SWAP central - pomoc z wyborem silnika
Started By
Kondek279
, 22 cze 2012 16:26
17 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 16:26
Witajcie! Wakacje się zbliżają. Ja zarobiłem trochę pieniędzy, a za rok prawko Z tego powodu chcę w końcu zrobić porządnie autko do jazdy. Plany już mam i wszystko tylko nadal się męczę nad silnikiem Jaką jednostkę napędową polecacie do malucha? Osobiście myślałem nad jednostką z uno 1.4. Czy to dobry plan według was, czy polecacie coś innego? Chciałem kupić uno z rozwalonym tyłem i po tym co się pytałem to dostanę go za 600-800zł, więc ustalmy że do 600 zł silnik wraz ze skrzynia i osprzętem bym chciał kupić, bo potrzebuję jeszcze hamulce itp. Z góry dzięki za pomoc
#2 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 17:00
zacznijmy o tego jakimi funduszami dysponujesz?
zwykły swap na skrzyni od 126p to koszt około 3000zł
central dobrze zrobiony to koszty 10000zł w górę
jaki silnik pytasz?
rozsądnym wyjściem będzie silnik 1.4 16v ze Stilo na osprzęcie od 1.2 16v z punto I spięty ze skrzynią od Seicento 1.1 Sporting z wersji Schumacher, do tego wjazd z całym wózkiem i zawieszeniem z uno 1.0/1.1 lub punto
zwykły swap na skrzyni od 126p to koszt około 3000zł
central dobrze zrobiony to koszty 10000zł w górę
jaki silnik pytasz?
rozsądnym wyjściem będzie silnik 1.4 16v ze Stilo na osprzęcie od 1.2 16v z punto I spięty ze skrzynią od Seicento 1.1 Sporting z wersji Schumacher, do tego wjazd z całym wózkiem i zawieszeniem z uno 1.0/1.1 lub punto
#3 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 17:12
Oglądałem tą stronę
i myślę właśnie nad silnikiem 1.1 od seicento wraz ze skrzynią, a żeby było taniej chcę kupić SC właśnie z bitym tyłem byle żeby przód był cały co wyniesie mnie ok. 800 zł to tak na początek, co wy na to? Bym miał z niego hamulce, zawieszenie, silnik, skrzynie, osprzęt itp. Potem najwyżej będę montował mocniejsze.
#4 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 17:48
seicento i cinquecento nie mają "sanek", i tak musiałbyś dokupić sanki z punto lub uno ewentualnie rzeźba tak jak u sebcyca
lepiej już punto I ze skasowanym tyłem
przy sankach i zawieszeniu z uno tylne koła są szerzej o 9cm na stronę w stosunku do serii, na sankach i zawiasie punto jest jeszcze szerzej
lepiej już punto I ze skasowanym tyłem
przy sankach i zawieszeniu z uno tylne koła są szerzej o 9cm na stronę w stosunku do serii, na sankach i zawiasie punto jest jeszcze szerzej
#5 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 19:42
Lepiej sam zrobię te sanki bo lepiej się wszystko odpasuje
#6 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:45
Jeżeli tak podchodzisz do sprawy to nie pytaj nas o nic więcej.
BTW czym masz zamiar to spawać?
BTW czym masz zamiar to spawać?
#7 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 21:50
sebcyca po tym co widzę sam je przygotował więc o co chodzi? Ja tylko bardziej się martwię jak potem połączyć drążek zmiany biegów ze skrzynią.
#8 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 22:04
Nie odpowiedziałeś czym masz zamiar to robić.
#9 OFFLINE
Napisany 22 czerwca 2012 - 22:44
No jak czym migomatem Na szczęście udało mi się już go załatwić.
#10 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 07:41
Jeżeli uważasz że to co zrobił Sebcyc jest proste to ukłon dla ciebie
Widziałem na własne oczy niektóre etapy budowy, dopasowywanie wszystkiego, kopiowanie zawieszenia i podłużnic i wiem że to nie jest takie łatwe
Ale rób, wklejaj foty a my będziemy oceniać
Widziałem na własne oczy niektóre etapy budowy, dopasowywanie wszystkiego, kopiowanie zawieszenia i podłużnic i wiem że to nie jest takie łatwe
Ale rób, wklejaj foty a my będziemy oceniać
#12 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 11:36
Spokojnie sam robić nie będę, mam pomoc od 2 doświadczonych osób więc nie powinno być źle Jutro będę negocjował o jednego malucha a jak nie wyjdzie to w przyszłym jadę po 2
#14 OFFLINE
Napisany 23 czerwca 2012 - 12:38
Spokojnie on zostanie skończony. Wszystko jest już rozplanowane i mam pomoc osób doświadczonych, a nie tak jak ostatnio.
#15 OFFLINE
Napisany 09 lipca 2012 - 22:08
rozsądnym wyjściem będzie silnik 1.4 16v ze Stilo na osprzęcie od 1.2 16v z punto I spięty ze skrzynią od Seicento 1.1 Sporting z wersji Schumacher, do tego wjazd z całym wózkiem i zawieszeniem z uno 1.0/1.1 lub punto
To jest najlepszy pomysł sam właśnie wkładam do swojego seicento 1.4 16v i jest mega zap***dala jak wściekły (a silnik seria, jedynie z przepustnica od 1.6 i kolektorem 421)
Niestety na razie na seryjnej VANowskiej skrzyni ale ciekawe jak długo wytrwa ona przy tym silniku
co do tego tematu to wkladajcie 1.4 polecam
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Swap 1.2 mpi by Bąku |
Teraz My! | Marcinb858 |
|
|
|
Błagam pomocy! Łożysko przekładni kier |
Mechanika | Szewol |
|
|
|
Odbudowa maluszka 1975r - pomoc |
Teraz My! | Prezess |
|
|