Skocz do zawartości


Zdjęcie

nanoplex i wałek rozrządu - kilka pytań


4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 09 stycznia 2013 - 20:38

witam. mam kilka pytań:
1.mam taką wiązkę elektryczną jak na pierwszym zdjęciu. Chcę osiągnąć taką jak na zdjęciu nr2. moja ma jednak drugie "wejście" do czarnej kostki z napisem cut-off (zaznaczone czerwonym kółkiem).
Na zdjęciu z rezerwy tego nie ma. Myślę żeby odciąć kabelki w miejscach zaznaczonych zielonymi kreskami. Potem spiąłbym ze sobą przewody od cewki i wyprowadziłbym od nich przewód do stacyjki.
Czy przy takim rozwiązaniu wszystko powinno działać? Z tego co kojarzę to ta kostka jest od elektrodyszy.
Jeśli chodzi o elektrykę to jestem zielony :oops:

Please Login or Register to see this Hidden Content


Please Login or Register to see this Hidden Content



2.podobno połączenie między radiatorem a nanoplexem było pokrywane jakąś pastą i rzeczywiście gdy to rozmontowałem były tam resztki jakiejś pasty. Czy ktoś wie co to za pasta i czy jest ona potrzebna?

3.Mam w silniku wałek elegantowski, dzwoniąc do sklepu czy nie mają jakiegoś sportowego wałka gość powiedział mi, że ma wałek z 650E i polecał go mówiąc, że ma lepsze krzywki. Czy taka zmiana da chociaż trochę odczuwalny efekt? Dodam że silnik ma również dużo innych modów.

4. jak sprawdzić drożność kanałów olejowych w wale? Jak wleję trochę oleju do wału to natychmiast wypływa on przez dziury w czopach, więc chyba wszystko ok? Ale niech ktoś obeznany się wypowie.

"kto pyta nie błądzi" :wink:

#2 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 09 stycznia 2013 - 21:13

2 pasta termo-przewodząca. Ma za zadanie odprowadzać ciepło z nanopleksu na radiator. Jak jej nie będzie to nanopleks będzie miał słabsze odprowadzenie ciepła