Skocz do zawartości


Zdjęcie

przeróbka silnka cc700 na prawoobrotowy


38 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 22 marca 2013 - 11:25

Siema. Tak jak w temacie. Mam zamiar przerobić silnik cc700 na pawoobrotowy ponieważ ma kilka plusów a mianowicie jest chłodzony cieczą i ma głowice dwukanałową. Jest dobry dostęp części a z własnego doświadczenia moge z niego wyciągnąc sporo mocy. Ale najważniejsze jest - co w nim trzeba przerobic, aby kręcił się w prawo ? Da się ponieważ gdzieś o tym słyszałem. Pozdro

#2 OFFLINE   Magic

Magic

    Master

  • Member
  • 1 474 postów
    • Time Online: 1d 6g 12m 32s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 22 marca 2013 - 13:07

Lepiej wychodzi kupienie silnika od bis który oryginalnie kręci się w prawo

#3 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 22 marca 2013 - 20:59

ten silnik to porażka, nie ma tam wielkiego pola do popisu

#4 OFFLINE   guti

guti

    Master

  • Member
  • 543 postów
    • Time Online: 13g 34m 43s

Napisany 22 marca 2013 - 21:25

Da się to zrobić (jak wszystko :) )
Na pewno trzeba wymienić wałek rozrządy na prawo obrotowy, rozrusznik ale nie pamiętam jak z elektryką
Nie wymagam od ciebie osiągów Ferrari, wystarczy żebyś mi zapalił :)

#5 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 22 marca 2013 - 22:03

daj sobie spokój wiecej zachodu niz efektu... mam ten silnik w bisie i jakis sportowiec to tez nie jest, jeździ troche lepiej niz złykłe 126 ale szału naprawde nie ma...
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#6 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 13:40

a gdyby rozwiercic blok i wstawic 85,5mm tłoki kute i kute korby to by juz jezdziło fajnie, do tego ostry wałek i jeszcze gaznik weber 48 i mody głowicy do by nadal niebyło mocy ?? mi sie zdaje ze by było czym jechać
oczywiście to tylko część modyfikacji jakie wymieniłem

#7 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 14:47

chcesz ten silnik do malucha wstawić?

#8 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 14:49

na razie takie mam plany ale niewiem co z tego wyjdze :?

#9 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 15:01

daj sobie spokój, lepiej wstaw sobie jakiś silnik fiatowski z rodziny FIRE. Masz do wyboru silniki od pojemności 900 do 1400. nie trzeba robić w samym silniku żadnych poważniejszych przeróbek, a flansze można kupić gotowe.
http://www.terytoriu...center-f15.html

#10 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 15:03

tak tylko ze silnik cc 700 ma taką elektryke jak 126p a 1,2 czy inny ma juz komputer a tu jest zabawa i wgl.
silnik cc 700 pasuje a do innych trzeba flansze, wiązki, łape , tuleje i jeszcze inne i koszt wyjdzie około 2tysie

#11 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 marca 2013 - 15:22

jak chcesz mało elektryki to rób swapa na 900 ;) masz seryjnie 39 km a przy elektryce tez zbytnio nie modzisz, zresztą konstrukcyjnie silnik bardzo podobny do maluchowskiego :D.
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#12 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 15:23

tylko jakie koszta całkowite ?

#13 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 marca 2013 - 15:36

flansza, belka(choć widziałem 900 zamontowaną na belce maluchowskiej) no i kupno silnika z osprzętem ;) koszt zalezny od tego jak trafisz i czy bedzie trzeba robić coś przy silniku.
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper

#14 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 15:38

a wiesz może kto ma na sprzedaż cały komplet swapa :?:

#15 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 15:39

tylko jakie koszta całkowite ?


Na pewno nie większe niż ostre dłubanie 700 czy zwykłej 650. Praktycznie do zamontowania 700 musiałbyś wydać takie same pieniądze jak do montażu 900.
Dodany obrazek

#16 OFFLINE   Młody126p

Młody126p

    Wdrożony

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 57 postów
    • :

Napisany 23 marca 2013 - 15:41

masz racjekaszlak_maniak ale jak juz robić swapa to nie lepiej z hondy 1.6 vtec 160hp ?
wiązke z komputerem silnikiem i skrzynia 2tysie :?:

#17 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 15:44

Wydaje mi się młody człowieku, że totalnie nie masz pojęcia o czym mówisz. Wstawiając taki silnik jedyna opcja to zamontowanie go centralnie, co wiąże się z kosztami dobrego kilkuletniego auta zachodniego, bo na 99,9% jestem pewien, że nie masz na tyle odpowiednich zdolności, żeby samemu praktycznie od nowa skonstruować praktycznie cały tył pojazdu zupełnie od nowa. A nawet jeśli masz, to przynajmniej za sam materiał trzeba zapłacić niemałe sumy...
Dodany obrazek

#18 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 23 marca 2013 - 15:48

700 pasuje a do innych trzeba flansze

do 700 z tego co wiem też trzeba mieć flanszę

#19 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 23 marca 2013 - 15:50

Dzwon skrzyni od BISa.
Dodany obrazek

#20 OFFLINE   Mroziu126p

Mroziu126p

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 605 postów
    • Time Online: 5g 20m 25s

Napisany 23 marca 2013 - 16:09

gdyby to było takie proste i tanie to kazdy montowałby v-tec-a z hondy 103 konnego 1.4 k-series rover-a albo odrazu silniki ze sportowych motocykli itp itd... poprostu chodzi o to ze wstawiając silnik fiatowski masz mniejsze koszty i znacznie mniej pracy. 700 nie polecam, niewiele zyskasz poprostu a zabawy równie dużo..
1989 Polski Fiat 126 BIS 700 sleeper



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.