Siema. Pytanko i nie jedno. Co pod co podłączyć?
1) Co do tych kabelków?
2) Pojedyncza wtyczka z kablem koloru zielonego to idzie jako + do pompy paliwa?
3) Pojedyncza wtyczka z kablem koloru czerwonego to idzie jako + zapłonu? (fazy w ktorej się swiecą kontrolki na liczniku)?
4) Ta wtyczka idzie do pochłaniacza oparów wachy?
5) co tutaj podpiąć? 1.1 spi
6) i tutaj?? 1.1 spi
Mam prośbę, nie piszcie gdzie mogę znalesc informacje tylko jeśli ktoś wie niech napiszę
Elektryka w spi?
Started By
Ekjonar
, 31 Jan 2012 11:03
12 replies to this topic
#3 OFFLINE
Posted 31 January 2012 - 14:01
Żadne pojedyncze przewody nie idą do pompy ani zapłonu, ta wtyczka z 4 przewodami to prawdopodobnie jest od sony lambda, ale mogę się mylić bo za dużo na tych zdjęciach nie widać.
Na 6 licząc od lewej ciecz prowadzona z tego dużego pod spodem, 2 łączysz najlepiej z tym przewodem poniżej, 3 to powrót do zbiorniczka wyrównawczego.
Na 6 licząc od lewej ciecz prowadzona z tego dużego pod spodem, 2 łączysz najlepiej z tym przewodem poniżej, 3 to powrót do zbiorniczka wyrównawczego.
#6 OFFLINE
Posted 31 January 2012 - 22:43
K***a kolejny znawca się odezwał, gdzie tam widzisz króciec od serwa i od czujnika ciśnienia ??!!
Po drugie powinna być wtyczka "zespolona" 8 przewodowa, pomarańczowy + po stacyjce, biało brązowy + pompy, brązowy/czerwony + cewka elektromagnesu.
Po drugie powinna być wtyczka "zespolona" 8 przewodowa, pomarańczowy + po stacyjce, biało brązowy + pompy, brązowy/czerwony + cewka elektromagnesu.
#8 OFFLINE
Posted 01 February 2012 - 21:26
Sorry ja na tym zdjęciu nie widzę za dobrze, są dla mnie za ciemne...
#9 OFFLINE
Posted 02 February 2012 - 19:23
1 złączyć z 3
2 tam są 2 króćce trzeba je złączyć ze sobą
3 złączyć z 1
5 serwo zaślepić
6 wejście paliwa (upewnij się czy na 100% tam powinny być strzałki )
7 wyjście paliwa
8 wężyk który miałem podpięty do góry zbiornika wyrównawczego
Jak coś zle napisalem niech ktoś poprawi ja tak miałem i śmigało (oczywiście opcja bez nagrzewnicy)
#10 OFFLINE
Posted 02 February 2012 - 19:28
Tak miałeś, bo tak Ci napisałem, tu jest troszkę inna sytuacja bo króciec, który zaznaczony jako nr 8 jest od tej strony widocznej na zdjęciu.
#11 OFFLINE
Posted 02 February 2012 - 19:57
1 z 3 nie musisz łaczyć, jeśli planujesz nagrzewnice to robisz tu trójnik i dajesz górny waz nagrzewnicy i wyjście na przelew do zbiorniczka wyrównawczego, ogrzewanie przepustnicy rzecz zbędna im zimniejsze powietrze tym lepiej. 3 to jest ogrzewanie przepustnicy, w korpusie przepustnicy z drugiej strony będzie jeszcze jeden króciec do tego, jeśli nie robisz ogrzewania przepustnicy to możesz zostawić nie podłączone.
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
elektryka w swapieelektryka, podłączenie, schemat and 2 more... |
SWAP Center | Verde Fiat 126p |
|
|
|
Problemy z elektryką |
Car Audio i elektronika | Art |
|
|
|
Problemy z elektryką |
Mechanika | Art |
|
|
|
swap 126 1.1 mpi elektrykaswap, 126, el, 1.1 mpi |
SWAP Center | manieqm997 |
|
|
|
swap 1,2 mpi problem z elektryką? |
SWAP Center | tskxxxx |
|
|