Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nagrzany silnik, przerywa, nie ma mocy, gaśnie... Zimny jest OK..!

nagrzany silnik przerywa nie ma mocy

5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sexybear

sexybear

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
    • Time Online: 3g 22m 16s

Napisany 03 kwietnia 2014 - 21:27

Witam.
Otóż mam wielki problem z moim FL 85'.. 
Tak jak w temacie.. jak zimny to obroty idealne nawet po odpuszczeniu ssania pracuje równo, dobrze przyśpiesza, nie ma żadnego problemu.. Zaś jak tylko przejadę jakieś 10 kilometrów to silnik zaczyna tracić moc, dławić się, wreszcie zmusza mnie do redukcji biegu.. po redukcji biegu sukcesywnie traci moc do 2 biegu aż do zadławienia silnika... i stoimy... ;) Stoimy chwilę (wypalam fajka) odpalam, znowu jadę dobrze jakieś 5, 10 kilometrów i to samoooo.... :((
Dławienie, redukcje biegów, aż do zatrzymania i zgaszenia silnika... Wymieniałem pompkę paliwową na "nową" i zrobiłem na niej żeby nie oszukać 300 kilometrów (na zlot do Łodzi i z powrotem :D)

Nie wiem co to może być... Świeczki, przewody...?
Jeżeli świeczki albo przewody to czemu objawów nie ma na zimnym silniku..? a z odpalaniem nie ma najmniejszego problemu..? (no oczywiście jeżeli jest zimny =D)



#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 03 kwietnia 2014 - 22:56

za mały luz zaworowy



#3 OFFLINE   pawlom95

pawlom95

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 141 postów
    • Time Online: 6g 42m 53s

Napisany 03 kwietnia 2014 - 23:20

Lub tłoki puchną - przegrzany: lewe powietrze spod gaźnika ? termostat działa ? olej jest ciśnienie jest ?

Ale najpierw sprawdź zawory.


Red elegant

#4 OFFLINE   darjojo

darjojo

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 88 postów
    • Time Online: 1d 21g 32m 6s

Napisany 04 kwietnia 2014 - 06:25

tak jak koledzy wyżej piszą

sprawdź luzy zaworowe, najprawdopodobniej masz za ciasno zawory ustawione i jak się nagrzeje to poprostu się nie domykają i silnik  się grzeje ! 



#5 OFFLINE   sexybear

sexybear

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
    • Time Online: 3g 22m 16s

Napisany 04 kwietnia 2014 - 08:14

Dzisiaj po pracy sprawdzę luzy i ewentualnie wyreguluję zawory.. ;)



#6 OFFLINE   sexybear

sexybear

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 38 postów
    • Time Online: 3g 22m 16s

Napisany 05 kwietnia 2014 - 00:37

No i muszę powiedzieć że chyba te zawory, a dokładniej luz zaworowy to chyba był strzał w dziesiątkę... 
Sprawdzałem sposobem "Jak na pierwszym wahadełko to reguluję drugi i na odwrót".. no i od razu na drugim cylindrze zauważyłem iż zawór wydechowy ma szczelinę około 0.10 więc ustawiłem na 0.25 no a reszta była w miarę ok z tym że w każdym musiałem zwiększyć minimalnie luz zaworowy bo było wszędzie minimalnie za ciasno, ale najbardziej tak jak wspomniałem na wydechowym drugiego cylindra było 0.10... 

Po ustawieniu wydech na 0.25 ssanie na 0.20 silnik odpalił dosłownie na dotyk kluczyka..!! 
Przejechałem się oczywiście trochę, aby sprawdzić czy objawy minęły no i muszę przyznać że po pierwszych 20 km objawy ustały... ;)
Zobaczymy co dojadę w niedziele na otwarcie sezonu Youngtimer Warsaw ;)
Na razie dzięki Panowie  :rotfl:





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.