Swap na początek - 900;1.0;1.1;1.2 ?
Started By
Low&Adrian&Slow
, 27 kwi 2012 16:11
82 odpowiedzi na ten temat
#41 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 00:45
aha ok to w takim razie silnik od cieniasa 900 , akurat nie ma az tyle mocy zeby szybko zniszczyc skrzynie , a szalał na tym nie będę .
Mam jeszcze jedno pyt , jaki by tu silnik zastosowac o podobnej pojemności , żeby był na gażniku(bo nie chce bawic sie z elektryką itp) i żeby był w miare ekologiczny
o mocy podobnej 45-60km
wtedy została by skrzynka maluszka i zastosował bym flansze
Mam jeszcze jedno pyt , jaki by tu silnik zastosowac o podobnej pojemności , żeby był na gażniku(bo nie chce bawic sie z elektryką itp) i żeby był w miare ekologiczny
o mocy podobnej 45-60km
wtedy została by skrzynka maluszka i zastosował bym flansze
#44 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 01:33
duzo nie mają ale wiązkę trzeba przerabiać.. jesli nie będziesz strzelał ze sprzęgła to skrzynia tez powinna coś tam pożyć 1.1 na gazniku nie było przynajmniej z czego ja wiem. Dlatego tez tam trzeba dorabiać kompa na wtrysk-(ki).
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
#45 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 01:36
znalazłem taki 1.1 na gazniku na wiki.
stąd te dane .
Reasumując , czy podłączenie tej elektryki/przerabianie bedzie trudne ?
czy za pomocą forum dam sobie rade ? oczywiscie małe doswiadczenie w tym mam ale nie otwierałem nigdy uno i nie grzebałem w maluchu , ale czas to zmienić
stąd te dane .
Reasumując , czy podłączenie tej elektryki/przerabianie bedzie trudne ?
czy za pomocą forum dam sobie rade ? oczywiscie małe doswiadczenie w tym mam ale nie otwierałem nigdy uno i nie grzebałem w maluchu , ale czas to zmienić
#48 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 01:51
wez pod uwage ze silnik bedzie wymagał jakis tam napraw... i w 600zł raczej sie nie zamkniesz, ponadto juz sama flansza do skrzyni kosztuje ponad 100... do tego belka, łapa, poducha silnika, koszty węży chłodniczych, dodatkowego nieprzewidzianego osprzętu, no i oczywiscie leggalizacja tego wynalazku... to wszystko koszty.
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper
#49 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 01:59
w sumie tak , ale pare czesci z innych pojazdów mam .
Belka to własnej roboty , chyba ze mozna gdzies kupic profesjonalna akurat z tym wykorzystaniem .
A co do legalizacji to sie wstrzymam , najpierw zarejestruje i oplace maluszka na siebie , pozniej swap , do nast. przeglądu bede sie tym martwił
Czyli minimum 1000zł trzeba miec
Belka to własnej roboty , chyba ze mozna gdzies kupic profesjonalna akurat z tym wykorzystaniem .
A co do legalizacji to sie wstrzymam , najpierw zarejestruje i oplace maluszka na siebie , pozniej swap , do nast. przeglądu bede sie tym martwił
Czyli minimum 1000zł trzeba miec
#54 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2013 - 16:32
Reasumując , czy podłączenie tej elektryki/przerabianie bedzie trudne ?
czy za pomocą forum dam sobie rade ? oczywiscie małe doswiadczenie w tym mam ale nie otwierałem nigdy uno i nie grzebałem w maluchu , ale czas to zmienić Wink
Szczerze? Kup sobie tego 126p i pojeździj i ponaprawiaj najpierw seryjny silnik. Nie chcę, żebyś to co mówię, brał bardzo personalnie, ale było tutaj wielu takich, którzy przychodzili, nigdy w życiu 126p nie mieli i chcieli od razu budować demony szybkości. I ich zapał do pracy zazwyczaj kończył się na wyciągnięciu silnika ze skrzynią, albo już w momencie poszukiwań dobrego silnika na dawcę...
Dlatego jeszcze raz powtarzam jako niezłośliwą, ale dobrą radę. Kup najpierw zwykłego 126p i podłub sobie w seryjnym silniku. Bo bez odpowiedniej wiedzy naprawdę daleko nie zajdziesz ze swapem, a przez forum czasami jednak nie wszystko da się dobrze wytłumaczyć.
#58 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 16:20
Ja akurat będę chciał sobie delikatnego swapa zrobić z silniczka 900 na gaźniku powie ktoś jaki to jest koszt i ile zabawy z elektryką głównie obawiam się elektryki z a i jeszcze gdzie flansze mozna dostać do 900 żeby spasować skrzynie maluchowską i belkę do podwieszenia silnika wiem że w radomsku taki gość się zajmuje swapami i nie wiem czy wykonał by takie coś na zamówienie
#59 OFFLINE
Napisany 21 kwietnia 2013 - 19:45
Koszty wyglądają różnie. Na ogół ludzie próbują się zamknąć w 3 tys. zł i nie zawsze to wychodzi. Myślę, że taką kwotę powinieneś przyjąć jako minimum. Elektryki nie ma się co obawiać. Zapewne będzie to się wiązało z wpięciem wiązki od modułu gdzieś pod zasilanie.
#60 OFFLINE
Napisany 23 lipca 2013 - 21:04
Tomek84
Witaj
Mam takie pytanie odnośnie elektryki , jak mógł byś mi pomóc .
Otóż mam możliwośc zakupienia za dobre pieniądze silnik z cc 900 na gazniku i 1.0 uno na gazniku
Który wybrac ? nie zależy mi na mooocy tylko na łątwości i kompatybilności podzespołów .
Najbardziej chodzi mi o elektrykę , jak zamontowac to w maluchu , np silnik 900 od cc , oprócz flanszy silnika z altelnatorem co potrzeba a co pasowalo by od malucha , bo w sumie to podobna konstrukcja.
Z góry wielkie dzięki za odp
Witaj
Mam takie pytanie odnośnie elektryki , jak mógł byś mi pomóc .
Otóż mam możliwośc zakupienia za dobre pieniądze silnik z cc 900 na gazniku i 1.0 uno na gazniku
Który wybrac ? nie zależy mi na mooocy tylko na łątwości i kompatybilności podzespołów .
Najbardziej chodzi mi o elektrykę , jak zamontowac to w maluchu , np silnik 900 od cc , oprócz flanszy silnika z altelnatorem co potrzeba a co pasowalo by od malucha , bo w sumie to podobna konstrukcja.
Z góry wielkie dzięki za odp
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
SWAP 1.1 Skrzynia Skody 120 |
SWAP Center | Kulpik513 |
|
|
|
elektryka w swapieelektryka, podłączenie, schemat i 2 więcej... |
SWAP Center | Verde Fiat 126p |
|
|