Szarak II by Porthos
Started By
Porthos
, 27 sie 2007 16:08
146 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 27 sierpnia 2007 - 16:08
no i mam kolejnego malucha...następca szaraka, obecnie pomaranczowy...ale predzej czy później otrzyma jedyny słuszny kolor: szary
no ale od początku:
Autko bylo jak zapewne wiecie Spike'a - razem wybralismy sie w tamtym roku po niego do Poznania...potem Rafał sukcesywnie go usprawniał (troszeczke i ja maczałem w tym palce )
Samochodzik ma resor na 7 piorach, bardzo sztywne amorki olejowe (polecam Spika - amorki są naprawde dobre, wiec jak ktos intersuje sie takimi, to kontakt z Rafałem )
Silnik na wałku 555, obrobiona głowica, plan okolo 5mm, zamach 2,5kg modyfikacje gaźnika, dolotu itp
obecnie okolo 12s do 80km/h i 23 do 100km/h w dwie osoby
Wreszcie pojeżdze sobie na swoim zamachu 2,5 kg i poszerzanych felgach
Autko ogolnie zadbane, sztywna buda, Rafał zrobil sporo dobrej roboty
Plany
Docelowo autko ma być szare jak moj poprzedni maluch...
silnik - bede chcial jak najszybciej zlozyc drugiego Lajta II (silnik ktory byl w moim Szaraku) i wsadzic go do tego...
na dniach szara tapicerka bedzie wymieniana na czarną...
zaczynam szukac dobrego chroma na tył (walic na priwa jak ktos ma )
za jakis czas tarcze ...
teraz musze poszukac drugiego kubła i szelek
----------------------------------------------
Pomarańczka przetestowana na ordona - troszke sie ubrudziła
zlot we wro zbliża sie wielkimi krokami, a ja nic nie zrobiłem ...trzeba przynajmniej troche silnik podregulowac i pare detali zrobic
-----------------------------------------------
Mały update po ogolnopolskim zlocie we Wrocławiu :
Szaraczek II dostał brede, wieksze koło pasowe...poza tym dolot, regulacja gaźnika, zaworow, zapłonu - jak teraz jeździ można było zobaczyć na zlocie, szału niema, ale daje rade
poza tym troche poprawilo sie chromy, zwłaszcza tylny (Mariusz126p )
pare zdjęc :
troche brudno
efekt końcowy:
no ale od początku:
Autko bylo jak zapewne wiecie Spike'a - razem wybralismy sie w tamtym roku po niego do Poznania...potem Rafał sukcesywnie go usprawniał (troszeczke i ja maczałem w tym palce )
Samochodzik ma resor na 7 piorach, bardzo sztywne amorki olejowe (polecam Spika - amorki są naprawde dobre, wiec jak ktos intersuje sie takimi, to kontakt z Rafałem )
Silnik na wałku 555, obrobiona głowica, plan okolo 5mm, zamach 2,5kg modyfikacje gaźnika, dolotu itp
obecnie okolo 12s do 80km/h i 23 do 100km/h w dwie osoby
Wreszcie pojeżdze sobie na swoim zamachu 2,5 kg i poszerzanych felgach
Autko ogolnie zadbane, sztywna buda, Rafał zrobil sporo dobrej roboty
Plany
Docelowo autko ma być szare jak moj poprzedni maluch...
silnik - bede chcial jak najszybciej zlozyc drugiego Lajta II (silnik ktory byl w moim Szaraku) i wsadzic go do tego...
na dniach szara tapicerka bedzie wymieniana na czarną...
zaczynam szukac dobrego chroma na tył (walic na priwa jak ktos ma )
za jakis czas tarcze ...
teraz musze poszukac drugiego kubła i szelek
----------------------------------------------
Pomarańczka przetestowana na ordona - troszke sie ubrudziła
zlot we wro zbliża sie wielkimi krokami, a ja nic nie zrobiłem ...trzeba przynajmniej troche silnik podregulowac i pare detali zrobic
-----------------------------------------------
Mały update po ogolnopolskim zlocie we Wrocławiu :
Szaraczek II dostał brede, wieksze koło pasowe...poza tym dolot, regulacja gaźnika, zaworow, zapłonu - jak teraz jeździ można było zobaczyć na zlocie, szału niema, ale daje rade
poza tym troche poprawilo sie chromy, zwłaszcza tylny (Mariusz126p )
pare zdjęc :
troche brudno
efekt końcowy:
#18 OFFLINE
Napisany 09 września 2007 - 07:52
W sobote z Darem i Scandalem pobawilismy się troche śrubkami
DarOO walczący z II biegiem :
Scandal (poprawialismy wydech i pas przedni )
Szarak I : sukcesywnie rozbierany...jak bedzie goła buda trzeba będzie pomyslec co dalej
Szarak II - naprawione ssanie i odpalanie z wnętrza ...poza tym kontrola układu zapłonowego....pozostał jeszcze wentylator do wymiany...
DarOO walczący z II biegiem :
Scandal (poprawialismy wydech i pas przedni )
Szarak I : sukcesywnie rozbierany...jak bedzie goła buda trzeba będzie pomyslec co dalej
Szarak II - naprawione ssanie i odpalanie z wnętrza ...poza tym kontrola układu zapłonowego....pozostał jeszcze wentylator do wymiany...
#20 OFFLINE
Napisany 11 września 2007 - 22:19
http://cultstyle.pl/...wprofile&u=2660
Link do profilu faceta, który poszerza felgi. Wzięte z forum cultstyle.pl
Kontaktowałem się z nim - koszt poszerzenia felg 13 cali to 400zł. Negocjacji NIE MA
P.S. Zapodaj jakiś punkcik pochwalny
Link do profilu faceta, który poszerza felgi. Wzięte z forum cultstyle.pl
Kontaktowałem się z nim - koszt poszerzenia felg 13 cali to 400zł. Negocjacji NIE MA
P.S. Zapodaj jakiś punkcik pochwalny