na odpalonym silniku ?
wychodzi na to że tylko do plusa ? a nie przypadkiem do plusa i do minusa ?do plusa na akumulatorze podepnij 2 kabelki od amperomierza.
Napisany 19 maja 2014 - 10:51
Podepnę się pod temat
U mnie jest jak w temacie, lecz już wszystko posprawdzałem i kontrolka działa (zwarłem kabel o masę i świeci), kable główne prądowe dałem nowe. Ale do rzeczy.
Prąd do alternatora dochodzi (B+), jednak gdy odepnę wszystkie kable od alternatora oprócz głównego B+ i kontrolki, po włączeniu zapłonu prąd pojawia się na WSZYSTKICH stykach alternatora. Jak się domyślam nie powinno tak być. Może mi ktoś powiedzieć czy wystarczy zmienić diody prostownicze i będzie działać, czy altek kwalifikuje się do wymiany?
Druga prośba, może ktoś oznaczyć styki na rysunku? Bo mam schematy ale nie mogę dojść który styk jakie ma oznaczenie.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Kontrola ładowania, silnik poza budą, regler robi zwarcie |
Car Audio i elektronika | Puzel |
|
|
|
Brak Ładowania - Brak mi sił |
Mechanika | xradar |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|