Skocz do zawartości


Zdjęcie

Cult'owa POMARAŃCZA, Fiat 126p szlachcika


244 odpowiedzi na ten temat

#61 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 28 lutego 2013 - 00:01

ananasOk dzięki spróbuję tak zrobić napiszę jak zrobię jaki efekt oby pozytywny Smile

fiat126pknightriderDzięki za rade Wink

sercio_20Ale chyba jednak zostanę przy polerce chyba, że mnie jakaś puszka urzeknie jak na razie najlepsza koncepcja to Jack Daniel's Wink


Jak to wyglądało

Dodany obrazek


Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek



A jak wygląda teraz

Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Dodany obrazek


Ale niestety to nie pomogło a mianowicie: założyłem klawiaturę ustawiłem zawory i odpalam i jest dobrze nie klepie już uśmiech na twarzy :) ale trochę go prze gazowałem i zaczęły klepać więc uśmiech z twarzy znikł :( no to ściągam znowu pokrywę i ustawiam, ustawiłem, zakładam odpalam i znowu dobrze nie klepią prze gazowałem go i nic nie klepią no to uśmiech wrócił :D no to wyjeżdżam na próbę i rozpędzam się i znowu zaczęły walić wróciłem do domu odstawiłem do garażu i poszedłem bo nie miałem już siły :evil: I moje pytanie brzmi czego to może być przyczyną, że jak by się co chwilę przestawiały zawory :?: :?: :?:



EDIT :(

Już wiem co było powodem ciągle rozregulowanych zaworów szpilka która trzyma klawiaturę po prostu była przekręcona tzn. gwint w głowicy był przekręcony i co ustawiłem unosiła się do góry po odpaleniu i wszystko szlak trafiał. Teraz szukam tokarza który dotoczy mi szpilkę 8 z przejście na 10 i rozwiercę 10 w głowicy i wkręcę ( Ta głowica i tak będzie zmieniana w wakacje na inną, na nowszą z wersji E ta, która ma mniejszą komorę spalania aby po splanowaniu uzyskać większy efekt :) więc nie przejmuję się za bardzo tym że będzie rozwiercony otwór na 10 )

#62 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 28 lutego 2013 - 21:53

Jak już chcesz zmieniać głowicę to na elegantowską ! :)

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#63 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 01 marca 2013 - 12:04

Wczoraj byłem u światka i doradził mi żeby tego nie rozwiercać na 10 tylko on to weźmie wstawi metalową tuleję nagwintuje i będzie cacy. Doradził mi też, że głowica wersji standard jest lepsza od wersji E ponieważ wersja E ma inne wałki rozrządu i nie będzie pasować, więc stwierdziłem że zostawiam standard tylko będę musiał ją splanować o 0,5 mm więcej. Niech zrobi mi tą tuleję i będę miał oryginalną szpilkę. Doradził mi jeszcze abym kupił wałek na początku nie chciałem, ale zastanowiłem się i stwierdziłem że warto bo powiedział mi też że za 2 miesiące nie będą meli odlewów z tą zębatką do zapłonu i dlatego też skłaniam się do kupna i zastanawiałem się wczoraj nad wałkiem GT 385 trochę poczytałem o nim i stwierdziłem że jest dla mnie tylko jeszcze mi doradźcie bo pomarańczy będę używał na co dzień.
Znalazłem tu fajną stronkę gdzie jest opisane wszystko o tym wałku i nie tylko o tym http://mfk126p.nazwa...ial.php?id=3255

i te mody które tam są właśnie chciałem robić i jak zobaczyłem, że ten wałek jest właśnie do tego co chciałem robić to tym bardziej go chcę :D CO o nim myślicie :?:

#64 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 02 marca 2013 - 10:11

w bydgoszczy jest świątek ?

