Guzik zamiast kluczyka
Started By
tojanuss
, 04 lut 2008 13:27
39 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2008 - 10:11
Wiesz co nei obraź sie ale to jest ch*** warte.
Są dwie możliwości:
1. Pociągnąć + z akumulatora i aby działał rozrusznik połączyc go z czerwonym kablem przy kostce stacyjki.
2. wyprowadzić ze stacyjki przewód od czerwonego i drugi obojętnie od którego z trzech pozostałych, wtedy w momencie styku obu rozrusznik będzie działał.
Wszystko w tym temacie. NIe ma co więcej kombinować.
Są dwie możliwości:
1. Pociągnąć + z akumulatora i aby działał rozrusznik połączyc go z czerwonym kablem przy kostce stacyjki.
2. wyprowadzić ze stacyjki przewód od czerwonego i drugi obojętnie od którego z trzech pozostałych, wtedy w momencie styku obu rozrusznik będzie działał.
Wszystko w tym temacie. NIe ma co więcej kombinować.
#24 OFFLINE
Napisany 24 lutego 2008 - 13:36
Ja to miałrem natej zasadzie ze stacyjkie wziełem od kaszlaka odpalanego na linke tak aby mi tylko dała prad i zapalały sie katrolki a puzniej tylko pociagnełem sobie kabel + z akumulatora pod guzik puzniej ten sam kapel wziełem podpiełem pod rozrusznik i po całej zabawie juz miałęm tylko jeden minus ze cały czas mogłem krecic rozrusznikiem tylko trzeba dac wiekszy guzik startowy bo przezto idzie dosc spory prad i jak bedzie jakis mału guzik to mozna poprostu rozwalic rozrusznik. Cała zabawa zajeła mi niecałe 30 min
#25 Gość_Demon126p_*
Napisany 24 lutego 2008 - 18:44
A teraz wam przytocze historie z życia wzietą,a propos guzików zamiast stacyjki.
Znajomy leciał autkiem(nie malcem ale jakims większym) ze swoja dziewczyną.Ta nagle przy 120km/h zauważyła duży ładny czerwony przycisk na pulpicie "a co to??"-powiedziała wciskając beztrosko guziczek nie czekając na odpowiedz lubego...
Efekt ciekawskiej dziewczyny: wyrwany rozruch za połową skrzyni
Znajomy leciał autkiem(nie malcem ale jakims większym) ze swoja dziewczyną.Ta nagle przy 120km/h zauważyła duży ładny czerwony przycisk na pulpicie "a co to??"-powiedziała wciskając beztrosko guziczek nie czekając na odpowiedz lubego...
Efekt ciekawskiej dziewczyny: wyrwany rozruch za połową skrzyni
#32 OFFLINE
Napisany 18 marca 2009 - 20:49
bystrzak...
#37 OFFLINE
Napisany 19 marca 2009 - 09:06
a może by tak zrobić pstryczek w nieznanym miejscu,taki imobiliser,albo coś na magnes? wtedy można mieć przycisk 2 in 1 czyli zapłon i rozruch,co do przycisku to mam coś na myśli w miejscu nieznanym nikomu przykładowo koło lewarka gdzieś z boku i potencialny złodziej nie da rady jak nie znajdzie guziczka
EDIT
albo wyłącznik masy przy akumulatorze najpierw klapa w górę a potem odpał też ciekawa rzecz
EDIT
albo wyłącznik masy przy akumulatorze najpierw klapa w górę a potem odpał też ciekawa rzecz
mogą się śmiać,mogą drwić, ale ja wiem jedno - 126p i tak będzie żyć!
#39 OFFLINE
Napisany 22 marca 2009 - 00:15
albo wyłącznik masy przy akumulatorze najpierw klapa w górę a potem odpał też ciekawa rzecz
.... gonicie dwoch lysych pod dichem a ty klapa w gore i odpal
Audi Klub Polska member
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Kilka dodatkowych zapłonów po wyjęciu kluczyka |
Mechanika | Pawelor |
|
|
|
Kapliczka zamiast licznika nowego typu. |
Stylistyka | Vladimir |
|
|
|
tuleja metalowa zamiast gumowej |
Mechanika | lutek |
|
|
|
klapa a polysk zamiast mat-u? |
Stylistyka | Mroziu126p |
|
|
|
Od którego roku malce byly odpalane z kluczyka ? |
Mechanika | Areeek |
|
|