wydech i dzwiek basowy
Started By
piotrek1816
, 31 gru 2012 00:03
27 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2012 - 00:03
Pytanie moje brzmi jak zrobic tlumik z basowym pomrukiem, przerabiac sportowy tlumik cc 1100 czy kupić michael speeder i wspawać tam nową końcówkę z dyfuzorem?
Jak ktos mi powie wstawic pustaka z końcówka chromowana - mówie nie, chce tlumik z atestem - pozostaje michael w tej chwili badź standardowy gwizdek seryjnie montowany.
ale michael równiez drze jape na wysokich obrotach widzialem juz przerabianie tłumika z końcówkami ale czy da to rzeczywiscie efekt ?
końcówka z 80 zł a tłumik 140 plus spaw wiec calkiem sporo jak na chwile zabawy ktora miała by nie wyjsć.
wydaje mi sie że już pewnie ktos sie w to bawil i nie jestem pierwszy.
Jak ktos mi powie wstawic pustaka z końcówka chromowana - mówie nie, chce tlumik z atestem - pozostaje michael w tej chwili badź standardowy gwizdek seryjnie montowany.
ale michael równiez drze jape na wysokich obrotach widzialem juz przerabianie tłumika z końcówkami ale czy da to rzeczywiscie efekt ?
końcówka z 80 zł a tłumik 140 plus spaw wiec calkiem sporo jak na chwile zabawy ktora miała by nie wyjsć.
wydaje mi sie że już pewnie ktos sie w to bawil i nie jestem pierwszy.
#5 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2012 - 11:30
arek ok ale wlasnie chodzi o to ze ja nie chce tylko darcia ryja ale basowego dźwięku i czy to prawda że dja to końcówki z dyfuzorem a jeśli tak czy bedzie to słyszalne w malcu
#6 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2012 - 13:13
Cześć ja przyłączę się do tematu co to za wydech czy z serii albo jakoś samemu od podstaw da się zrobić taki wydech żeby tak mruczał i czy ten stożek też przyczynia się do tego dźwięku bo dźwięk strasznie mi się podoba bo ja myślałem nad zrobieniem z kwasówki takiej samoróbki jak na tym filmiku a i jeszcze jak ktośby wiedział jaki on może mieć gaźnik założony w tej 500'tce
#8 OFFLINE
Napisany 31 grudnia 2012 - 15:13
no dobra i o takie coś mi chodziło właśnie o taki dźwięk jak to zrobione wydaje mi się że generalnie jest tu tłumik do wykorzystania np ultera, czy inny sportowy a do niego zespawane po swojemu znaczy domowemu obie rury wychodzące z kolektora, inne obejmy zastosowane są bo to widać dokładnie nie widzę tylko dokładnie co tam jest na tej puszce od wydechu.
#9 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2013 - 01:28
piotrek1816 To jak będziesz robił coś taki tłumik to jak zrobisz to napisz tu w temacie, nagraj jakiś filmik jak to chodzi, jakieś fotki i napisz jaki tłumik zastosowałeś itd. bo sam chcę sobie takie coś zrobić, ale chcę zobaczyć jak ci to wyjdzie powodzenia w pracach nad wynalazkiem . A i jeszcze w tej 500'cetce co to jest za gaźnik??? Jakiś od motoru bo sam chcę sobie wymienić i nie wiem na jaki???
#12 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2013 - 17:10
Ja uwielbiam ten dźwięk... pucha seria el i rura nierdzewka 70mm. Ładny basowy dźwięk...
mam wyje-bane w spalanie!
Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko
http://www.terytoriu...-cko-t8343.html
Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko
http://www.terytoriu...-cko-t8343.html
#14 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2013 - 22:01
Galerianekno ten dźwięk jest też super, ale mimo wszystko chciał bym zmodzić coś takiego jak w tej 500, nie wiem czy widziałeś ten filmik co wstawiłem wcześniej i nie mów mi że ten dźwięk też nie jest piękny
A i jeszcze coś mi przyszło do głowy czy jak by zrobił tłumik np. z takiej strumienicy i jakąś kocówkę jeszcze dołożył albo przedłużył rurką to ciekawe jak by to chodziło bo szukałem i na youtubie, ale nie ma żadnych filmików jak ktoś coś takiego zrobił więc jestem ciekaw jak by to wyszło
A i jeszcze coś mi przyszło do głowy czy jak by zrobił tłumik np. z takiej strumienicy i jakąś kocówkę jeszcze dołożył albo przedłużył rurką to ciekawe jak by to chodziło bo szukałem i na youtubie, ale nie ma żadnych filmików jak ktoś coś takiego zrobił więc jestem ciekaw jak by to wyszło
#15 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2013 - 22:36
Ludzie pokazane mieliście jak to zrobic wystarczy troche logiki kup tłumik końcowy ultera czy innej firmy możesz kupić coś tańszego żebyś nie żałował. musi pasować do obejmy malca wiec musisz iść przymierzać.
