Witam, od kilku dni pracuje na swapem, silnik z uno 899 spi, problem polega na tym, że nie mam pojęcia jak podłączyć, znalazłem schematy z seicento, ale różnią się kolorami kabli i za wiele mi to nie pomaga.
Więc tak z wtyczki wychodzi 7 kabli:
Gruby różowy
Gruby biało brązowy
czarny
pomarańczowy
różowo biały
czarno czerwony
zielono biały
Byłbym bardzo wdzięczny jakby mi ktoś napisał jak to podpiąć.
899 spi podłączenie kabli.
Started By
kaszel666
, 17 sty 2013 21:13
8 odpowiedzi na ten temat
#4 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2013 - 22:41
to troche juz sie wyjaśniło
brązowo biały to +12v idzie na pompe paliwa
pomarańczowy +12v po zapłonie
czerwony z czarnym paskiem to bedzie +12v stałe [powinien iść do podstawki przekaźnika zespolonego lub dwóch zwykłych przekaźników, zalezy jaką masz wiązkę]
musisz wziać cała wiązkę i zobaczyć dla pewności do czego który kabel idzie
rózowy mozliwe że jest to wzbudzenie rozrusznika
biały z zielonym paskiem to prawdopodobnie czujnik temperatury silnika
brązowo biały to +12v idzie na pompe paliwa
pomarańczowy +12v po zapłonie
czerwony z czarnym paskiem to bedzie +12v stałe [powinien iść do podstawki przekaźnika zespolonego lub dwóch zwykłych przekaźników, zalezy jaką masz wiązkę]
musisz wziać cała wiązkę i zobaczyć dla pewności do czego który kabel idzie
rózowy mozliwe że jest to wzbudzenie rozrusznika
biały z zielonym paskiem to prawdopodobnie czujnik temperatury silnika
#5 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2013 - 22:52
Różowy idzie do bezpiecznika 25a potem rozdziela się na 3 kable czerwony, jasny różowy oraz jasno różowy czarny.
czerwony i jasno różowo czarny idą do 1 przekaźnika
jasny różowy idzie do 2 przekaźnika
Podejrzewam, że musi być wpięty do 12v po zapłonie.
czerwony i jasno różowo czarny idą do 1 przekaźnika
jasny różowy idzie do 2 przekaźnika
Podejrzewam, że musi być wpięty do 12v po zapłonie.
#6 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2013 - 23:05
raczej pod stałe
pomarańczowy powinien iść do przekaźników jako sterowanie, tutaj trzeba podać 12v po zapłonie
czyli rózowy idzie do +12V stałego
brązowy biały to + po przekaźnikach który idzie do zasilania pompy paliwa
zobacz jeszcze czerwony z czarnym paskiem bo któryś z kabli powinien iść do cewki rozrusznika
tyle potrzeba ci do odpalenia
pozostałe przewody to kontrolki i wskaźnik temperatury
pomarańczowy powinien iść do przekaźników jako sterowanie, tutaj trzeba podać 12v po zapłonie
czyli rózowy idzie do +12V stałego
brązowy biały to + po przekaźnikach który idzie do zasilania pompy paliwa
zobacz jeszcze czerwony z czarnym paskiem bo któryś z kabli powinien iść do cewki rozrusznika
tyle potrzeba ci do odpalenia
pozostałe przewody to kontrolki i wskaźnik temperatury
#7 OFFLINE
Napisany 17 stycznia 2013 - 23:12
czerwony z czarnym paskiem idzie do komputera, biało brązowy za wtyczką zmienia w zielono czarny i idzie do do wtyczek co się wpina w cewki i też do jednego przekaźnika.
Wygląda to tak, idzie zielono czarny rozdziela się na kostki od cewek i do przekaźnika, w tym samym miejscu biało zielony też jest w pięty w kable do cewek i do wtyczki od sondy lambda.
Pomarańczowy rozdziela się i idzie do komputera i przekaźnika.
Może będzie lepiej jak porobię dokładne foty wiązki.
Czerwono czarny idzie do komputera.
ten zielono czarny idzie też oprócz do cewek to też do wtryskiwacza, czyli daje prąd na cewki i wtryskiwacz pompę paliwa tak jak piszesz.
Wygląda to tak, idzie zielono czarny rozdziela się na kostki od cewek i do przekaźnika, w tym samym miejscu biało zielony też jest w pięty w kable do cewek i do wtyczki od sondy lambda.
Pomarańczowy rozdziela się i idzie do komputera i przekaźnika.
Może będzie lepiej jak porobię dokładne foty wiązki.
Czerwono czarny idzie do komputera.
ten zielono czarny idzie też oprócz do cewek to też do wtryskiwacza, czyli daje prąd na cewki i wtryskiwacz pompę paliwa tak jak piszesz.
#8 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2013 - 00:04
to powinno ci pomóc, jest to schemat od 1.2 mpi ale podłączenie do komputera i przekaźnika jest takie samo jak w 900 spi, jedyna różnica to ilosc wtryskiwaczy, piny w kompie idą tak samo, jak zdejmiesz pokrywę wtyczki kompa to są ponumerowane piny, z tym schematem bedzie ci łatwiej to rozgryźć
ciężko mi określić co jest od czego nie mając wiązki przed sobą
#9 OFFLINE
Napisany 18 stycznia 2013 - 14:02
arek wielkie dzięki, wieczorem siądę i wszystko przeanalizuje.
Edit
Różowy pod plus na stałe.
Biało brązowy zasilanie do pompy paliwa.
Biało zielony, za wtyczką zmienia w biało niebieski łączy się kablami idącymi do cewek i wtryskiwacza oraz pompy paliwa.
Czerwono czarny do komputera pod pin 22
Pomarańczowy do przekaźnika pompy paliwa oraz pin 26
Czarny to masa
biało czerwony pod pin 6 czyli według tego schematu co podałeś jest to kontrolka wtrysku
Edit
Różowy pod plus na stałe.
Biało brązowy zasilanie do pompy paliwa.
Biało zielony, za wtyczką zmienia w biało niebieski łączy się kablami idącymi do cewek i wtryskiwacza oraz pompy paliwa.
Czerwono czarny do komputera pod pin 22
Pomarańczowy do przekaźnika pompy paliwa oraz pin 26
Czarny to masa
biało czerwony pod pin 6 czyli według tego schematu co podałeś jest to kontrolka wtrysku
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
problem z podłączeniem cewki |
Mechanika | kysiu77 |
|
|
|
Szyby uchylne (+spis rzeczy) - potrzebne części |
Stylistyka | Zakapior_PL |
|
|
|
Flansza 1.1 spi skrzynia seryjna! |
SWAP Center | daniel0703 |
|
|
|
[podłączenie] kierunkowskazy i czujnik temperatury |
SWAP Center | pchela |
|
|
|
elektryka 900 spi co i jak ? |
SWAP Center | Ogoniasty |
|
|