luźne tuleje w nowym resorze
#1 OFFLINE
Napisany 13 marca 2014 - 22:03
po przejechaniu 100 km zaczęły się stuki w przednim prawym kole, głównie przy hamowaniu, nic mocnego, ale puka a są nowe amortyzatory i ten resor, zregenerowane zwrotnice, układ kierowniczy po przeglądnięciu... Okazało się że tuleje w resorze są na tyle luźne, że jak cofnę i zahamuję to jest puknięcie, ruszę do przodu, przyhamuję i znów puknie- resor przesuwa się na tulejach. Na resor jest oczywiście gwarancja, tylko doradźcie czy wymieniać go na drugi czy brać kasę, bo obawiam się że po wymianie historia się powtórzy a ja stracę tylko czas na wymianę. Czy ktoś z was miał podobny problem?
#2 OFFLINE
Napisany 13 marca 2014 - 22:46
Jesli juz ta tulejka to ja bym rozwazyl dwie opcje: Odeslanie towaru i zwrot kasy albo wymienil sam ta tulejke za 8zl
A tak na marginesie to chyba juz ciezko dostac naprawde fabryczny resor.
#3 OFFLINE
Napisany 13 marca 2014 - 23:37
#4 OFFLINE
Napisany 14 marca 2014 - 00:59
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#6 OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 20:31
No to nieźle... Teraz weź idź do mechanika, dogadaj się, weź rachunek za demontaż i montaż resoru, wywal na 350zł kwit, i razem z reklamacją do producenta żądaj zwrotu kosztów ponownego montażu. Przysługuje Ci to prawo jako konsumentowi. Kupiłem kiedyś wadliwe sprzęgło i w ten sposób wzbogaciłem się o 500zł
#8 OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 23:09
nie widziałem tam nic z plastiku, ale nie wiem co to są przekładki- o jaką część ci chodzi chyba że chodzi o pióra- to są metalowe zolo
a tak na marginesie to wczoraj po wymianie świec i kabli zrobiłem moją pierwszą trasę maluchem- 240 km do kuzyna i powrót=480km. Maszyna daje radę, spalanie wyszło równe 5l/100km 80-90km/h... Jest czad!
Mam dziwne wrażenie że podczas zmiany strony forum wcięło 2 odpowiedzi- pytałem o to czy to ma znaczenie z tymi zwrotnicami, bo miałem bez rozwiercania regenerowane i ktoś odpisał i chyba nawet że teraz to by się nie decydował na nic innego jak zakup regenerowanych bo rozwiercał i dużo zabawy z tym- mam zmienić dilera, czy te dwa posty uleciały???
#9 OFFLINE
Napisany 24 marca 2014 - 23:35
Przekladki plastikowe sa pomiedzy piorami resora. Co daja? Przede wszystkim wydluzaja zywotnosc (zmniejszaja tarcie miedzy piorami) oraz wyciszyc prace resora.
Z tego co widac na fotach to na pewno nie jest resor fabryczny.
Po pierwsze brak tych przekladek. Po drugie koncowki pior nie sa wywiniete.
#10 OFFLINE
Napisany 27 marca 2014 - 20:12
Wymieniono resor na nowy- jutro jadę do tokarza, który jest cudotwórcą i ogarnia takie dopracowane fabrycznie nowe niedoróbki- może coś poradzi...Po delikatnym puknięciu tuleje się przesuwają
widać różnicę na pierwszym zdjęciu jaka szczelina jest...
#11 OFFLINE
Napisany 28 marca 2014 - 00:09
Tak to ja pisałem o tym regenerowaniu zwrotnic i dobrze pamiętasz. Musiało uciąć post po zmianie forum. Nie wiem tylko dlaczego leczysz coś, co powinno być dobre z założenia skoro jest nowe, poświęcasz czas i energię i pieniądze idąc do tokarza..? Ja bym odesłał na gwarancję, kasował producenta jeszcze 300zł ekstra za koszty wymiany, tak, że finalnie w ogólnym rozrachunku miałbym dobry nowy resor za darmo i jeszcze by mi na dobry obiad zostało
#12 OFFLINE
Napisany 31 marca 2014 - 11:45
rozmawiałem z innym mechanikiem, który powiedział że to standard przy zakładaniu resora do malucha, że najpierw się wybija tuleje, imadłem dociska i na nowo je wbija, nie rozumiem czemu trzeba poprawiać coś nowego, ale nie mam czasu na reklamacje i odsyłanie- potrzebowałem malucha od zaraz do jazdy- chyba się uzależniłem...I jeździ i nie puka, przynajmniej na razie.
#13 OFFLINE
Napisany 01 kwietnia 2014 - 22:07
ten mechanik to się chyba szmat nawpierdalał, jak on chce imadłem doginać stal resorową i to jeszcze w tak małym zakresie pracy.
Nawet nie potrafię tego absurdu do niczego porównać. Szkoda, że się nie pobawiłeś w reklamacje, no ale to już Twój cyrk i Twoje małpy
#14 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2014 - 13:44
szmat nie jadł, raz jedną widziałem u niego w warsztacie, ale szybko sobie poszła, a jednak siły trochę miał, bo dogiął bez problemu. nie dysponuję czasem żeby się bawić w takie odsyłanie, najważniejsze że już nie puka i można jeździć.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Przewód łączący cewkę z aparatem zapłonowym. |
Car Audio i elektronika | wow12911 |
|
|
|
WITAM jestem nowym posiadaczem fiata 126p |
Mechanika | 12kamil6p |
|
|
|
Zwrotnica/Tuleje. |
Mechanika | czerwony_wariat |
|
|
|
gleba na resorze inne pytanie |
Mechanika | kropek |
|
|
|
Tuleje poliuretanowe zawieszenia w 126p |
Mechanika | shogunnn |
|
|