Skocz do zawartości


Zdjęcie

Silnik z punto 1.2 mpi co należy wyjąć z auta


6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 23 października 2013 - 10:26

Witam. Mam możliwośc wyjęcia kompletnego silnika z powypadkowego punciaka 1.2 mpi. Teraz tylko pytanie mam takie: na co należy zwrócić szczególną uwagę przy "zabieraniu" wszystkich rzeczy. Mam w posiadaniu silnik 900 na aparacie i gaźniku, więc o 30 x prostsza konstrukcja niż ta, któą chcę sobie zaserwować. Chodzi mi głównie o immobilaizer - o ile w punto takowy występuje. Jak to wszytsko wybebeszyć w całości, żeby później dobrze grało w 126p? wiadomo, kompletny silnik, wiązka, komp, sprzęgło, rozrusznik, alternator, kolektor z sondą. o tych rzeczach wiem - tylko pytanie - czy coś jeszcze? jak to później wygląda z podłączeniem pompy (założe zewnętrzną) i tym pieprzonym immobilaizerem? Czy muszę razem z silnikiem zabrać jeden kluczyk od samochodu? Czekam na wypowiedzi :)

#2 OFFLINE   BOLEKlodz

BOLEKlodz

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 395 postów
    • :

Napisany 23 października 2013 - 12:35

Jeśli immo będzie w malcu, to musisz mieć i kluczyk od niego. A jak rozkodujesz, to nie. Elektrykę pompy zewnętrznej podłączasz tak jak było to w punto. Może warto jeszcze wziąć łapy od silnika? Może przydadzą się do spawania nowych.
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw :)

#3 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 23 października 2013 - 17:59

puszkę immo, petle ze stacyjki i kluczyk potrzebujesz
komputer wiązka silnika, biały przekaźnik, mapsensor, silnik z całym osprzętem i kawałek wydechu

#4 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 23 października 2013 - 18:13

Czy ten biały przekaźnik jest od pompy paliwa i wygląda tak:

Please Login or Register to see this Hidden Content



Pętla ze stacyjki - czyli kable które do niej przychodzą?
Mapsensor - gdzie on się znajduje?
Puszka immo - gdzie ona się znajduje i jak wygląda?
Btw- jak można obejśc immobilaizer?

Czy mógłbym prosić o jakieś zdjęcia jak to wygląda i gdzie to jest mniejwięcej schowane w aucie? Pytam tak szczegółowo, bo jestem ugadany na daną cenę za wszystko, samo auto stoi 70 km ode mnie, więc później jeżdżenie i dodatkowe wykręcanie to będa niepotrzebne koszty, zwłaszcza, że gościu doliczy sobie pewnie coś jeszcze.

#5 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 23 października 2013 - 20:18

tak to jest ten przekaźnik
Pętla czyli antenka która jest na stacyjce
immo (małe czarne pudełko)znajdziesz bez problemu idąc po kablu od antenki
mapsensor jest koło podszybia przykręcony pod metalowym wspornikiem (idzie do niego cienki wężyk )
immo obejdziesz zdejmując je z kompa (koszt kolo 100zł)
Dodany obrazek

#6 OFFLINE   kuba126pp98

kuba126pp98

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 32 postów
    • :

Napisany 23 października 2013 - 20:21

u mnie chcieli za ściągnięcie immo 300 zł :P

#7 OFFLINE   motomaniakpl

motomaniakpl

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 96 postów
    • Time Online: 1d 16g 46m 8s

Napisany 24 października 2013 - 22:08

Weź jeszcze węże układu chłodzenia, przydają się w swapie. Oraz jak będziesz brał wiązkę silnika to odetnij sobie druga cześć kostki która łączysz wiązkę silnik --- Nadwozie



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.