skrzynia biegow 1,2
Started By
kirek
, 08 wrz 2013 18:01
18 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 18:01
czesc jestem tu nowy mam problem, mam 126p. 1,2 16v mpi do kjs, jaka skrzynia jest najlepsza, orgilalna odpada od 126p bo ja rozwala co chwile bo zaslaba, rapidka tez odpada, obecnie mam od cinkusia ale ma zadlugie biegi, potrzebyje od czegos co ma mniejsze przelozenia, macie jakis pomysl. pozdrawiam
#3 OFFLINE
Napisany 08 września 2013 - 18:55
jak porzezbić, nie moge podlogi ruszyc pod kanapa bo mam klatke i jest pałąk miedzy nadkolem a słupkiem przy samej połodze a wiem zeby ja wsadzic musial bym ciac podloge musi byc jakas skrzynia zeby pasowala nieprzerabiajac budy, musi sie zmiescic w komorze
#8 OFFLINE
Napisany 09 września 2013 - 21:45
central odpada napewno i wycinanie rury bo klatka zeby spelniala wymogi to rury musza byc opspawane do okoła a jak ja wytne to juz nie dojde spawem w pewnych miejscach, myslalem juz nad wycieciem jej wczesniej chyba zostanie tak jak jest ze skrzynia od cinkusia dzieki za pomoc
#12 OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 07:34
kirek z takiej w której silnik kręci się w lewą stronie (rozrząd po stronie kierowcy). Taką skrzynie ma 90% hond oraz kilka starszych modeli mitsubishi. Cały myk polega na tym by połączyć prawo obrotowy silnik z lewo obrotową skrzynią lub lewo obrotowy silnik z prawo obrotową skrzynia (jak na foto silnik honda, skrzynia opel)
#14 OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 20:25
Arus przestań piep o masach to może teraz ma lepiej jak mu kloc ponad 50cm wisi z tyłu wez se popatrz jak jezdzi NSU PRINZ 1000 lub 1300 TT . Zobacz jak zapiepsza w górskich wyścigach u Niemców i jakos to mu nie przeszkadza i nie przeszkadzało mu to zwyciężać w latach 60 i 70 jak by było zle to by NSU tak nie zrobiło Uruchamiałem takie NSU po renowacji więc sobie pojezdziłem i ono prowadzi sie super jest inny nacisk na os tylną
#15 OFFLINE
Napisany 11 września 2013 - 20:31
W NSU silnik jest na tylnej osi a nie za nią
Nie porównuj NSU do malucha
Zwykły swap prowadzi się tragicznie w zakrętach a ten pokazany wyżej z tego co wiem jeździł tylko na wprost
Wracając do zespołu napędowego umieszczonego jak w większości swapów można by zastosować skrzynię z renault 4 (były takie swapy zanim zaczęto zakładać skrzynię z cc lub skody )
Nie porównuj NSU do malucha
Zwykły swap prowadzi się tragicznie w zakrętach a ten pokazany wyżej z tego co wiem jeździł tylko na wprost
Wracając do zespołu napędowego umieszczonego jak w większości swapów można by zastosować skrzynię z renault 4 (były takie swapy zanim zaczęto zakładać skrzynię z cc lub skody )
#17 OFFLINE
Napisany 14 września 2013 - 20:27
Ale i tak ten maluch na zdjęciu bedzie szybszy niz większość maluchów i skrzynia wytrzymała swap-y nie skręcają alesilnik i tak jest za tylną osią i skrzynia z malucha nie jet taka cięzka zeby auto z tą skrzynią i silnikiem poprzecznie była takaróżnica
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Inna skrzynia |
SWAP Center | PLGrzyb123 |
|
|
|
Poduszki pod skrzynią biegów |
Mechanika | chrabel |
|
|
|
Stuk przy ruszaniu i zmianie biegów |
Mechanika | Olszes |
|
|
|
SWAP 1.1 Skrzynia Skody 120 |
SWAP Center | Kulpik513 |
|
|
|
Spa w 1.4 uno na gaźniku z ori skrzynia |
SWAP Center | Marcinek |
|
|