Skocz do zawartości


Zdjęcie

Pęknięta głowica-czy klasyfikuje się do ponownego założenia?


10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   artur04c

artur04c

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 1d 7g 13m 30s

Napisany 27 lutego 2015 - 10:45

Witam, Byłem zmuszony zdjąć głowicę w maluszku i zauważyłem dużo zabrudzeń i nagaru więc ją wyczyściłem, po wyczyszczeniu zauważyłem, że między zaworami są pęknięcia. Czy taką głowicę mogę ponownie założyć ? Czy zacząć szukać innej...? Niżej załączam zdj, proszę o szybką odpowiedz. Pozdrawiam :) ps. pęknięcie po lewej ma głębokość coś koło 0.5mm-1mm, a po prawej ma głębokość max 2mm :D

 

 

Please Login or Register to see this Hidden Content

 

Please Login or Register to see this Hidden Content



#2 OFFLINE   motokrzych

motokrzych

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 477 postów
    • Time Online: 2d 19g 41m 10s

Napisany 27 lutego 2015 - 11:09

No kolego nic z tym już nie zrobisz takiego
Jedynie domowym sposobem możesz jeszcze troszkę zaklepać jakimś małym pobijaczkiem.
Ja tak zrobiłem i jeździłem długo
Dodany obrazekDodany obrazek

chomik: motokrzych40
516-410-545 (proszę raczej o sms)
Lokalizacja Nowy Sącz małopolska
Dodany obrazek

Na sprzedaż chromowane częci
na chomiku mam to co sprzedaję;)

#3 OFFLINE   artur04c

artur04c

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 1d 7g 13m 30s

Napisany 27 lutego 2015 - 11:32

a bez zaklepywania da radę? Chodzi mi o to, żebym za jakiś czas nie musiał znów rozbierać silnika... bo zaklepać się boję, ponieważ boję się o gniazda zaworowe :D

 

Jeszcze na tłoku zauważyłem dziwne obdarcie, nie wiem czym to jest spowodowane, ale wygląda nieciekawie. Na cylindrach, bolku, wale itp nie ma takich śladów...czy to jest oznaka że tłok się przycierał? 

 

Już wiem co jest przyczyną obtarcia tłoka, dolna część cylindra pękła z niewiadomych przyczyn, ja domyślam się czemu tak się stało, otóż ktoś wrzucił do silnika śrubę 8 dł ok 5 cm z główką na klucz 17 i prawdopodobnie ta śruba właśnie uszkodziła cylinder...

Załączone pliki

  • Załączony plik  1.jpg   87,53KB   3 pobrań


#4 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 27 lutego 2015 - 19:10

Jesli w najblizszym czasie nie planujesz wymiany glowicy to pekniecia trzeba koniecznie zaklepac i na nowo dotrzec zawory. Tlok do wymiany



#5 OFFLINE   artur04c

artur04c

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 1d 7g 13m 30s

Napisany 27 lutego 2015 - 19:31

Mam głowicę ale bez E chodzi mi, że głowice mają różne oznaczenia i ja powinienem mieć 650E , a mam zwykłą 650 czy to robi wielką różnicę? Wiem, że związane jest to z paliwem i z wypalaniem się gniazd zaworowych, ale ja kaszlaczkiem dużo nie jeżdżę, a w dalekiej przyszłości i tak mam zamiar zmienić silnik na większy...co do tłoka, to wiem, cylinder też ma zarysowania i kwalifikuję sie na wymianę.

 

Dajmy na to, zaklepię te pęknięcia i czy jestem w stanie sam dotrzeć zawory? Bo do mechanika nie mam czasu zbytnio latać, a i funduszy brak...



#6 OFFLINE   zolo

zolo

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 369 postów
    • Time Online: 4d 2g 45m 58s

Napisany 27 lutego 2015 - 20:31

Zeby dotrzec zawory musisz miec pasty scierne 3 gradacje, wiertarke badz kijek z przyssawka



#7 OFFLINE   artur04c

artur04c

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 1d 7g 13m 30s

Napisany 27 lutego 2015 - 23:18

z tą wiertarką zbytnio mi się nie podoba, nie wiem czemu... :D zobaczymy, bo w malcu była zwykła głowica 650 i on jest z 94r, mój z 99r ma 650e, a mam jeszcze jeden silnik i nie wiem z którego on jest roku ale ma stary aparat zapłonowy i tak samo ma zwykłe 650... i teraz nie wiem czy naprawiać tą uszkodzą czy wstawić 650... bo wcześniej też taka była w tym silniku...



#8 OFFLINE   Ghost666

Ghost666

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 207 postów
    • Time Online: 5d 12g 17m 19s

Napisany 27 lutego 2015 - 23:22

Zasadniczo takie pęknięcie mi zaspawali w regenaracji głowic. Ale tańsze może sie okazać poszukanie drugiej :)



#9 OFFLINE   bing17

bing17

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 197 postów
    • Time Online: 4d 2m 16s

Napisany 28 lutego 2015 - 00:16

Zeby dotrzec zawory musisz miec pasty scierne 3 gradacje, wiertarke badz kijek z przyssawka

Dobrze zrobione gniazda i przylgnie zaworowe i wystarczy tylko docierać wykańczającą pastą przez 20-30sek na zawór. Sprawdzone setki razy.



#10 OFFLINE   KrzysztofElbląg

KrzysztofElbląg

    Zaawansowany

  • Member
  • 215 postów
    • Time Online: 12d 9g 24m 39s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 01 marca 2015 - 21:09

ja mam tez takie pekniecie :) i narazie jezdzi :) oleju tez zbytnio nie pali :) 


Lepiej grzeszyć i żałować za grzechy,
niż później żałować, że się nie grzeszyło.

#11 OFFLINE   artur04c

artur04c

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 40 postów
    • Time Online: 1d 7g 13m 30s

Napisany 03 marca 2015 - 09:38

wstawiłem inną nieuszkodzoną głowicę, którą wyciągnąłem z innego silnika :D





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.