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#65 OFFLINE   Bilo

Bilo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 612 postów
    • Time Online: 5m 41s

Napisany 02 marca 2013 - 12:01

zawsze tam byl
Audi Klub Polska member

Polski Fiat 126p red power, Audi A6 C6 3.0 TDI quattro, Kia Rio 1.2 XL

#66 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 04:04

Oczywiście, że jest mam do niego 1km :D

#67 OFFLINE   Wojt95

Wojt95

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 08:26

Witam :) tym maluszkeim i komora to mnie zafascynowales strasznie ;p roznica w wieku jest niewielka, bo ja dobijam pod 18, ale te rzeczy ktore robisz... co zrobiles.. no to mega ;)
Rad mi nie odmowisz chyba co ; >
Mozesz mi powiedziec ile ten walek tam u Was u Swiatka kosztuje ? +przesylka na slask

#68 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 10:10

Wojt95 dzięki za tak długą pochwałę na w stępie.
Rad nie odmówię, masz pytania pisz pw albo w temacie
A co do wałka chodzi ci o GT 385 :?: jeśli tak to jaka cena wałka zapytam się dopiero jak pojadę bo dokładnej ceny nie znam bo mi nie powiedział może we wtorek jak będę odwoził tą głowicę to się zapytam. A co sądzisz o tym wałku do mnie:?:

EDIT :arrow:
Ale nie wiem czy oni zajmują się wysyłkami bo od tego jest sklep internetowy :?:
http://sklepswiatek.pl/

#69 OFFLINE   Wojt95

Wojt95

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 13:05

Pewnie bedzie za pare stowek .. No ten walek wiekszosc zachwala ;) sam go tez bede zakladal, myslalem od Kaluzy 555 ale nie .. Ja by go bral ;) do tego lekko kolo stoczyc, polerka tlokow cylndrow,zaworow, nanoplex niebieski i tyle ;P Moj czerwony naraie stoi.. brak funduszy. Zczne kolo swiat albo c gorsza w wakacje doiero

#70 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 03 marca 2013 - 16:14

polerka tlokow cylndrow


Chcesz cylindry polerować :shock: :lol2:

#71 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 16:54

GT 385

Jest to sportowy wałek rozrządu przeznaczony do zwiększania mocy silników samochodu Fiat 126p (wszystkie typy silników). W porównaniu do wałka seryjnego, wałek sportowy posiada krzywki o większych wzniosach, czasach otwarcia i "sportowej" charakterystyce wzniosu.

Efekty po zastosowaniu wałka "GT 385"
- wzrost momentu obrotowego i mocy silnika do 30-35 KM,
- poprawa przyśpieszenia pojazdu 0-100 km/h w 12-16 sek.
- wzrost prędkości maksymalnej do 130-140 km/h

PARAMETRY TECHNICZNE WAŁKA "385"
Parametr SSANIE WYDECH
Czas otwarcia zaworu - luz kontrolny 0,625mm 298 298
Wznios krzywki 7,20 mm 7,20 mm
Otwarcie zaworu 39 st. 79 st.
Zamknięcie zaworu 69 st. 29 st.
Luzy regulacyjne zaworów - silnik zimny 0,15 mm 0,20 mm
Statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu 15 st.

Zasady montażu wałka "385"

Wałek montować wyłącznie z nowymi szklankami popychaczy (montaż wałka z używanymi szklankami popychaczy powoduje utratę praw gwarancyjnych).

Zalecane dodatkowe przeróbki silnika
W celu wykorzystania w pełni mozliwości sportowego wałka rozrządu "385" zaleca się następujące dodatkowe przeróbki silnika: - wyprzedzenie statyczne zapłonu - 15 st.
- planowanie głowicy silnika o 1,8-2,5mm
- zamontowanie tłumika o mniejszych oporach przepływu np. typu WUPEX
- zmniejszenie masy koła zamachowego o 25-45%
- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych
- stosowanie paliwa LO 98


Ja to wszystko będę robił o prócz paliwa 98 :mrgreen: bo za drogie

- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych ( To znaczy że wypolerować kanały ssące i wypolerować kanały wydechowe i zgrać kolanka ??)

