Skocz do zawartości


Zdjęcie

Problem z trzecim biegiem (FL 1992)


3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   bialy56

bialy56

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 59 postów
    • Time Online: 1d 5g 59s

Napisany 27 czerwca 2014 - 19:40

Witajcie, nie znalazłem takiego tematu na forum, więc piszę. Mam problem z trzecim biegiem. Kiepsko wchodzi przy redukcji z czwórki, jakby coś go blokowało. Wchodzi raz na 3, czy 5 prób. Jeśli chodzi o zmianę z dwójki na trójkę to jest lepiej, ale czasem też potrafi się zaciąć, lecz rzadko. Najgorzej jest, jak jadę długo na 4 i gdy dojeżdżam to redukuję na 3 i wtedy nie chce bieg wejść. W ogóle biegi nie wchodzą tak, jak kilka miesięcy temu. Co to może być? Ostatnio, 2 tygodnie temu zmieniałem linkę od sprzęgła, bo pękła przy pedałach. Może po prostu ją naciągnę i będzie lepiej wysprzęglał? Nie znam się zbyt dobrze na mechanice, więc pytam, aby czegoś nie spieprzyć. :) Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc. Paweł.


Fiat 126p FL '92

Fiat 126p ST '83


#2 OFFLINE   Ghost666

Ghost666

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 207 postów
    • Time Online: 5d 12g 17m 19s

Napisany 27 czerwca 2014 - 20:09

Regulacja sprzęgła, ewentualnie lizak (łącznik między skrzynią a dźwignią biegów)



#3 OFFLINE   darek1395

darek1395

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 44 postów
    • Time Online: 1d 6g 18m 45s

Napisany 23 lipca 2014 - 22:43

Hmm lizak , a oliwa w skrzyni jest ? :> Nie ubywa Ci np. na ośkach oliwa i jej braknie w skrzyni ?



#4 OFFLINE   Vladimir

Vladimir

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 39 postów
    • Time Online: 3d 1g 49m 36s

Napisany 29 lipca 2014 - 20:09

Sprawdź olej tak jak kolega wyżej mówi. U mnie nie wchodziła 3, okazało się że oleju jest mało, a do tego pomieszane 2 rodzaje i woda.





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,