Generalny remont silnika
#1 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2016 - 22:02
#2 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2016 - 13:01
Osobiście korzystam z tego
Lub artykułów z
Mój 126p "Duduś" - http://www.terytoriu...duduś-by-bobru/
Wbijać też na FB https://www.facebook...577535/?fref=ts
#4 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2016 - 17:55
A co z Twoim silnikiem jest nie tak, że chcesz go remontować?
Poza tym głębsza rozbiórka silnika to dość poważna i delikatna operacja, nawet w maluchu. Wymaga to nieco doświadczenia w pracy przy samochodach (a także odpowiedniego zaplecza technicznego i narzędzi jak klucz dynamometryczny czy ściągacz do pierścieni), jeśli go nie masz, lepiej zleć to zaufanemu mechanikowi.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#5 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2016 - 19:23
#8 OFFLINE
Napisany 09 lutego 2016 - 21:40
Zanim w ogóle zaczniesz coś robić weź zdejmij odmę przy filtrze powietrza na odpalonym, najlepiej ciepłym silniku. Jeśli będzie cała w oleju i będzie dodatkowo mocno nim czuć to rzeczywiście silnik masz do remontu. Możesz też zrobić tzw. próbę olejową, czyli dwa pomiary kompresji - poczytaj sobie o tym (próba wykrywa właśnie nadmiernie zużyte pierścienie).
Od razu Ci powiem, że wymiana samych pierścieni jest bez sensu. Lepiej albo robić od razu cały silnik (szlif i honowanie cylindrów, tłoki nadwymiarowe i oczywiście pierścienie nadwymiarowe), albo znaleźć drugi sprawny.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#9 OFFLINE
Napisany 10 lutego 2016 - 15:10
popieram ddzkm. Również odradzałbym samodzielny remont jeżeli nie ogarniasz tematu. Możesz zrobić wiecej złego niż dobrego. Popytaj o pomoc znajomych z przedziału wiekowego +40 ku twojemu zaskoczeniu sporo osób może ci cos ciekawego doradzić i pomóc
#10 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2016 - 11:05
#11 OFFLINE
Napisany 11 lutego 2016 - 11:38
Sprawdź najpierw kompresję na tłokach i przedmuchy z odmy. Wtedy będziesz wiedział coś więcej na temat tego silnika.
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Dziwny odgłos z silnika, nierówna praca |
Mechanika | skrobi43 |
|
|
|
Nierowna praca silnika elegant |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
przerywa,gaśnie,nierówna praca silnika |
Mechanika | PiotrAS85 |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Naprawa silnika ile by to kosztowało ? |
Mechanika | Mateusz_PL |
|
|