Moj Szerszeń :) budowa cały czas trwa :D
Started By
sebanidek
, 20 lut 2009 13:53
99 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 14:06
to tylko tak wygląda no w aucie został zmieniony lakier z żółtego na czerwono czarny jak widac na fotach:) została spawana nowa podłoga tylne szybki przyciemnione naklejony pasek na przedniej szybie felgi mattigi 7 cali szerokie opony to 4 pirelli 175/50 r13 halogeny z przodu w silniku został wymieniony zamach dolot z lewej kratki dłubnięty gaźnik, silnik został odmalowany na srebrny kolor ,niedawno auto poszło na glebę tylny zderzak ma zrobiona wnękę z lewej strony i jest pomalowany czarnym matem a przedni jest dopiero w budowie
A o to przeróbka świateł tylnych :
Przed:
Po:
A o to przeróbka świateł tylnych :
Przed:
Po:
#4 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 14:31
A pasek jest niebieski ?
#8 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 14:41
Marchewa Swoją drogą, dlaczego niby za posty Mocha ma być temat ponownie zamknięty?? pomyśl trochę zanim zaczniesz moderować, wtedy temat był zamknięty przez zachowanie kolegi sebanidek, opinie o aucie się nie zmieniły ale może właściciel auta przemyślał parę spraw i teraz będzie bardziej "do życia".
sebanidek co ze zderzakami? halogeny to wiocha, jest do odratowania jeszcze. Kup 4 jednakowe felgi i będzie lepiej. Lustra lamp powinny mieć normalny kolor - bezpieczeństwo na drodze przede wszystkim ja rozumiem że dla Ciebie tak jest fajnie, tylko żeby przez to ktoś inny sobie krzywdy nie zrobił....
+za glebę
sebanidek co ze zderzakami? halogeny to wiocha, jest do odratowania jeszcze. Kup 4 jednakowe felgi i będzie lepiej. Lustra lamp powinny mieć normalny kolor - bezpieczeństwo na drodze przede wszystkim ja rozumiem że dla Ciebie tak jest fajnie, tylko żeby przez to ktoś inny sobie krzywdy nie zrobił....
+za glebę
#10 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 14:45
ozzy mam 4 lefgi mattig z oponami pirelli 175/50 a zderzak do przodu będzie no przemyślałem parę spraw a na fotkach jest wszystko aktualne oprócz paska:) a lustra lamp będą zmienione tylko boki będą pomalowane na czarno
A moch bez tego obrazka było by lepiej http://images26.foto...0f3c249e451.jpg
A moch bez tego obrazka było by lepiej http://images26.foto...0f3c249e451.jpg
#12 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 14:49
175/50R13 na pewno lepiej będzie się prezentować niż 195/45R13.
Jedno co lubię to porządne 175tki. Chociaż malacz nie jedzie - szczególnie - jeśli ma tylko tuning typu "zestaw do malowania blach silnika spray edyszyn".
Przemyśl chociaż temat podrasowania 2 cylindrowca. Bo SWAP'a zrobi byle głupi - a zrobić 2 cylindry -
MOCNE
MAŁO AWARYJNE
DYNAMICZNE ( Nm )
to prawie tylko w Erze i zadowolenie ogromne. "Szacun" też - a sądząc po stylizacji Twojego bolidu - to się liczy dla Ciebie najbardziej
Jedno co lubię to porządne 175tki. Chociaż malacz nie jedzie - szczególnie - jeśli ma tylko tuning typu "zestaw do malowania blach silnika spray edyszyn".
Przemyśl chociaż temat podrasowania 2 cylindrowca. Bo SWAP'a zrobi byle głupi - a zrobić 2 cylindry -
MOCNE
MAŁO AWARYJNE
DYNAMICZNE ( Nm )
to prawie tylko w Erze i zadowolenie ogromne. "Szacun" też - a sądząc po stylizacji Twojego bolidu - to się liczy dla Ciebie najbardziej
#14 OFFLINE
#16 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 15:01
2.8 kg - to tak tylko pocieszająco dla Twojej bojowej duszy. Nic nie odczuwasz - to co myślisz, że się polepszyło - to Twoje subiektywne wrażenie.
Nie trzeba na początek dużych pieniędzy.
- dolot
- Wupex Twin
- zrobienie PORZĄDNIE gaźnika
- "liźnięcie" głowicy o 1.5mm ( nawet bez skubania od zaraz kanałów )
i już to pojedzie LEPIEJ - co nie znaczy DOBRZE.
Zamkniesz się za powyższe w 300 zł ( liczę NOWY tłumik i NOWE dysze gaźnika ).
I pamiętaj na używanych częściach możesz sobie tylko stępić zęby.
Nie trzeba na początek dużych pieniędzy.
- dolot
- Wupex Twin
- zrobienie PORZĄDNIE gaźnika
- "liźnięcie" głowicy o 1.5mm ( nawet bez skubania od zaraz kanałów )
i już to pojedzie LEPIEJ - co nie znaczy DOBRZE.
Zamkniesz się za powyższe w 300 zł ( liczę NOWY tłumik i NOWE dysze gaźnika ).
I pamiętaj na używanych częściach możesz sobie tylko stępić zęby.
#19 OFFLINE
Napisany 20 lutego 2009 - 15:07
Breda nie ma najmniejszego sensu - skuteczna NAJBARDZIEJ jest w wysokich partiach obrotów silnika.
Co oznacza, że silnik trzeba budować na wysokie obroty właściwie cały.
- wałek
- głowica
- gaźnik
Wysokie obroty = mała użytkowość miejska = wysokie spalanie = znacznie niższa żywotność = dobre osiągi
Ale kosztem czegoś. Decyzja należy do Ciebie 385 ma bardzo mocny dół i do niego Twin jest THE BEST.
Co oznacza, że silnik trzeba budować na wysokie obroty właściwie cały.
- wałek
- głowica
- gaźnik
Wysokie obroty = mała użytkowość miejska = wysokie spalanie = znacznie niższa żywotność = dobre osiągi
Ale kosztem czegoś. Decyzja należy do Ciebie 385 ma bardzo mocny dół i do niego Twin jest THE BEST.