GDZIE kupie dobry wałek rozrzadu zeby były lepsze osiagi
Started By
kwasek1905
, 24 mar 2013 12:14
11 odpowiedzi na ten temat
#5 OFFLINE
Napisany 24 marca 2013 - 13:35
no moze i jestem troche zielony bo mam 16lat i malucha na prawko od 16lat na b1 . to moze nie bede takim geniuszem jak ty: ale narazie ja sam zrobiłem lepsze doloty powietrza, gaznik z turbinka kowalskiego, sportowy tłumik, i wytoczyłem koło zamachowe ale dalej mało
#6 OFFLINE
Napisany 24 marca 2013 - 13:55
no moze i jestem troche zielony bo mam 16lat i malucha na prawko od 16lat na b1 . to moze nie bede takim geniuszem jak ty: ale narazie ja sam zrobiłem lepsze doloty powietrza, gaznik z turbinka kowalskiego, sportowy tłumik, i wytoczyłem koło zamachowe ale dalej mało
Z tego co mi wiadomo to maluchem na b1 już poruszać się nie można :>
#12 OFFLINE
Napisany 25 marca 2013 - 03:09
GT 385
Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126p (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i "sportowej" charakterystyce wzniosu.
Efekty po zastosowaniu wałka "GT 385"
- wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 30-35 KM,
- poprawa przyśpieszenia pojazdu 0-100 km/h w 12-16 sek.
- wzrost prędkości maksymalnej do 130-140 km/h
PARAMETRY TECHNICZNE WAŁKA "385"
Parametr SSANIE WYDECH
Czas otwarcia zaworu - luz kontrolny 0,625mm 298 298
Wznios krzywki 7,20 mm 7,20 mm
Otwarcie zaworu 39 st. 79 st.
Zamknięcie zaworu 69 st. 29 st.
Luzy regulacyjne zaworów - silnik zimny 0,15 mm 0,20 mm
Statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu 15 st.
Zasady montażu wałka "385"
Wałek montować wyłącznie z nowymi szklankami popychaczy (montaż wałka z używanymi szklankami popychaczy powoduje utratę praw gwarancyjnych).
Zalecane dodatkowe przeróbki silnika
W celu wykorzystania w pełni mozliwości sportowego wałka rozrządu "385" zaleca się następujące dodatkowe przeróbki silnika: - wyprzedzenie statyczne zapłonu - 15 st.
- planowanie głowicy silnika o 1,8-2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25-45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126p (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i "sportowej" charakterystyce wzniosu.
Efekty po zastosowaniu wałka "GT 385"
- wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 30-35 KM,
- poprawa przyśpieszenia pojazdu 0-100 km/h w 12-16 sek.
- wzrost prędkości maksymalnej do 130-140 km/h
PARAMETRY TECHNICZNE WAŁKA "385"
Parametr SSANIE WYDECH
Czas otwarcia zaworu - luz kontrolny 0,625mm 298 298
Wznios krzywki 7,20 mm 7,20 mm
Otwarcie zaworu 39 st. 79 st.
Zamknięcie zaworu 69 st. 29 st.
Luzy regulacyjne zaworów - silnik zimny 0,15 mm 0,20 mm
Statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu 15 st.
Zasady montażu wałka "385"
Wałek montować wyłącznie z nowymi szklankami popychaczy (montaż wałka z używanymi szklankami popychaczy powoduje utratę praw gwarancyjnych).
Zalecane dodatkowe przeróbki silnika
W celu wykorzystania w pełni mozliwości sportowego wałka rozrządu "385" zaleca się następujące dodatkowe przeróbki silnika: - wyprzedzenie statyczne zapłonu - 15 st.
- planowanie głowicy silnika o 1,8-2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25-45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Wałek rozrządu |
Mechanika | Maniek 2406 |
|
|
|
wymiana tulejki wałka rozrządu w bloku |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Warszawa- dobry mechanik? |
Mechanika | Popek71 |
|
|
|
pomoc przy zakupie fiata126p |
Hydepark | arkadiusz2607 |
|
|
|
ELX 1999/2013 by Dobry |
Teraz My! | dobry |
|
|