Modyfikacja klapy, kierunków i zderzaka
Started By
marekti
, 08 maj 2012 17:28
16 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 17:28
Witam,
Przeglądając neta natrafiłem na takie oto przeróbki:
Moje pytania brzmią:
1. Jak wykonać takie wloty w klapie, można kupić taką kratkę czy samemu trzeba zrobić ?
2. Takie kierunki trzeba sobie samemu zrobić, czy pochodzą one z innego auta. Z jakiego?
3. Jak połączyć plastykowy zderzak z metalową karoserią, aby nie popękało.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Nie znalazłem na forum nic na ten temat, więc jeżeli już było to przepraszam i proszę o link.
Przeglądając neta natrafiłem na takie oto przeróbki:
Moje pytania brzmią:
1. Jak wykonać takie wloty w klapie, można kupić taką kratkę czy samemu trzeba zrobić ?
2. Takie kierunki trzeba sobie samemu zrobić, czy pochodzą one z innego auta. Z jakiego?
3. Jak połączyć plastykowy zderzak z metalową karoserią, aby nie popękało.
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Nie znalazłem na forum nic na ten temat, więc jeżeli już było to przepraszam i proszę o link.
Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#2 OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 18:01
1. Taką kratkę można pozyskać z obudowy jakiegoś urządzenia typu sprzęt AGD, albo jakichś maszyn przemysłowych i wspawać w seryjną klapę...
...pomijając już fakt, że będzie to wyglądać jak kupa.
2. Takie kierunkowskazy robi się samemu. To seryjne maluchowskie kierunki z wywierconym otworem na postojówkę i dorobioną przegrodą, żeby nie świeciła cała lampa.
3. Nie mam pojęcia, może jakiś silikon?
...pomijając już fakt, że będzie to wyglądać jak kupa.
2. Takie kierunkowskazy robi się samemu. To seryjne maluchowskie kierunki z wywierconym otworem na postojówkę i dorobioną przegrodą, żeby nie świeciła cała lampa.
3. Nie mam pojęcia, może jakiś silikon?
#3 OFFLINE
Napisany 08 maja 2012 - 21:20
Co do kierunków to tak myślałem.kaszlak_maniak jak myślisz niebiescy będą się czepiać jak zrobie sobie takie?
Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#5 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 11:06
Nie ma chyba takeij opcji żeby to nie pękało jak to połączysz.3. Jak połączyć plastykowy zderzak z metalową karoserią, aby nie popękało.
Po za tym to będzie wyglądać co najmniej śmiesznie i brzydko.
Ogarnij najpierw podstawy w swoim maluchu, żeby w miarę wyglądał przyzwoicie a później się weź za modyfikacje.
#6 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 16:23
kaszlak_maniak jak myślisz niebiescy będą się czepiać jak zrobie sobie takie?
Myślę, że co kraj to obyczaj. Jeden nawet nie zauważy takiej zmiany, drugi zatrzyma Cię właśnie z ich powodu. Generalnie sądzę, że jak będzie to schludnie zrobione, to problemu nie powinno być, tym bardziej, że to tylko postojówka.
#7 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 18:58
Myślę, że nie powinno być problemu w jednym przypadku, mianowicie klosz musi być przeźroczysty/biały, a postojówka nie będzie świeciła innym światłem niż białe.
#8 OFFLINE
Napisany 09 maja 2012 - 20:21
morrek że klosz ma być biały i światło również to wiadoma sprawa. Sejek podstawy żółwim tępem zaczynam ogarniać ale zanim zacznę poważniejsze mody wolę się dopytać bardziej zaawansowanych aby później nie było wtopy.
Co do mojego 3 pytania, to znalazłem na forum modelarskim jakiś klej dwuskładnikowy:
lub poprostu żywicą. Tylko, że polecają takie rozwiązanie w modelarstwie, a ja chcę łączyć więksż powieszchnię (zderzak i karoserię) więc nie jestem pewien czy to będzie trzymało. Jak ktoś ma lepsze pomysły to walić śmiało.
P.S. 2 pytanie już chyba można sobie odpuścić. Nadal interesują mnie pomysły na 1 i 3
Co do mojego 3 pytania, to znalazłem na forum modelarskim jakiś klej dwuskładnikowy:
lub poprostu żywicą. Tylko, że polecają takie rozwiązanie w modelarstwie, a ja chcę łączyć więksż powieszchnię (zderzak i karoserię) więc nie jestem pewien czy to będzie trzymało. Jak ktoś ma lepsze pomysły to walić śmiało.
P.S. 2 pytanie już chyba można sobie odpuścić. Nadal interesują mnie pomysły na 1 i 3
Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#9 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 10:47
co do kierunków to akurat zdjęcie mojego kaszla. Jeżdżę już tak 3 lata i nigdy nie miałem problemów z policja czy na przeglądach, a jak już zdarzy sie jakas gadka na ten temat wo wciskam kity że to kierunki z włoskich kaszli. Klosze mam firmy LEART te całkiem przezroczyste z pierwszych kaszli.
A co do pyt. nr3 daj sobie z tym spokój.
Po pierwsze przy nawet delikatnym puknięciu/obarciu zderzakiem masz wszystko do szpachlowania malowania, a po drugie takie tuningi były modne 20 lat temu.
A co do pyt. nr3 daj sobie z tym spokój.
Po pierwsze przy nawet delikatnym puknięciu/obarciu zderzakiem masz wszystko do szpachlowania malowania, a po drugie takie tuningi były modne 20 lat temu.
#10 OFFLINE
Napisany 20 maja 2012 - 15:23
BEZIMIENNY Masz naprawde ZAJE**STEGO maluszka. Więc twierdzisz, że z kierunkami nie powinno być problemów, w takim razie jestem very happy . Co do 3 pytania to widziałem na necie kilka takich maluszków, będę musiał poszukać kontaktu do któregoś z właścicieli i jak uda mi się znaleźć rozwiązanie to napiszę tak na przyszłość jak by ktoś też tak chciał. A jeśli chodzi o 1 pytanko to zrobie sobie imitację na komputerze jak by się komponowało z moim projektem i się jeszcze zastanowię.
Fiat 126p - "Bo to historia, Bo to marzenia"
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
wrzesień 1994 modernizacja nadwozia, wychodzi wersja el, Wtedy też się urodziłem.
Email podany w moim opisie jest nieaktualny.
Mój aktualny email to: [email protected]
#12 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2012 - 22:43
Generalnie nie wpinaj się w czyjś temat, tylko jak masz pytanie załóż swój, ale skoro już musisz to takie zderzaki można dorwać na szrotach. Jest tego masa na skrzywdzonych przez lata 90 ospojlerowanych el.
#16 OFFLINE
Napisany 05 sierpnia 2012 - 13:18
Przecież bardzo dużo współczesnych (z resztą nie tylko) samochodów ma rejestrację umieszczoną na zderzaku i nie ma problemu z tego powodu. Jak już za coś zabierają dowód, to raczej dlatego, że wielu tjunerów przenosi sobie rejestrację na zderzak zapominając zupełnie o jej oświetleniu.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
[podłączenie] kierunkowskazy i czujnik temperatury |
SWAP Center | pchela |
|
|
|
manetka kierunkowskazów- czy da radę naprawić? |
Car Audio i elektronika | artur04c |
|
|
|
Dokładka do zderzaka |
Stylistyka | kubam |
|
|
|
Jakie były wersje zamków z klapy?zamek chrom, brevettato, zamek i 2 więcej... |
Stylistyka | motokrzych |
|
|
|
modyfikacja dolotu |
Mechanika | maluchCzarnkow |
|
|