Patent na słabe ładowanie (podniesienie napięcia ładowania)
Started By
m.a.x.x.
, 09 Nov 2010 17:00
47 replies to this topic
#42 OFFLINE
Posted 20 December 2010 - 22:20
Po wymianie kabla + przesmarowaniu styków pastą miedzianą, z włączonymi światłami jest 14,4v na altku, 13,9v na klemach @ ~1900RPM. Nadal jest gdzieś strata, teraz sprawdzę mocowanie oczka na kablu od masy przy aku. Generalnie po wymianie jest lepiej ale nadal trzeba wyeliminować stratę.
Patent z diodą nie sprawdził się. Nie poprawiło to ładowania, przy wysokich obrotach dochodziły zmiany napięcia jakieś (migotanie świateł, podświetlenia deski rozdzielczej, itd.)
Patent z diodą nie sprawdził się. Nie poprawiło to ładowania, przy wysokich obrotach dochodziły zmiany napięcia jakieś (migotanie świateł, podświetlenia deski rozdzielczej, itd.)
#43 OFFLINE
Posted 21 December 2010 - 00:10
A nie mówiłem.
A tak w ogóle jakimś cudem dopiero teraz przeczytałem to:
I Ty się dziwisz, że masz problemy z instalacją. Wywal to gówno jak najszybciej, bo Ci będzie ciągle smażyć styki w instalacji. Załóż sobie normalne żarówki i nie kombinuj. Jak masz dobrze utrzymaną instalację, reflektory w należytym stanie, to zwykłe H4 oświetlają drogę wystarczająco. Śmiem nawet twierdzić, że mam lepsze światła niż w niektórych "lepszych" samochodach.
A tak w ogóle jakimś cudem dopiero teraz przeczytałem to:
Dodam że ma wszystkie żarówki normalne a z przodu H4 100W.
I Ty się dziwisz, że masz problemy z instalacją. Wywal to gówno jak najszybciej, bo Ci będzie ciągle smażyć styki w instalacji. Załóż sobie normalne żarówki i nie kombinuj. Jak masz dobrze utrzymaną instalację, reflektory w należytym stanie, to zwykłe H4 oświetlają drogę wystarczająco. Śmiem nawet twierdzić, że mam lepsze światła niż w niektórych "lepszych" samochodach.
#45 OFFLINE
Posted 21 December 2010 - 08:20
Tak jak koledzy piszą zmień te żarówki. Ja jak kupiłem malucha były w nim 100W. Fajnie oświetlały ale kable, kostki i łącza mi się grzały a niekiedy topiły. Musiałem później instalacje przejrzeć bo potrafiły mi w czasie jazdy zgasnąć lub migać światła. No i reflektory. Kiedyś widziałem taką akcję że strzeliło szkło reflektora po ochlapaniu przez mijający samochód. Za duża temperatura.
zawsze i wszędzie na wieki 126p
#46 OFFLINE
Posted 21 December 2010 - 15:40
Tak właśnie powstaje plotka! Czytamy ze zrozumieniem:
A tak poza tym to mam H4 na przekaźnikach.
A teraz wersja dla niekumatychDziś był u mnie Adam z Quoterem i teraz uwaga:
Adam ma altek z wersji exportowej i ma na wolnych obrotach bez świateł ładowanie 14,6v na altku i na klemach.
Po włączeniu świateł ma na wolnych obrotach 13,5v na alternatorze, po dodani gazu ma 14,5v na alternatorze i klemach! Dodam że ma wszystkie żarówki normalne a z przodu H4 100W.
I dla blondynekDziś był u mnie Adam (....) Adam ma (...) wszystkie żarówki normalne a z przodu H4 100W.
Adam ma (...) z przodu H4 100W.
A tak poza tym to mam H4 na przekaźnikach.
#48 OFFLINE
Posted 22 December 2010 - 10:42
Uaktualnienie, ja też źle zrozumiałem Adama, ma 100W razem, czyli 2x50W - sorry
Wczoraj wymieniłem masę przy aku i odczyściłem na łączeniu blachy, odczyściłem też masę przy rozruszniku, odczyściłem parę najważniejszych styków w instalacji, wszystko przesmarowane smarem do styków, wychuchane, wymuskane. Przekaźnik od świateł na osobnym kablu +12v do aku.
Woltomierz w kabinie pokazuje 14,1v na światłach i 14,5v bez świateł - pomiar zewnętrznym woltomierzem już niedługo. Na pewno jest jeszcze trochę lepiej.
Wczoraj wymieniłem masę przy aku i odczyściłem na łączeniu blachy, odczyściłem też masę przy rozruszniku, odczyściłem parę najważniejszych styków w instalacji, wszystko przesmarowane smarem do styków, wychuchane, wymuskane. Przekaźnik od świateł na osobnym kablu +12v do aku.
Woltomierz w kabinie pokazuje 14,1v na światłach i 14,5v bez świateł - pomiar zewnętrznym woltomierzem już niedługo. Na pewno jest jeszcze trochę lepiej.
Similar Topics
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Podniesienie lewarka zmiany biegów |
SWAP Center | Gość_Demon126p_* |
|
|
|
leci olej z uszczelniacza koła pasowego :D szukam patentu |
Mechanika | kamil_loczek |
|
|