Odcięcie zapłonu
Started By
pelek126p
, 06 mar 2010 07:40
60 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 07:40
Witam.
Szukałem na forum takiego tematu i nie mogę go znaleźć ale jak dobrze pamiętam to było i jeśli ktoś w znajdzie to proszę o link.
A mianowicie chodzi mi o to jak zrobić tzw "odcinke" w maluchu, konkretnie jest to silnik Fl 650ccm ,
Aparat zapłonowy mam taki jak na tym foto:
A cewkę taką jak na tym foto:
Filmik poglądowy o co mi chodzi
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Szukałem na forum takiego tematu i nie mogę go znaleźć ale jak dobrze pamiętam to było i jeśli ktoś w znajdzie to proszę o link.
A mianowicie chodzi mi o to jak zrobić tzw "odcinke" w maluchu, konkretnie jest to silnik Fl 650ccm ,
Aparat zapłonowy mam taki jak na tym foto:
A cewkę taką jak na tym foto:
Filmik poglądowy o co mi chodzi
Z góry dziękuje i pozdrawiam
#4 OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 15:39
Czy to takie trudne pytanie żeby na nie odpowiedzieć??
Widocznie jak piszę na forum to potrzebuję, więc chciałbym otrzymać informacje jak to zrobić a nie w odpowiedzi pytanie na pytanie.
Skąd akurat możesz wiedzieć czy mam silnik seryjny ??
A op co ci odciecie? (dla szpanu).
Widocznie jak piszę na forum to potrzebuję, więc chciałbym otrzymać informacje jak to zrobić a nie w odpowiedzi pytanie na pytanie.
A poza tym seria silnik nawet sie do takich obrotow nie dokreca.
Skąd akurat możesz wiedzieć czy mam silnik seryjny ??
#10 OFFLINE
Napisany 06 marca 2010 - 19:05
Odciecie ma chronic silnik przed zbyt wysokimi obrotami silnika, ktore to moga doprowadzic do urwania walu badz korby lub innych elementow. Jak dla mnie w maluchu to istny bezsens poniewaz seryjny silnik do takich obrotow sie nie dokreca (na biegu). A w przerabianych silnikach odciecie przeszkadza w wykozystaniu pelnego zakresu obrotow oraz czasem jest potrzeba przeciagnac obroty silnika a nie skakac jak kankur (mnie to wkur... jak jechalem malcem z odcieciem).
#11 OFFLINE
Napisany 07 marca 2010 - 00:40
Skąd akurat możesz wiedzieć czy mam silnik seryjny ??
Nie może tego wiedzieć bo o tym nie napisałeś.
A zakładając temat dobrze by było abyś napisał w jak pomodzonym silniku tego oczekujesz i do czego ci to potrzebne.
Ja mam odcięcie na nanoplexie.
Mam kilka różnych nano i kilka różnych poziomów odcinki.
Jak i nano bez odcinki.
Robienie odcinki dla lansu to trochę wiochą zalatuje.
Albo robisz odcinkę na poziomie obrotów , które cię już nie interesują, albo nie robisz odcinki i wiesz przy jakich obrotach zmieniać biegi i wyżej go nie kręcić.
#15 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2010 - 20:02
W temacie nano i odcinki to jest tak:
- Niebieski nano MED213 odcinka jest dopiero przy 7200br/min. W seryjnym silniku jest to nieosiągalne
- Szary nano MED211A odcina przy 6000obr/min. W serii jest to możliwe.
- Czarny nano MED210A montowany w CC ma taką samą charakterystyke jak szary.
- Czerwony nano APE nie ma odciecia ale za to jest najlepszy. Ma agresywniejszą charakterystyke wyprzedzenia zapłonu co dodaje dodatkowe parę Nm więcej.
- Niebieski nano MED213 odcinka jest dopiero przy 7200br/min. W seryjnym silniku jest to nieosiągalne
- Szary nano MED211A odcina przy 6000obr/min. W serii jest to możliwe.
- Czarny nano MED210A montowany w CC ma taką samą charakterystyke jak szary.
- Czerwony nano APE nie ma odciecia ale za to jest najlepszy. Ma agresywniejszą charakterystyke wyprzedzenia zapłonu co dodaje dodatkowe parę Nm więcej.
#16 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2010 - 08:25
Jestem kompletnie zielony z tego. Nano się podpina zamiast cewki ? Jak jest z dostępnością i cenami ?
EDIT:
Aa już sobie sprawdziłem, mam nawet w domu coś podobnego z CC.
Ale żeby go zamontować muszę zmienić w FL cały zapłon z EL'a ? Nie da się zrobić jakoś inaczej ?
EDIT:
Aa już sobie sprawdziłem, mam nawet w domu coś podobnego z CC.
Ale żeby go zamontować muszę zmienić w FL cały zapłon z EL'a ? Nie da się zrobić jakoś inaczej ?
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Odcięcie zapłonu |
Mechanika | fiatamoc |
|
|
|
Odcięcie zapłonu w elegancie |
Mechanika | marekti |
|
|
|
Brak zapłonu, problem z elektryką |
Mechanika | seserek |
|
|
|
Problem z odcięciem zapłonu 1.1 spi |
SWAP Center | Kaman1987 |
|
|
|
Swap 1.2mpi nie gaśnie po wyłaczeniu zapłonu |
SWAP Center | motomaniakpl |
|
|