Zapłon elektroniczny Mageti Marelli
#1 OFFLINE
Napisany 08 sierpnia 2014 - 15:26
Wygląda to niesamowice ciekawie, jak sądzicie? A może ktoś z Was miał z tym już do czynienia? Aparat zapłonowy ma podciśnieniową pompkę przyśpieszenia zapłonu oraz czujnik Halla i pasuje P&P w miejsce oryginalnego w 126. Warto w to zainwestować w seryjnym silniku? Dodam jeszcze że zależy mi przede wszystkim na zwiększeniu niezawodności działania układu zapłonowego. Wiem, że oczywiście jest możliwość przeróbki na zapłon z eleganta, ale chciałbym poznać też opinie o tym
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#2 OFFLINE
Napisany 20 sierpnia 2014 - 21:02
Ostatnio szukajac glowicy do mego malca nie mialem opcji by taka znalezc kolega proponowal mi wlasnie przerobienie silnika starszego typu pod elegantowski standard zaslepiajac aparat jakas dziwna obudowa przypominajaca ta bo on cos takiego mial w swoim:) mysle ze to lepsze jest niz kolo pasowe i czujnik polozenia walu
niż później żałować, że się nie grzeszyło.
#3 OFFLINE
Napisany 22 sierpnia 2014 - 22:19
Wysłane z Motoroli RAZR / Tapatalk 2
#4 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2014 - 01:31
To znaczy z tego co zrozumiałem z googla translatora to podciśnienie jest sterowane standardowo z kolektora ssącego, a ten czujnik Halla z kabelkiem zastępuje standardowe maluchowskie platynki w związku z czym układ powinien być dużo bardziej bezawaryjny niż oryginał Męczy mnie, żeby to kiedyś sobie sprawić
Są:
- Pomarańczowy (294) Fiat 126 600 '83
- Niebieski (27) Polski Fiat 126p 650E '89
- Wiśniowy (12) Polski Fiat 126p 600 ' 78
Były:
- Kremowy (05) Polski Fiat 126p 650E '90
- Żółty (246) Fiat 126 650E '84
- Błękitny (408) Polski Fiat 126p 650 '78
#5 OFFLINE
Napisany 23 sierpnia 2014 - 08:24
Coś mi się wydaje że on tak samo ma przerywacz w środku ( mechaniczny bądź magnetyczny / impulsator / ) a ten kabelek to przewód łączący aparat z cewką ( tak że pewno żadne czary , krótsza wersja aparatu z Bisa za 600 PLN i nie jest to Magneti Marelli sadząc po wykonaniu i cenie bo cena samego aparatu zapłonowego Marelli z impulsatorem to około 300 Euro ) ale może się mylę
Nie przerabiaj na zapłon elegantowski , ja do niebieskiego ( ze względu właśnie na zapłon ) mam naszykowany silnik ze zwykłym aparatem i niebawem zapewne go przełożę.
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
Kable zapłonowe |
Mechanika | elver |
|
|
|
klakson raz działa raz nie włączony zapłon |
Car Audio i elektronika | Karol13 |
|
|
|
Kilka dodatkowych zapłonów po wyjęciu kluczyka |
Mechanika | Pawelor |
|
|
|
Cewka zapłonowa- zapytanie |
Mechanika | lucyfer |
|
|