Wojt95 no pewnie z 3 stówki będzie kosztować :lol:

Nie widział nikt jakiegoś filmiku z tym wałkiem (EFEKTY) bo nie mogłem nic znaleźć



Co myślicie o tym
Dodany obrazek

wyprodukowany przez włoskiego producenta MIRAGLIO
Na kluczykach wytłoczony napis producenta "MIRAGLIO" i "ITALY". (tak napisał sprzedający)

[/b]

#72 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 03 marca 2013 - 17:29

- zmniejszenie oporów przepływu w przewodach ssących i wydechowych ( To znaczy że wypolerować kanały ssące i wypolerować kanały wydechowe i zgrać kolanka ??)


tak, ale pamiętaj, żeby kanały ssące przetrzeć potem papierem ściernym P600 w poprzek kanału. Ma to polepszyć odparowywanie paliwa. Zawory też możesz wypolerować, a w kanałach ssących możesz zeszlifować wystające części prowadnic. Pamiętaj, że jak chcesz polerować zawory, to rób to koniecznie na nowych. Ja oczywiście podaję tylko przykłady modyfikacji, żeby nie było, że jak się zawór urwie to do mnie wonty :lol: chociaż myślę, że powierzchniowa polerka im nie zaszkodzi, ja zaryzykowałem i spróbowałem, zobaczymy, co z tego wyjdzie...

#73 OFFLINE   ArKo

ArKo

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 340 postów
    • Time Online: 9d 22g 13m 11s

Napisany 03 marca 2013 - 18:22

fajne a będzie lepiej wyglądać jak zamontujesz ;)

#74 OFFLINE   Wojt95

Wojt95

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 18:43

moze sie troche rozpedzilem, wybaczcie. Ja mam taka stronke ale to na innym kompie zapisana, do tuningu silnika malucha ogolnie. Tam gdzie kolanko skrecasz to wlasnie bylo papierem sciernym ..
Chce tez zamontowac dodatkowe kolo pasowe, by sobie tak na linke czasem odpalic ^^
filmiki widzialem ale ludzie mieli wiecej modyfikacji niz sam walek
Jak i czym polerowales gaznik plus te "kolka" ?? bedziesz stosowal podkladki pod gaznik ? jak z dyszami paliwa/powietrza ? ;p

#75 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 20:45

ArKo nie mam go tak się pytałem czy by podeszło pod ten z bambino jak by się dało do chromu :lol:
Wojt95to wyślij jakiś właśnie o to mi chodzi, ale z tym wałkiem GT 385

- Gaźnika jeszcze nie polerowałem ale będę :D
- Dysze kupiłem i nie wiem co gdzie i jak ?? wstawię zdjęcia bo mam dysze zapakowane jeszcze w oryginalne stare opakowanie :wink:

#76 OFFLINE   Wojt95

Wojt95

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 21:29

ja mam w planie dysze 120/190, jak myslicie dobre ?? ale Ci sie swieci on jak psu jaja ;D
Ostatnio swojego seryjnego na 2 bujnalem do 60 ale jeszcze trocha by sie fechnal, a czytom ze niektorym ledwo co do 60 dochodzi ;p jak z wami ?


to chyba to


niewiesz jak mnie w srodku skreca i mi smaka swoim maluszkeim robisz :( moj tak stoi a tu takie dziela sie robia ..

#77 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 21:44

niewiesz jak mnie w srodku skreca i mi smaka swoim maluszkeim robisz Sad moj tak stoi a tu takie dziela sie robia ..

Wojt95Dzięki :wink:

Ja gaźnika nie polerowałem może chodzi Ci o pompkę paliwa :?: :|

#78 OFFLINE   Wojt95

Wojt95

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 21:47

ahh :oops: ja juz nie mysle.

#79 OFFLINE   szlachcik333

szlachcik333

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 596 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 21:53

Na tych filmikach to szału nie ma 19 sek. do 100km/h LIPA :roll:

#80 OFFLINE   Wojt95

Wojt95

    Asymiluje się

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 30 postów
    • :

Napisany 03 marca 2013 - 21:55

no i jakies dzikusy jak te biegi zmienial ..








IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.