Szpera
#8 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 22:10
#9 OFFLINE
Napisany 31 października 2013 - 23:37
#10 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2013 - 08:45
Masz rację...do pewnego momentu.
Inna sprawa : nie mylcie blokady/elektroszpery z prawdziwą szperą.
Przy szperze w takiej samej sytuacji moc oddawana jest również na prawe koło, przez cały czas, a co za tym idzie jesteś w stanie przyspieszyć w zakręcie, ponieważ dociśnięte koło Cię zaczyna z niego wyciągać.
Przy zaspawanym dyfrze auto nie prowadzi się zbyt ciekawie, ponieważ za dużo mocy jest przekazywane na koło wewnętrzne, które pokonuje krótszą drogę...sumarycznie wypycha auto na zewnątrz. Dopóki masz przyczepność, auto średnio się prowadzi...musisz jechać w poślizgu, aby jakoś szło...a jazda poślizgiem rzadko kiedy przynosi wymierny efekt.
Wystartujcie w jakimś rajdzie/imprezie sportowej na zaspawanym dyfrze, zobaczycie, że nie ma się to nijak do sensownej jazdy. Takie coś, to tylko do zabawy, jazdy bokami, a nie efektywnego wykorzystania. Nie na darmo, w RWD wykorzystuje się spięcie 30-60%, a nie całkowite.
#11 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2013 - 09:06
jeżeli ktoś ma kilka autek i chce poeksperymentować na jednym którego nie warto remontować to jestem za , niech sprawdzi swoje możliwości jeżeli ma jedno to niech go nie niszczy
COKOLWIEK ROBISZ RÓB TO DOBRZE ALBO DAJ SOBIE SPOKÓJ....
BLACHA LAKIER TAPICERKA http://www.terytoriu...ier-t13294.html
Dobry Garage Klinika 126p http://www.terytoriu...p-dobry-garage/
ELX 1999/2013 BY DOBRY http://www.terytoriu...bry-t12009.html
Dobry Fiat 126p ST `83 600 http://www.terytorium126p.pl/forum/dobry-fiat-126p-st-83-600-t13452.html
Biały FL kiedyś Człapka http://www.terytoriu...-fl-93-człapka/
#12 OFFLINE
Napisany 01 listopada 2013 - 09:19
Tak samo jak to jest z "szybkim skrętem" robionym poprzez przełożenie drążków kierowniczych. Daje duże korzyści, ale trzeba też znać słabości tego rozwiązania - auto ma większą tendencję do wyjeżdżania przodem, więc trzeba pobawić ustawieniami i poćwiczyć. Spora czesc osób, po zrobieniu tego patentu ma przygody, bo nie pomyśli o tym i pałuje <--kiedyś pilotowałem kolege, który jechał pierwszy raz na tym patencie i ...było "ciepło", musiałem ratować sytuacje z prawego, bo jechał na skreconych "blokach" na ściane
Nie zmienia to faktu, że po opanowaniu i ustawieniu, plusy przeważają minusy tego rozwiązania.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Szpera - Phantom Gripszpera, phantom grip |
Mechanika | snaki |
|
|
|
szpera w maluchu :) |
Mechanika | siwydh |
|
|