Skocz do zawartości


Zdjęcie

Tuning


9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lutek

lutek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • :

Napisany 05 maja 2013 - 10:44

czy dużo da splanowanie głowicy o 2mm i odchudzenie koła do 4 -5.5 kg? jest jakieś duże odczucie w przyśpieszeniu ? do 100 km/h w jaki czas pojedzie?

#2 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 05 maja 2013 - 11:16

Samego planowania raczej za bardzo nie odczujesz. Może minimalnie się poprawi. Jak już przerabiać silnik, to kompleksowo.
Dodany obrazek

#3 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 05 maja 2013 - 11:22

Planowanie głowicy u mnie w odczuciach nie dało za wiele. Ale splanuj jak coś to te 3,5 mm. U mnie z kołem zamachowym wagi 2,6kg było odczuwalne różnice ;)



Głowica - 3,5mm
Koło 2,6 kg
Wydech kopia Pachonia z wersji najgłośniejszej
Dysza paliwa 120
Dodmuch powietrza
Brak filtra szmerów

#4 OFFLINE   Anyme

Anyme

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 14 postów
    • :

Napisany 05 maja 2013 - 12:08

tak jak wyżej radzą, przy planowaniu głowicy pobaw sie z nią przy okazji- obrób kanały dolotowe/wylotowe dotrzyj od nowa ładnie zawory... wszystko pisze na necie. praktycznie bez kosztów jedynie nakładem własnej pracy a efekt jest dużo lepszy niż przy samym planowaniu, w dodatku lekki zamach to podstawa, kup na allegro coś co waży mniej niz 4kg i powinno wystarczyć. przerób sobie dolot to Ci odetka mocno silnik;) z gaznikiem tez duzo zabawy nie ma, a wiele daje, i najważniejsze- wydech;P robiłem porównania na tłumikach i jest ogromna różnica, nawet pustak jest lepszy niż michael na puszcze FL ( chdzi o jedno rurkę)

#5 OFFLINE   lutek

lutek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • :

Napisany 05 maja 2013 - 12:44

a te 3,5 mm to nie dużo? nie bedą zawory uderzały o tłok?

#6 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 05 maja 2013 - 13:29

nie bedą zawory uderzały o tłok?


chyba będą

#7 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 05 maja 2013 - 15:43

U mnie nie pukało nic. A zrobienie wcięć na tłokach też nie jest dużą filozofią

#8 OFFLINE   lutek

lutek

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 51 postów
    • :

Napisany 05 maja 2013 - 17:12

a z tym dolotem to co trzeba zrobić?

#9 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 06 maja 2013 - 01:04

Please Login or Register to see this Hidden Content



Poczytaj ;)

Wystarczy powiercić dziury w dnie puszki filtra powietrza i wyciąć tą rurę co jest dołączona do tej blachy

#10 OFFLINE   drewnom

drewnom

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 34 postów
    • :

Napisany 06 maja 2013 - 09:25

Drewnom:

Dodany obrazek

Jęzor ten podłóżny wycinasz tak, jak na instrukcji z tej strokni, którą podesłałeś - Dziury wiercisz tam, jak czarne kółeczka (te co on wywiercił też złe nie są) wycinasz półksiężyc, tam gdzie czerwona kreska i zaginasz tą część blaszki w stronę wiatraka tak jak jest namalowana czarna linia. Pok kątem gdzieś 45 stopn albo lepiej, tak, żeby wycięty półksiężyc łapał jak najwięcej powietrza pod optymalnym kątem. Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale napisałem. Ten

Dodany obrazek

Tu wycięte jest bardzo dobrze, wywalasz te zaznaczone rzeczy





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.