126 DE-VILLE
Started By
Vitec
, 26 lut 2010 01:50
34 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 01:50
Witam
Przedstawiam mojego Fiat 126 DE-VILLE BLUE 1978
Będąc na emigracji tęskniąc za ojczyzną postanowiłem sobie ją przybliżyć, niczym innym jak 126 !!!
Czyli powrót do korzeni, gdyż z tym modelem zaczęła się moja przygoda z motoryzacją.
Pewnie wielu z was też tak zaczynało. Ale do rzeczy jak w tytule plus to
wyposażenie do którego mam wątpliwości czy rzeczywiście wstępowało w oryginale.
Uchylane tylne szyby ?
Podgrzewana tylna szyba ?
Spryskiwacz szyby przedniej jest elektryczny ?
Pod kierownicą cięgno, ala tempomat ?
Brak awaryjnych ?!
W planach mam dwie drogi; classic lub ten biały z poszerzeniami ala abarth
Pozdrawiam Fanów 126
Przedstawiam mojego Fiat 126 DE-VILLE BLUE 1978
Będąc na emigracji tęskniąc za ojczyzną postanowiłem sobie ją przybliżyć, niczym innym jak 126 !!!
Czyli powrót do korzeni, gdyż z tym modelem zaczęła się moja przygoda z motoryzacją.
Pewnie wielu z was też tak zaczynało. Ale do rzeczy jak w tytule plus to
wyposażenie do którego mam wątpliwości czy rzeczywiście wstępowało w oryginale.
Uchylane tylne szyby ?
Podgrzewana tylna szyba ?
Spryskiwacz szyby przedniej jest elektryczny ?
Pod kierownicą cięgno, ala tempomat ?
Brak awaryjnych ?!
W planach mam dwie drogi; classic lub ten biały z poszerzeniami ala abarth
Pozdrawiam Fanów 126
#4 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 12:37
dorwałeś niesamowity egzemplarz aż pozazdrościć tylko dziwnie mi wygląda ten przedni zderzak i zyga na przednim pasie ale to pewnie w tej wersji tak było co do pytań to elektryczne spryskiwacze... chodzi ci o pompkę wbudowane w worek płynu? mi się wydaje ze nie posiadał oraz tylna szyba ogrzewana to też chyba nie posiadał ale z innej strony to jest jakaś wersja limitowana więc możliwe że miał bogate wyposażenie a raczej na pewno a co do awaryjnych świateł to musi mieć jak każde auto
jeśli cie mogę prosić to życzę sobie więcej zdjęć tegosz oto pięknego pojazdu
co do projektu to bardziej baw się w "classic" bo na abarth'a to się nie nadaje w to drugie to inwestuj na innym maluchu...
jeśli moge wiedzieć to ile za niego dałeś w przeliczniku na polskie oraz tamtejsze co u ciebie są
jeśli cie mogę prosić to życzę sobie więcej zdjęć tegosz oto pięknego pojazdu
co do projektu to bardziej baw się w "classic" bo na abarth'a to się nie nadaje w to drugie to inwestuj na innym maluchu...
jeśli moge wiedzieć to ile za niego dałeś w przeliczniku na polskie oraz tamtejsze co u ciebie są
#5 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 12:37
Ładny jest Będąc na Twoim miejscu zostawiłbym go w oryginale Mało jest juz 100% seryjnych maluszków na P4 a tymbardziej z kierownicą po prawej stronie i takim dachem Wrzuć trochę więcej fotek tej slicznotki zwłaszcza wnętrza Pozdrawiam i zapraszam do mnie
#6 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 13:41
O ja cie ****
Ale Skarbek Co do tego wypasu co tam masz to wszystko mozliwe... Mogło być z fabryki, mogło być doczepiane To jest eksport wiec wszelkie bogactwa muszą być
Trzymaj go w klimacie klasyka, mało takich a co dopiero w Angli
Ani razu 126p nie widziałem tutaj, wiec jestem pod wrażeniem ze się wzioles za to auto a i jeszcze tutaj, w UK
Swoja droga to skąd jesteś ?
Ale Skarbek Co do tego wypasu co tam masz to wszystko mozliwe... Mogło być z fabryki, mogło być doczepiane To jest eksport wiec wszelkie bogactwa muszą być
Trzymaj go w klimacie klasyka, mało takich a co dopiero w Angli
Ani razu 126p nie widziałem tutaj, wiec jestem pod wrażeniem ze się wzioles za to auto a i jeszcze tutaj, w UK
Swoja droga to skąd jesteś ?
#12 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 19:20
Maluszek pierwsza klasa, strasznie podoba mi się kolorek i wnętrze Ja zostawił bym go tak jak jest teraz... na P4 rządzi
niekoniecznie... w starszych fiacikach nie było awaryjnych świateł, a ludziska w późniejszym okresie to przerabiali i kupowali przerywacze kierunkowskazów... pamiętam jeszcze jak ojciec tak u siebie robił....a co do awaryjnych świateł to musi mieć jak każde auto
Bóg dał nam nogi, abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na GLEBIE
Green i Bordo
Green i Bordo
#14 OFFLINE
Napisany 26 lutego 2010 - 21:42
zacny maluszek rób go na klasyka, a co do awaryjnych to Wolf88 ma racje
#15 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 00:25
O ja Cie nie mogę tego u nas nie było
Dobry kąsek bardzo misie podoba
Włoskie p4 które faktycznie rządzą
powodzenia ziomuś rób go na klasykowego bo na to zasługuje
Dobry kąsek bardzo misie podoba
Włoskie p4 które faktycznie rządzą
powodzenia ziomuś rób go na klasykowego bo na to zasługuje
#17 OFFLINE
Napisany 27 lutego 2010 - 08:51
no to z kierunkami mnie poprawiono ale ja bym nigdy nie sądził że ich nie było... według mnie to jest obowiązek ale jak nie to nie...
według mnie przydało by się dywany itp wyjąć z niego oddać do tapicera by ładnie wyprał i już połowa sukcesu klasyka jest
według mnie przydało by się dywany itp wyjąć z niego oddać do tapicera by ładnie wyprał i już połowa sukcesu klasyka jest