Skocz do zawartości


Zdjęcie

przeróbka silnka cc700 na prawoobrotowy


38 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 16:24

Dobry BIS też może się nieźle zbierać:



W dodatku zwykłe 126p z silnikiem BISa będzie CIUT lżejsze, no ale nie oszukujmy się, ten silnik jest dość podatny na przegrzewanie się i nikt raczej nie myśli o montażu takiego silnika w celu poprawy osiągów, raczej decydowałaby tu chęć poprawienia komfortu podróży o lepsze ogrzewanie, cichszą pracę i mniejsze spalanie, ale... to znacznie tańszym kosztem można osiągnąć na seryjnym silniku.
Dodany obrazek

#22 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 17:35

ja bym mógł pozostać przy seri silniku tylko gdyby się dało zrobić chłodzenie cieczą poniważ planuje zrobić bardzo mocny silnik a przy tych modyfikacjach powitrze niestarczy i chciałem dac z cc poniewaz jest chłodzony cieczą

#23 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 17:44

Dam Ci lepszą radę. Zmień samochód. Wyjdzie o wiele wiele taniej.
Dodany obrazek

#24 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 18:16

Nie. Mam golfa IV ale maluch to mój pierwszy samochód i przy nim zostane i bede go modził dlatego chciałbym zostać przy serii silniku i go robić tylko szkoda że niemożna zrobić cieczy bo głowe mozna dac od bis tylko cylindry :?:

#25 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 18:41

to kup bisa :roll: Uwierz mi, że przy ori silniku ze 126p da się bardzo dużo zrobić bez chłodzenia cieczą.

#26 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 23 marca 2013 - 18:42

można zrobić chłodzenie cieczą :P OBR zrobił parę takich silników

wpisz w googlach "obr 126p chłodzony cieczą" i pierwszy wynik gdzieś w połowie strony jest opis ze zdjęciami.
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#27 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 18:43

można tylko po co

#28 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 18:45

no właśnie - bisa. Bisy mi się niepodobają. Mam sentyment no normalnego :wink:

#29 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 18:48

to już taniej wyjdzie ci zrobić w bisie blacharkę, żeby wyglądał jak zwykły 126p, niż przerabiać ori silnik na chłodzenie cieczą. Chociaż w takim bisie miałbyś trudny dostęp do silnika

#30 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 18:59

nieno bez przesady ananas żeby z bisa normalnego robic to juz mistrzostwo :wink:

#31 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 19:04

tak samo jak z silnika chłodzonego powietrzem robić chłodzony cieczą :wink:

#32 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 19:13

nieprzesadzaj - mylisz pojęcia

#33 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 19:21

Nawet jak zrobisz tak grube mody, żeby potrzebne było chłodzenie cieczą, to gwarantuję Ci, że to i tak nie zrobi przebiegu większego niż niż równowartość 1-2 wyścigów, bo sam silnik jest wykonany z gównolitu i od pewnego stopnia im bardziej rośnie jego moc, tym samym żywotność spada, a od silnika BISa wcale więcej bym się nie spodziewał. W dodatku w silniku BISa (czy na upartego nawet CC jak ktoś woli) są mniejsze możliwości. Silnik ten ma cylindry leżące i z tego tytułu cały dół silnika jest odpowiednio rozważony, żeby to się nie rozleciało przy pracy, więc dołu silnika bez odpowiedniego sprzętu teoretycznie nie ruszysz...
Dodany obrazek

#34 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 marca 2013 - 19:27

widze ze kombinujesz jak kon pod górkę :D gwarantuję Ci ze nawet przy najmocniejszych 650 czyli mocach ponad 40km chłodzenie powietrzem da rade, no chyba ze jest siermiężny upał... ale wtedy i czajnik będzie się gotować :D
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#35 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 19:27

niewiem juz co robić ale bende zakładał najprawdopodbniej głowice od pandy 30 bo mam dostęp do nowych.

#36 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 19:28

Pokaż zdjęcia samochodu.
Dodany obrazek

#37 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 19:30

malucha ?
jak tak to jutro zrobie i podeśle bo na kompie niemam :(

#38 OFFLINE   ekarol

ekarol

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 252 postów
    • Time Online: 2m 8s

Napisany 23 marca 2013 - 22:17

Młody126p chętnie bym nabył głowice od pandy dało by rade załatwić? Napisz na Pw Sory za OT

#39 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 marca 2013 - 22:25

ja tez nabyłbym głowicę do 903
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.