To jest kwestia sponsorów a myśle że można by było coś powalczyć. Oczywiście cel byłby aby przejechać parę odcinków a nie cały rajd .
Napewno trzeba by było maksymalnie podnieść zawieszenie + duże i szerokie opony. Może rekiny lub poszerzane 6 calowe z poloneza.
Silnik pewnie seria, uszczelniony, wysoko osadzony wlot powietrza chociaż bałbym się że nie wytrzyma dlatego optowałbym za 900 lub 1100.
Duży zbiornik paliwa, nie wiem czy dało by radę jakąś klimatyzację. Tak w ogóle to potrzebna by była przyczepa bo wszystko na pewno się nie zmieści (i tu właśnie dobry byłby ten większy silnik).
Takie pierdoły jak GPS i zbiornik na wodę pomijam. Czy jest jakiś patent żeby szyby przepuszczały mniej światła (chodzi o schłodzenie wnętrza)?
Rajd Paryż-Dakar
Started By
m.a.x.x.
, 26 wrz 2006 23:24
21 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 12:15
#22 OFFLINE
Napisany 20 października 2006 - 12:25
panowie o czym wy wogle kaman do mnei rozmawaicie wystarczy przejechac po kaluzy po kostki a dziad sie jzu zalewa a co dopiero przejechac pare kilomerow w temperaturze siegajacej zenitu w piachu a chlodnica oleju to musiala by byc chybaz dzamgodzeta lub z wachadlowca by ten olej schlodzic w tym czyms czym jet maluch
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
rajd Rotary Wolsztyn#zawszebokiem |
Hydepark | PiotrAS85 |
|
|
|
Trening Rajdowy Szombierki Zima 2016 by MotorSport Bytom |
Motoryzacyjne życie - spoty, zloty, rajdy. | miklaj |
|
|
|
Rajdowka (2006) |
Teraz My! | zolo |
|
|
|
Budowa rajdówki na podzespołach 126p - central, a prawo. |
SWAP Center | Adamus |
|
|
|
Trening Rajdowy Szombierki Wiosna 2015 by MotorSport Bytom |
Motoryzacyjne życie - spoty, zloty, rajdy. | miklaj |
|
|