Skocz do zawartości


Zdjęcie

Zbieżność w maluchu, jakie charakterystyki - 0 +


2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 18 października 2013 - 20:03

Mam pytanko do tych, co mają dobrą wiedzę, a jeszcze lepiej doświadczenie. Zastanawiam się nad różnicą w ustawieniu zbieżności kół przednich. Wiem, że w profesjonalnych gokartach zawodnicy ustawiają sobie koła rozbieżnie, bo niby lepiej trzyma w zakręcie, niektórzy znowu zbieżnie robią... nie mam doświaczenia w tym temacie. Jak najlepiej ustawić w 126p? Pożeranie opon nie ma dla mnie znaczenia bo mam ich całe mnóstwo. Chciałbym mieć tak ustawione, żeby maluch jak najbardziej elastycznie i uniwersalnie słuchał moich komend wydawanych kierownicą. Reasumując: Jakie są różnice w prowadzeniu małego fiata ze zbieżnymi kołami, kołami równoległymi i kołami rozbieżnymi

#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 19 października 2013 - 13:01

ja miałem w swapie na zero ustawione i tez było ok opon nie darło, przy 160 na równej drodze mogłem kierownice puścić, kąty ustaw w lekkim negatywie jakieś 1-2 stopnie

rozbieżny ustawia się w FWD, w autach RWD ustawia się lekko zbieżny

#3 OFFLINE   zioleczko450

zioleczko450

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 452 postów
    • Time Online: 2d 17g 39m 18s

Napisany 19 października 2013 - 20:00

negat mam już na maksa zrobiony, ile stopni - nie wiem, natomiast w zakrętach trzyma rewelacyjnie. Więc chyba najlepszym rozwiązaniem będzie ustawić na zero - w każdym przypadku :)

Dodany obrazek



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.