Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak splanowac głowice?? pomocy!!!


21 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 24 września 2013 - 21:23

Zostawisz stare, a potem dokręcasz głowicę i zanim klucz dynamometryczny cyknie to śruba robi chrup i trzeba znowu głowice zdejmować, pół biedy jak da się taka urwaną śrubę wykręcić.

#22 OFFLINE   fiat126pknightrider

fiat126pknightrider

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 539 postów
    • Time Online: 2g 32m 2s

Napisany 25 września 2013 - 15:28

Zostawisz stare, a potem dokręcasz głowicę i zanim klucz dynamometryczny cyknie to śruba robi chrup i trzeba znowu głowice zdejmować, pół biedy jak da się taka urwaną śrubę wykręcić.

Tylko prawdopodobieństwo urwania takiej szpilki jest praktycznie =0. Założe się, że sam też nie wymieniałeś szpilek.

W warsztacie to możesz i cały silnik wymienić bo klient za to płaci, więc można robić na zapas i z przesadą.
Na wszelki wypadek można i blok silnika zmienić, bo może być słaby gwint w nim i tak cała robota pójdzie na marne. HEHe i tak idąc po kolei cały samochód nadaje się na złom.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.