Skocz do zawartości


Zdjęcie

nanoplex i wałek rozrządu - kilka pytań


4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 09 stycznia 2013 - 20:38

witam. mam kilka pytań:
1.mam taką wiązkę elektryczną jak na pierwszym zdjęciu. Chcę osiągnąć taką jak na zdjęciu nr2. moja ma jednak drugie "wejście" do czarnej kostki z napisem cut-off (zaznaczone czerwonym kółkiem).
Na zdjęciu z rezerwy tego nie ma. Myślę żeby odciąć kabelki w miejscach zaznaczonych zielonymi kreskami. Potem spiąłbym ze sobą przewody od cewki i wyprowadziłbym od nich przewód do stacyjki.
Czy przy takim rozwiązaniu wszystko powinno działać? Z tego co kojarzę to ta kostka jest od elektrodyszy.
Jeśli chodzi o elektrykę to jestem zielony :oops:

Please Login or Register to see this Hidden Content


Please Login or Register to see this Hidden Content



2.podobno połączenie między radiatorem a nanoplexem było pokrywane jakąś pastą i rzeczywiście gdy to rozmontowałem były tam resztki jakiejś pasty. Czy ktoś wie co to za pasta i czy jest ona potrzebna?

3.Mam w silniku wałek elegantowski, dzwoniąc do sklepu czy nie mają jakiegoś sportowego wałka gość powiedział mi, że ma wałek z 650E i polecał go mówiąc, że ma lepsze krzywki. Czy taka zmiana da chociaż trochę odczuwalny efekt? Dodam że silnik ma również dużo innych modów.

4. jak sprawdzić drożność kanałów olejowych w wale? Jak wleję trochę oleju do wału to natychmiast wypływa on przez dziury w czopach, więc chyba wszystko ok? Ale niech ktoś obeznany się wypowie.

"kto pyta nie błądzi" :wink:

#2 OFFLINE   Mato96

Mato96

    Master

  • Member
  • 526 postów
    • Time Online: 1d 19g 31m 37s

Napisany 09 stycznia 2013 - 21:13

2 pasta termo-przewodząca. Ma za zadanie odprowadzać ciepło z nanopleksu na radiator. Jak jej nie będzie to nanopleks będzie miał słabsze odprowadzenie ciepła

3 Jakaś różnica będzie nie wiem czy odczuwalna, ale nowy wałek jest zawsze lepszy od używanego z dużym przebiegiem (o seryjnych mowa ;) )
Dodany obrazek
652 powody do radoci

#3 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 09 stycznia 2013 - 22:20

4. jak sprawdzić drożność kanałów olejowych w wale? Jak wleję trochę oleju do wału to natychmiast wypływa on przez dziury w czopach, więc chyba wszystko ok? Ale niech ktoś obeznany się wypowie.



jak masz ywjęty wał to weź anwet węza ogrodowego i prezez otwór na śrbude centralną trzymająca koło pasowe daj wode pod ciśnieniem, wtedy zobaczysz czy jest wszystko drożne

#4 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 09 stycznia 2013 - 22:37

1. A przeszkadza Ci to wejście? Zostaw jak jest. Szkoda ciąć kabli.
2. Odpowiedź masz wyżej. Taką pastę można kupić nawet w jakimś sklepie komputerowym, bo takiej samej używa się do komputerowych procesorów. Niby są ludzie, którzy nie mają tego radiatora i nano działa im bez problemu, ja jednak jestem za tym, żeby to jednak założyć.
3. Nigdy nie robiłem takiej podmiany, ale jeśli wierzyć, opiniom innych, to silnik będzie nieznacznie słabszy, ale będzie mniej palił. Osobiście, jeżeli wałek z eleganta jest dobry, to bym zostawił, lub dalej szukał jakiegoś sportowego.
Dodany obrazek

#5 OFFLINE   ananas

ananas

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 593 postów
    • Time Online: 1d 4g 48m 27s

Napisany 09 stycznia 2013 - 23:09

. A przeszkadza Ci to wejście? Zostaw jak jest. Szkoda ciąć kabli.


nie ale myślałem że jak zostawię to może nie działać.
A co do wałka to chyba się zdecyduję na ten z 650E bo jednak na sportowy to mi kasy brakuje a ten wałek co teraz mam był w komplecie z blokiem i nie wiem w jakim jest stanie.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.