System drążków -Słaby silnik (większa pojemnoć, podobna moc, cięższy).
-Niewydajny system chłodzenia
-Drogie częsci
Słaby silnik- bis jest szybszy od zwykłego kaszla..
Niewydajny system chłodzenia- jestem innego zdania, ja nie miałem najmniejszego problemu nawet w korkach w upałach
Drogie części- zgoda choć ostatnio patrząc na allegro jak nowe bloki były po 70zł, głowice uzbrojone po 100 i gaźniki też.. (wszystko nowe)...
Co do tego czy nie ekonomiczna? ZDECYDOWANIE bardziej ekonomiczna niż 650ccm
Piszę to na podstawie swojego egzemplarza. Był zdecydowanie szybszy od zwykłego i zdecydowanie bardziej ekonomiczny. Porównuje oczywiście do malca w bdb stanie a nie szrotu.
Moim zdaniem BIS jest chyba pod każdym względem (poza możliwoscią przeróbki silnika) lepszy od 650ccm pod warunkiem, że ma się egzemplarz w bdb stanie a nie jakieś gówno... czy awaryjny? nie bardziej niż 650ccm...
Kto nie jeździł DOBRYM bisem na codzień tak naprawdęgo niedoceni..
Jest bez porównania lepszy od normalnego malca (porównanie seria do serii).
BIS- jest ekonomiczniejszy, szybszy, ma milion razy lepsze ogrzewanie, bagażnik (a po złożeniu tylniej kanapy naprawdę sporą przestrzań ładunkową) no i maglownicę.
Jeżeli chodzi o jego osiągi to swojego porównywałem z 650ccm na splanowanej głowicy, lekkim kole i innych duperelkach i byl naprawdę niewiele wolniejszy.. (na tym silniku obecnie jeździ Scandal).
Nie wiem.. może ja po prostu miałem niezwykły egzemplarz albo inni ludzie po prostu nie dbają o samochód lub mają zarżnięte silniki a później narzekają, że ciągle się psuje i chla mnóstwo paliwa..