Czerwony EL by Magic
Started By
Magic
, 11 wrz 2011 08:39
375 odpowiedzi na ten temat
#82 OFFLINE
Napisany 03 grudnia 2011 - 22:54
Myśl myśl nad jakimś "oryginalnym" lakierem Ale dobra koniec OT bo zaraz polecą pewnie ostrzeżenia
Edit a więc z silnikiem coś się zaczęło dziać. Wał od bisa, nowe panewki, nowe pierścienie, nowy rozrząd, nowe uszczelniacze jak i nowe wszystkie uszczelki. Koło zamachowe oddałem do toczenia. Jutro pojadę dokładniej wytłumaczyć co i jak z tym kołem ma zrobić bo oddawał je tata który mu za bardzo nie powiedział co i jak..( ważne że tanio bo 30 zł za zrobienie koła weźmie ) Ogólnie zostało jeszcze raz pomalować blachy bo jest lipa.. No i przełożyć głowicę. No i jakieś poglądowe foto.
Edit a więc z silnikiem coś się zaczęło dziać. Wał od bisa, nowe panewki, nowe pierścienie, nowy rozrząd, nowe uszczelniacze jak i nowe wszystkie uszczelki. Koło zamachowe oddałem do toczenia. Jutro pojadę dokładniej wytłumaczyć co i jak z tym kołem ma zrobić bo oddawał je tata który mu za bardzo nie powiedział co i jak..( ważne że tanio bo 30 zł za zrobienie koła weźmie ) Ogólnie zostało jeszcze raz pomalować blachy bo jest lipa.. No i przełożyć głowicę. No i jakieś poglądowe foto.
#87 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2012 - 23:18
A gdzie tam silnik stoi na stole bez głowicy i oblachowania które będzie innego koloru ponieważ pomarańcz nie chce się trzymać i cały czas się marszczy.. Na chwilę obecną mam stary silniku na czarnym nanoplexie czyli teraz kręcę go do odcięcia ale już coś zaczyna być coraz głośniej i ładnie "dzwoni" coś w silniku Czyli znając życie jak go zarżnę to wymienię motor ew jak poskładam ten co czeka na poskładanie Na chwilę obecną muszę ogarnąć zawiechę na przodzie bo od kilku tyś km coś wali z przodu. Mam nadzieje że to tylko wina amortyzatorów. Tak samo tył muszę pospawać mocowania bałwanków jak i wsadzić amorki zalane olejem 80/90 także roboty mam trochę a czasu praktycznie 0..
Edit. 23-02-2012
Dużo się działo ostatnio. Motor który był składany od podstaw niestety wylądował w garażu a na jego miejsce wleciał motor "seria" z głowicą która była od dawien dawna w pierwszym silniku (wycięte prowadnice, zgrane kolanka i powiększone kanały), dziabnięty gaźnik ale bez zmiany dysz niestety, wydech robiony na małej puszce i to chyba wszystko.
Odnośnie zawieszenia z przodu nie mam od boi bo już na nich leżał. Zaś z tyłu poszedł na dół
Taki zestaw siedzi z tyłu + amorki zalane olejem przekładniowym 80/90
Edit. 23-02-2012
Dużo się działo ostatnio. Motor który był składany od podstaw niestety wylądował w garażu a na jego miejsce wleciał motor "seria" z głowicą która była od dawien dawna w pierwszym silniku (wycięte prowadnice, zgrane kolanka i powiększone kanały), dziabnięty gaźnik ale bez zmiany dysz niestety, wydech robiony na małej puszce i to chyba wszystko.
Odnośnie zawieszenia z przodu nie mam od boi bo już na nich leżał. Zaś z tyłu poszedł na dół
Taki zestaw siedzi z tyłu + amorki zalane olejem przekładniowym 80/90
#95 OFFLINE
Napisany 01 marca 2012 - 21:43
Magic na nst spocie kradne Ci te felgi
Albo wiem w niedziele na spocie przymierzymy chociaz 2 na jedną stronę chce zobaczyć jak bedzie mój na czarnej szerokiej stali wyglądał
Albo wiem w niedziele na spocie przymierzymy chociaz 2 na jedną stronę chce zobaczyć jak bedzie mój na czarnej szerokiej stali wyglądał