Zielone Zło - rally, not race by Porthos Garage
Started By
Porthos
, 17 wrz 2010 07:42
164 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 07:50
Przepraszam że bez miniaturek :
Poszerzki :
Mazowieckie szutry 2011 : 2 miejsce w klasie do 1000ccm(18 załóg) i 2 RWD :
White klapex und belken system :
Rally Piaseczno 2011 - tradycyjnie pechowe....zamiast pierwszego, ósme miejsce na 14 załóg
A tak aktualnie jeździ auto i driver :
Rally Piaseczno 2011 by Szwejku
Poszerzki :
Mazowieckie szutry 2011 : 2 miejsce w klasie do 1000ccm(18 załóg) i 2 RWD :
White klapex und belken system :
Rally Piaseczno 2011 - tradycyjnie pechowe....zamiast pierwszego, ósme miejsce na 14 załóg
A tak aktualnie jeździ auto i driver :
Rally Piaseczno 2011 by Szwejku
#25 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 09:16
metaltymeknie planowałem zakrywać, ale będę chyba musiał - drobna, czarna siatka.
Foto by JustRalf :
Foto by JustRalf :
#27 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 10:50
Wczoraj widziałem fragment przejazdu z toru ze zlotu w Toruniu (nie widziałem live, po co się deprymować ), i zbiera się rzeczywiście konkretnie.
#29 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 11:37
Damiano , jesteś kolejną osobą która mówi że w Toruniu leciałem na rozwiercie.
Prawda jest taka że silnik jest na nominalnych tłokach - każdemu kto się pytał dawałem propozycje rozbiórki silnika, czy to poprzez zdjęcie głowicy, czy inne takie
Wałek 304
Jak na którymś zlocie będę leciał na rozwiercie, to dam znać, to żadna tajemnica
Prawda jest taka że silnik jest na nominalnych tłokach - każdemu kto się pytał dawałem propozycje rozbiórki silnika, czy to poprzez zdjęcie głowicy, czy inne takie
Wałek 304
Jak na którymś zlocie będę leciał na rozwiercie, to dam znać, to żadna tajemnica
#32 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 12:17
To ja mam kolejną spiskową teorię, Porthos ma hybrydę, z 2gim silnikiem elektrycznym w bagażniku!
#33 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 12:25
Damiano, m.a.x.x. miło mi że podoba się wam mój motorek.
Wałek 304
lekki rozrząd
lekkie korby
lekkie i obrobione tłoki
dorabiane większe zawory
głowica zrobiona "po mojemu"
breda
zrobiony dolot
pare detali w gaźniku
arek
nie wiem ile to ma koni, ale miałem mocniejsze silniki - ten będzie jeszcze upgradowany.
Wałek 304
lekki rozrząd
lekkie korby
lekkie i obrobione tłoki
dorabiane większe zawory
głowica zrobiona "po mojemu"
breda
zrobiony dolot
pare detali w gaźniku
arek
nie wiem ile to ma koni, ale miałem mocniejsze silniki - ten będzie jeszcze upgradowany.
#35 OFFLINE
Napisany 24 sierpnia 2011 - 23:08
Wczoraj widziałem fragment przejazdu z toru ze zlotu w Toruniu (nie widziałem live, po co się deprymować Wink ), i zbiera się rzeczywiście konkretnie.
Żałuj, bo było na co popatrzeć.
Porthos opisuje nam na zlocie trasę przejazdu:
"Wiesz jak wygląda trasa przejazdu? Startuję sobie, jest pierwsza prosta, otwieram sobie puszkę z colą, potem zakręt, patrzę na siedzenie, O! leży bułka, a co tam, zjem sobie. Aż tu nagle meta."
#36 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 07:02
kaszlak_maniak to był mój opis do prostej - jak zobaczyłem jej długość, to stwierdziłem że R2 nie mają szans ze swapami, bo to co odrobi się ewentualnie na winklach, straci z nawiązką na prostych - na szczęście się myliłem, ale przez to przegrałem 6piw z Bronkiem, który miał większą wiarę w dwa gary
"Startuję sobie, oooo ! Jest prosta, otwieram colę, piję, piję, piję...o! jest kanapka - to sobie zjem...jem...jem...jem(ale dobra była:D)...jeszcze chwila na podłubanie w nosie...ooo nareszcie koniec prostej, no to zaczynamy hamować
(kanapka zdobyczna, od Dar00...jak patrzył w inną stronę )
"Startuję sobie, oooo ! Jest prosta, otwieram colę, piję, piję, piję...o! jest kanapka - to sobie zjem...jem...jem...jem(ale dobra była:D)...jeszcze chwila na podłubanie w nosie...ooo nareszcie koniec prostej, no to zaczynamy hamować
(kanapka zdobyczna, od Dar00...jak patrzył w inną stronę )
#39 OFFLINE
Napisany 25 sierpnia 2011 - 13:22
m.a.x.x. wybieram się na 11 rocznicę do manu, tak więc będziesz miał kolejną okazję do rewanżu - na motodromie jeszcze nie śmigałem, więc masz punkt dla siebie
a co do silnika elektrycznego to miałeś nie puszczać farby
piotrekwielki, arek tor był super, o niebo fajniejszy niż w Bydgoszczy - gdyby dali trochę czasu, to jeździłbym tam do bólu i wykończenia opon
a co do silnika elektrycznego to miałeś nie puszczać farby
piotrekwielki, arek tor był super, o niebo fajniejszy niż w Bydgoszczy - gdyby dali trochę czasu, to jeździłbym tam do bólu i wykończenia opon