Dobry swap nie jest zły robota zlota tylko dzionek za krótki powodzenia
Urwis Evo... by SPGarage
#982 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2014 - 18:53
Wiec wiem wiec nie może tak być! Mój temat na 2 strone beeee!
Trochę się porobiło a teraz po niedzieli lece grubo ze szpachlem i podkładowaniem czekac tylko na wypłate i lakier
Foto
Fotki jeszcze przed zaprawianiem gumą na spawy
Była sobie kratka po wlocie na gołębie do chłodnicy Była i ni ma
No i ostatnie co było do spawania to...
No nie licząc jeszcze półki podszybia
Enjoy
#987 OFFLINE
Napisany 17 maja 2014 - 08:54
Nie pierd*l, pokaż, co dłubiesz i co z tego będzie...a przynajmniej jakiś plan
#991 OFFLINE
Napisany 21 maja 2014 - 15:45
Dokładnie , chcemy chcemy Stasiu
Jest:
Fiat 126p - 1986
Fiat 126p. - 1984
był:
Fiat 126elx - 2000 (2012-2017)
Fiat 126p - 1981 ( 2003 )
Fiat 126p - 1984 ( 2000-2002)
Fiat 126p - 1985 ( 2001-2006 )
Fiat 126p - 1993 ( 2015 dawca )
Fiat 126fl - 1994 (2015 dawca )
Fiat 126el - 1995 ( 2012-2013 )
Fiat 126el - 1996 ( 1999-2000 )
Fiat 126el - 1997 ( 2013 )
Fiat 126p - 1993 (2016-2017)
Fiat 126el. - 1999. (2018-2019)
#993 OFFLINE
Napisany 22 maja 2014 - 01:32
No to tak!
Trochu pobawiłem się barankiem,troche poszlifowałem mokrym papierem i psikałem troche podkładem
Czekając na lakier i na kilka prezentów
No i jeszcze przywiozłem silnik wieczorem ale było już ciemno to nie pstrykałem fotki,z resztą nie ma co pokazywać.
Motorownia będzie jak na razie poprawioną serią,jest to motor treningowy żeby rozprostować kości i zobaczyć czy auto spełni się w takiej roli w jakiej ma śmigać
Fotki:
#995 OFFLINE
Napisany 22 maja 2014 - 20:24
Dawaj na ClassicAuto Cup, poćwiczymy razem
#996 OFFLINE
Napisany 23 maja 2014 - 14:50
Hehehe stary jak byłoby mnie stać to czemu nie
ale tam to chyba licencje trzeba też mieć nie?
Baj de łej :
Lakier poszedł i zielony znów jest zielony
Będą lepsze fotki jutro jak będę polerował całego
No i kolejny prezent,kurde odkąd się za niego wziąłem to mam gwiazdkę codziennie tylko jakos portfel chudnie
#997 OFFLINE
Napisany 23 maja 2014 - 16:53
Akurat ClassicAuto jest tańsze niż KJS-y.
Niby wpisowe 300zł (kjs 100-150)...ale nie musisz płacić NW, masz wszystko w jednym miejscu i nie eksploatujesz tak auta, jak podczas KJS. Sumaryczny koszt jest niższy.
Licencji również nie potrzeba.
#999 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2014 - 21:12
Noooo troche mnie tu nie było
Więc tak autko śmiga,Ma się dobrze,polakierowane,jeszcze została dokładna polerka,zalozyc drugą zółtą R2,drugi kubeł,pasy i podpiąć ręczny,silnik jak na troche pomodzoną treningówke sprawuje się świetnie,ostatnio wymieniłem jedną zwrotnice bo padła od starości.
W aucie porobiony cały układ hamulcowy nowy,razem ze zbiorniczkiem
nowe opony na tył
nowe oświetlenie zewnętrzne
panel deski
półka pod glosnik
zielona szyba czołowa
licznik i duzo duzo wiecej drobnych rzeczy o których nie chce mi się pisać
Fotki ze zlotu w byly weekend
No i to na tyle,jak coś będzie się zmieniało to wrzuce bankowo fotki