Witam. Mam możliwośc wyjęcia kompletnego silnika z powypadkowego punciaka 1.2 mpi. Teraz tylko pytanie mam takie: na co należy zwrócić szczególną uwagę przy "zabieraniu" wszystkich rzeczy. Mam w posiadaniu silnik 900 na aparacie i gaźniku, więc o 30 x prostsza konstrukcja niż ta, któą chcę sobie zaserwować. Chodzi mi głównie o immobilaizer - o ile w punto takowy występuje. Jak to wszytsko wybebeszyć w całości, żeby później dobrze grało w 126p? wiadomo, kompletny silnik, wiązka, komp, sprzęgło, rozrusznik, alternator, kolektor z sondą. o tych rzeczach wiem - tylko pytanie - czy coś jeszcze? jak to później wygląda z podłączeniem pompy (założe zewnętrzną) i tym pieprzonym immobilaizerem? Czy muszę razem z silnikiem zabrać jeden kluczyk od samochodu? Czekam na wypowiedzi
Silnik z punto 1.2 mpi co należy wyjąć z auta
Started By
zioleczko450
, 23 paź 2013 10:26
6 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 23 października 2013 - 12:35
Jeśli immo będzie w malcu, to musisz mieć i kluczyk od niego. A jak rozkodujesz, to nie. Elektrykę pompy zewnętrznej podłączasz tak jak było to w punto. Może warto jeszcze wziąć łapy od silnika? Może przydadzą się do spawania nowych.
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
#4 OFFLINE
Napisany 23 października 2013 - 18:13
Czy ten biały przekaźnik jest od pompy paliwa i wygląda tak:
Pętla ze stacyjki - czyli kable które do niej przychodzą?
Mapsensor - gdzie on się znajduje?
Puszka immo - gdzie ona się znajduje i jak wygląda?
Btw- jak można obejśc immobilaizer?
Czy mógłbym prosić o jakieś zdjęcia jak to wygląda i gdzie to jest mniejwięcej schowane w aucie? Pytam tak szczegółowo, bo jestem ugadany na daną cenę za wszystko, samo auto stoi 70 km ode mnie, więc później jeżdżenie i dodatkowe wykręcanie to będa niepotrzebne koszty, zwłaszcza, że gościu doliczy sobie pewnie coś jeszcze.
Pętla ze stacyjki - czyli kable które do niej przychodzą?
Mapsensor - gdzie on się znajduje?
Puszka immo - gdzie ona się znajduje i jak wygląda?
Btw- jak można obejśc immobilaizer?
Czy mógłbym prosić o jakieś zdjęcia jak to wygląda i gdzie to jest mniejwięcej schowane w aucie? Pytam tak szczegółowo, bo jestem ugadany na daną cenę za wszystko, samo auto stoi 70 km ode mnie, więc później jeżdżenie i dodatkowe wykręcanie to będa niepotrzebne koszty, zwłaszcza, że gościu doliczy sobie pewnie coś jeszcze.
#5 OFFLINE
Napisany 23 października 2013 - 20:18
tak to jest ten przekaźnik
Pętla czyli antenka która jest na stacyjce
immo (małe czarne pudełko)znajdziesz bez problemu idąc po kablu od antenki
mapsensor jest koło podszybia przykręcony pod metalowym wspornikiem (idzie do niego cienki wężyk )
immo obejdziesz zdejmując je z kompa (koszt kolo 100zł)
Pętla czyli antenka która jest na stacyjce
immo (małe czarne pudełko)znajdziesz bez problemu idąc po kablu od antenki
mapsensor jest koło podszybia przykręcony pod metalowym wspornikiem (idzie do niego cienki wężyk )
immo obejdziesz zdejmując je z kompa (koszt kolo 100zł)
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Belka pod silnik 1.1 sc |
SWAP Center | Bercik80 |
|
|
|
SILNIK 600 z kwadratową głowicą |
Mechanika | Daniel46 |
|
|
|
Obrót tylnego koła porusza całym silnikiem. |
Mechanika | KBB |
|
|
|
Silnik pod auto podróżnicze |
SWAP Center | Korelus |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|