Lifting z 87r. na starszego
Started By
wycech
, 24 Jan 2011 18:13
50 replies to this topic
#1 OFFLINE
Posted 24 January 2011 - 18:13
Co każdy z was sądzi o przerobieniu boba z 87r na wzór starszego modelu
Mam na myśli przerobki zawnetrzne:
- zerwanie listew bocznych i zaszpachlowanie ich,
- przedni emblemat fiata umieścić na środku,
- dwa tylnie pod załamaniem pokrywy silnika,
- dołożenie chromów
W moi przypadku dochodziła by jeszcze zmiana koloru bo ten niebieski jest po wuj`u. Czy waszym zdaniem warto i czy koszta takiej zabawy nie będą za duże ?
Mam na myśli przerobki zawnetrzne:
- zerwanie listew bocznych i zaszpachlowanie ich,
- przedni emblemat fiata umieścić na środku,
- dwa tylnie pod załamaniem pokrywy silnika,
- dołożenie chromów
W moi przypadku dochodziła by jeszcze zmiana koloru bo ten niebieski jest po wuj`u. Czy waszym zdaniem warto i czy koszta takiej zabawy nie będą za duże ?
#4 OFFLINE
Posted 24 January 2011 - 18:26
Co każdy z was sądzi o przerobieniu boba z 87r na wzór starszego modelu
Mam na myśli przerobki zawnetrzne:
- zerwanie listew bocznych i zaszpachlowanie ich,
- przedni emblemat fiata umieścić na środku,
- dwa tylnie pod załamaniem pokrywy silnika,
- dołożenie chromów
W moi przypadku dochodziła by jeszcze zmiana koloru bo ten niebieski jest po wuj`u. Czy waszym zdaniem warto i czy koszta takiej zabawy nie będą za duże ?
Myślę że to dobry pomysł, tylko dodam kilka drobnych rad.
1.Pozbądź się listew tylko nie szpachluj tylko zaspawaj i postem delikatnie szpachlą przejedź.
2.Znajdź emblemat z ST.
3.Bardzo dobry pomysł tylko jak ci się uda to znajdź te emblematy chromowane.
4.Tu bez rad bo chromy to chromy.
5.Dołóż jeszcze chromowane wycieraczki,klamki i wkładkę zamka tylnej klapy.
Co do czy zabawa jest warta świeczki to zależy czy maluszek w miarę zdrowy czy nie ?
Co do kosztów to zależ właśnie od maluszka i od tego co chcesz zrobić,wiadomo części z epoki nie są tanie.
#8 OFFLINE
Posted 24 January 2011 - 18:55
Ja twierdzę swoje, nie spawać tylko zaszpachlować, by nie osłabiać blachy.
#11 OFFLINE
Posted 24 January 2011 - 19:52
W środku szczerze mówiąc nie widze za wiele roboty. Wywaliłem wszystko ze środka żeby zobaczyc jak się mają blachy no i tu miłe zaskoczenie ... zero rdzy, dziur itp. Zegar stary, kierownica cienka, także srodek pozostawie chyba tak jak jest.
Masz coś konkretnego na myśli ?
Masz coś konkretnego na myśli ?
#14 OFFLINE
#18 OFFLINE
Posted 24 January 2011 - 22:00
fiatcik to jest przejściówka;)
#20 OFFLINE
Posted 24 January 2011 - 22:08
Masz bracie mniej roboty niż wiele osób na tym forum.
Twoje auto to typowa przejściówka. To znaczy ma nadal wnętrze ST, wąskie wloty boczne, ale już zderzaki Personal 4 i listwy boczne FLowe.
Ja bym go nie postarzał, ponieważ bardzo wczesnych FLi lub przejściówek zostanie naprawde niewiele, ale jeżeli już musisz to czeka Cię niewiele pracy. Usunięcie listw bocznych, ewentualne wspawanie wąskich błotników przednich, założenie chromowanych zderzaków, ewentualna konwersja dystansami na stary rozstaw lub zmiana hamulców < obejdzie się też bez tego >. Przesunięcie znaczka plastikowego Polski Fiat na środek, lub montaż chromowanego znaczka przedniego < też w środku pasa - zależnie od tego na jaką wersję chcesz postarzyć >.
Tym niemniej jeżeli wiarygodnie chciałbyś udawać tym autem rocznik poniżej 78 - to czeka Cię też montaż znaczka Licencja Fiat, montaż chromowanych znaczków na klapę tylną i uszczelek z klinem.
Z drobiazgów powinny byc klamki chromowane, wycieraczki wraz z oprawkami piór gumowych, chromowany przycisk otwierania klapy silnika, układ wydechowy starego typu.
Twoje auto to typowa przejściówka. To znaczy ma nadal wnętrze ST, wąskie wloty boczne, ale już zderzaki Personal 4 i listwy boczne FLowe.
Ja bym go nie postarzał, ponieważ bardzo wczesnych FLi lub przejściówek zostanie naprawde niewiele, ale jeżeli już musisz to czeka Cię niewiele pracy. Usunięcie listw bocznych, ewentualne wspawanie wąskich błotników przednich, założenie chromowanych zderzaków, ewentualna konwersja dystansami na stary rozstaw lub zmiana hamulców < obejdzie się też bez tego >. Przesunięcie znaczka plastikowego Polski Fiat na środek, lub montaż chromowanego znaczka przedniego < też w środku pasa - zależnie od tego na jaką wersję chcesz postarzyć >.
Tym niemniej jeżeli wiarygodnie chciałbyś udawać tym autem rocznik poniżej 78 - to czeka Cię też montaż znaczka Licencja Fiat, montaż chromowanych znaczków na klapę tylną i uszczelek z klinem.
Z drobiazgów powinny byc klamki chromowane, wycieraczki wraz z oprawkami piór gumowych, chromowany przycisk otwierania klapy silnika, układ wydechowy starego typu.
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Młodszy brat Błękitnego -> 1987r |
Teraz My! | Fabi96 |
|
|
|
126p 87r |
Teraz My! | Bzyku94 |
|
|
|
Witam wszystkich...87r fl |
Teraz My! | jendrzej93 |
|
|
|
1987r. |
Teraz My! | marcinM |
|
|
|
Fiat 126p 1987r. (niebieski) |
Teraz My! | wycech |
|
|