Zostawisz stare, a potem dokręcasz głowicę i zanim klucz dynamometryczny cyknie to śruba robi chrup i trzeba znowu głowice zdejmować, pół biedy jak da się taka urwaną śrubę wykręcić.
Jak splanowac głowice?? pomocy!!!
Started By
kwasek1905
, 24 mar 2013 12:03
21 odpowiedzi na ten temat
#22 OFFLINE
Napisany 25 września 2013 - 15:28
Tylko prawdopodobieństwo urwania takiej szpilki jest praktycznie =0. Założe się, że sam też nie wymieniałeś szpilek.Zostawisz stare, a potem dokręcasz głowicę i zanim klucz dynamometryczny cyknie to śruba robi chrup i trzeba znowu głowice zdejmować, pół biedy jak da się taka urwaną śrubę wykręcić.
W warsztacie to możesz i cały silnik wymienić bo klient za to płaci, więc można robić na zapas i z przesadą.
Na wszelki wypadek można i blok silnika zmienić, bo może być słaby gwint w nim i tak cała robota pójdzie na marne. HEHe i tak idąc po kolei cały samochód nadaje się na złom.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Błagam pomocy! Łożysko przekładni kier |
Mechanika | Szewol |
|
|
|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|
|
Jak wypoziomować szybę lewą przednią |
Mechanika | Prezesik |
|
|
|
Jaki kolor lakieru? |
Stylistyka | Sierściu |
|
|