Witam, mam problem z wałem, otóż ma luz tak jak przedstawione jest na zdj, silnik składam od podstaw ponieważ było pełno syfu w nim, ale to nie jest ważne. Po wstawieniu wału i panewek jest luz, wał chodzi przód tył, myślałem, że jest to wina braku rozrządu i koła pasowego więc to założyłem i dokręcił tak normalnie, a luz nie zginął (wiem, że powinienem dokręcić z taką siłą jak powinno się to zrobić, ale już był opór przy dokręcaniu, a luz nie zginął. Co jest tego przyczyną? Jak sobie z tym poradzić? Czy może jednak jak się dokręci porządnie koło pasowe to luz zginie? Pozdrawiam.
Luz na wale korbowym
#2 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 11:33
Ile masz tego luzu osiowego ? Korbowody masz już założone czy jeszcze nie ?
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#3 OFFLINE
Napisany 03 marca 2015 - 11:53
Silnik jest goły, jedynie jest wał panewki od wału. Luz wynosi od strony rozrządu coś koło pomiędzy 0.5mm, a 1mm, sprawdzane szczelinomierzem na szybkości
i tak jak wcześniej wspominałem są te pierścienie, mała zębatka od rozrządu i koło pasowe dokręcone tak, że powstał opór (nie jest dokręcone z tą siłą co powinno być)
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak luzu wzdłuznego na półoskach skrzyni |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
luz na kierownicy |
Mechanika | jaby |
|
|
|
Simmering na wale |
Mechanika | cytadela102 |
|
|
|
luźne tuleje w nowym resorze |
Mechanika | piur |
|
|
|
luz na przekładni kierowniczej? |
Mechanika | Olo |
|
|