Z seryjnego wydechu wykorzystujesz mocowania do kolektora oba oczywiście. z cześci wewnetznej patrząc od klapy wykorzystasz nawet dłuższą część rury, do tej bliższej spawasz rurki tak aby były wyprowadzone w tył. wszystko musisz sprowadzić do jednej rurki łączącej się z tłumikiem końcowym. Najpierw wszystko pasuj z głową i przyłapuj na dwa, będziesz wiedział czy aby napewno pasuje. nie mam czasu na rysowanie tego ale jak będzie trzeba nasysuje oczywiście bez wymiarów.
Z seryjnego wydechu wykorzystujesz mocowania do kolektora oba oczywiście. z cześci wewnetznej patrząc od klapy wykorzystasz nawet dłuższą część rury, do tej bliższej spawasz rurki tak aby były wyprowadzone w tył. wszystko musisz sprowadzić do jednej rurki łączącej się z tłumikiem końcowym. Najpierw wszystko pasuj z głową i przyłapuj na dwa, będziesz wiedział czy aby napewno pasuje. nie mam czasu na rysowanie tego ale jak będzie trzeba nasysuje oczywiście bez wymiarów.
#16 OFFLINE
Napisany 02 stycznia 2013 - 23:11
najlatwiej wykorzystać rury od bredy tylko pamietaj ze jak cos fajnie brzeczy w normalnym samochodzie to nie znaczy ze tak samo bedzie w kaszlu który ma tylko dwa garnki,
jest co najmniej kilka sparwdzonych atentów na fajnie brzmiący wydech za małą kasę więc nie widze sensu odkrywania ameryki na nowo, chcesz meić głośno i tanio to mozesz pobawić sie z "polskim mugenem" [tłumik końcowy 125p]
jest co najmniej kilka sparwdzonych atentów na fajnie brzmiący wydech za małą kasę więc nie widze sensu odkrywania ameryki na nowo, chcesz meić głośno i tanio to mozesz pobawić sie z "polskim mugenem" [tłumik końcowy 125p]
#17 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 11:31
A tam te Wasze pustaki... Kiedyś, jak jeszcze maluchy jeździły masowo ze szport szpojlerami, laminatami, kartonami i co drugi miał przyciemnione szyby i na tylnej szybie biało-czarną grafikę malucha z kilkoma jebitnymi rurami wydechowymi, było coś takiego, co się nazywało po prostu Wupex Twin TS (to 10 lat temu też robił Michalel?) i wtedy było to stosunkowo drogie i dość rzadko spotykane. Dzisiaj niby też idzie dostać dwururki, ale chyba coś się w ich konstrukcji jednak pozmieniało, bo nie brzmią już tak, jak tamte sprzed lat. W każdym razie w tamtym Twinie dźwięk tłumika po wycięciu sitek był fenomenalny, nawet na całkowicie seryjnym silniku.
Może błędnie myślę, ale gdybym osobiście miał się bawić w jakieś własne konstrukcje tłumików i zależałoby mi na dźwięku, odwiedziłbym jakiś szrot i zacząłbym od prób dopasowania tłumika od jakiegoś dużego diesla. Mogłoby brzmieć sensownie, a zarazem w miarę cicho.
Może błędnie myślę, ale gdybym osobiście miał się bawić w jakieś własne konstrukcje tłumików i zależałoby mi na dźwięku, odwiedziłbym jakiś szrot i zacząłbym od prób dopasowania tłumika od jakiegoś dużego diesla. Mogłoby brzmieć sensownie, a zarazem w miarę cicho.
#20 OFFLINE
Napisany 03 stycznia 2013 - 20:05
ten w pierwszym filmiku to prawie ja v8
Zapraszam na https://www.facebook.../126pbyszczepek
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Fiat 126p "86 Dziwny dźwięk po zmianie tłumikatłumik, dziwnydźwięk i 1 więcej... |
Mechanika | Wojtek_Z |
|
|
|
Nie pali i strzela z wydechu |
Mechanika | wotus |
|
|
|
dziwny dzwiek podczas skrecania w miejscu |
Mechanika | MaciekSlonce |
|
|
|
Sportowy wydech do 126p |
Mechanika | zdzisiek3 |
|
|
|
Kontrolka/sygnalizator dźwiękowy ssania |
Mechanika | ddzkm |
|
|