Skocz do zawartości


Zdjęcie

SWAP central - pomoc z wyborem silnika


17 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 22 czerwca 2012 - 16:26

Witajcie! Wakacje się zbliżają. Ja zarobiłem trochę pieniędzy, a za rok prawko :P Z tego powodu chcę w końcu zrobić porządnie autko do jazdy. Plany już mam i wszystko tylko nadal się męczę nad silnikiem :P Jaką jednostkę napędową polecacie do malucha? Osobiście myślałem nad jednostką z uno 1.4. Czy to dobry plan według was, czy polecacie coś innego? Chciałem kupić uno z rozwalonym tyłem i po tym co się pytałem to dostanę go za 600-800zł, więc ustalmy że do 600 zł silnik wraz ze skrzynia i osprzętem bym chciał kupić, bo potrzebuję jeszcze hamulce itp. Z góry dzięki za pomoc ;)

#2 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 22 czerwca 2012 - 17:00

zacznijmy o tego jakimi funduszami dysponujesz?

zwykły swap na skrzyni od 126p to koszt około 3000zł
central dobrze zrobiony to koszty 10000zł w górę

jaki silnik pytasz?
rozsądnym wyjściem będzie silnik 1.4 16v ze Stilo na osprzęcie od 1.2 16v z punto I spięty ze skrzynią od Seicento 1.1 Sporting z wersji Schumacher, do tego wjazd z całym wózkiem i zawieszeniem z uno 1.0/1.1 lub punto

#3 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 22 czerwca 2012 - 17:12

Oglądałem tą stronę

Please Login or Register to see this Hidden Content

i myślę właśnie nad silnikiem 1.1 od seicento wraz ze skrzynią, a żeby było taniej chcę kupić SC właśnie z bitym tyłem byle żeby przód był cały co wyniesie mnie ok. 800 zł to tak na początek, co wy na to? Bym miał z niego hamulce, zawieszenie, silnik, skrzynie, osprzęt itp. Potem najwyżej będę montował mocniejsze.

#4 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 22 czerwca 2012 - 17:48

seicento i cinquecento nie mają "sanek", i tak musiałbyś dokupić sanki z punto lub uno ewentualnie rzeźba tak jak u sebcyca
lepiej już punto I ze skasowanym tyłem

przy sankach i zawieszeniu z uno tylne koła są szerzej o 9cm na stronę w stosunku do serii, na sankach i zawiasie punto jest jeszcze szerzej

#5 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 22 czerwca 2012 - 19:42

Lepiej sam zrobię te sanki bo lepiej się wszystko odpasuje :P

#6 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 22 czerwca 2012 - 21:45

Jeżeli tak podchodzisz do sprawy to nie pytaj nas o nic więcej.
BTW czym masz zamiar to spawać?

#7 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 22 czerwca 2012 - 21:50

sebcyca po tym co widzę sam je przygotował więc o co chodzi? Ja tylko bardziej się martwię jak potem połączyć drążek zmiany biegów ze skrzynią.

#8 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 22 czerwca 2012 - 22:04

Nie odpowiedziałeś czym masz zamiar to robić.

#9 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 22 czerwca 2012 - 22:44

No jak czym migomatem :P Na szczęście udało mi się już go załatwić.

#10 OFFLINE   Tomek84

Tomek84

    Master

  • Member
  • 994 postów
    • Time Online: 8d 16g 47m 55s

Napisany 23 czerwca 2012 - 07:41

Jeżeli uważasz że to co zrobił Sebcyc jest proste to ukłon dla ciebie
Widziałem na własne oczy niektóre etapy budowy, dopasowywanie wszystkiego, kopiowanie zawieszenia i podłużnic i wiem że to nie jest takie łatwe
Ale rób, wklejaj foty a my będziemy oceniać
Dodany obrazek

#11 OFFLINE   Adam

Adam

    Zaawansowany

  • Member
  • 211 postów
    • Time Online: 2g 8m 50s

Napisany 23 czerwca 2012 - 08:31

To może być ciekawy projekt. Ale nie pod względem tego co chcesz zamontować, ale bardziej pod tym jaka będzie jakość wykonania i tempo pracy jakie sobie narzucisz. :devil:
Zero smutków, zero złoci, wyjebane po całoci... xD
Dodany obrazek

#12 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 23 czerwca 2012 - 11:36

Spokojnie sam robić nie będę, mam pomoc od 2 doświadczonych osób więc nie powinno być źle :D Jutro będę negocjował o jednego malucha a jak nie wyjdzie to w przyszłym jadę po 2 :P

#13 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 23 czerwca 2012 - 12:15

żeby tylko auto nie skończyło jako kolejny niedokończony projekt

#14 OFFLINE   Kondek279

Kondek279

    Zaawansowany

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 291 postów
    • Time Online: 15g 54m 46s

Napisany 23 czerwca 2012 - 12:38

Spokojnie on zostanie skończony. Wszystko jest już rozplanowane i mam pomoc osób doświadczonych, a nie tak jak ostatnio.

#15 OFFLINE   Sejek

Sejek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 642 postów
    • Time Online: 1g 50m 31s

Napisany 09 lipca 2012 - 22:08

rozsądnym wyjściem będzie silnik 1.4 16v ze Stilo na osprzęcie od 1.2 16v z punto I spięty ze skrzynią od Seicento 1.1 Sporting z wersji Schumacher, do tego wjazd z całym wózkiem i zawieszeniem z uno 1.0/1.1 lub punto


To jest najlepszy pomysł :D sam właśnie wkładam do swojego seicento 1.4 16v i jest mega :P zap***dala jak wściekły (a silnik seria, jedynie z przepustnica od 1.6 i kolektorem 421) :twisted:

Niestety na razie na seryjnej VANowskiej skrzyni ale ciekawe jak długo wytrwa ona przy tym silniku :roll:
co do tego tematu to wkladajcie 1.4 polecam :twisted:

#16 OFFLINE   kaszlak_maniak

kaszlak_maniak

    Master

  • Member
  • 2 643 postów
    • Time Online: 28m 43s

Napisany 09 lipca 2012 - 22:16

na razie na seryjnej VANowskiej skrzyni



Czym się różni skrzynia z VANa od osobówki? Tzn. się domyślam się, że przełożeniami, ale są dłuższe czy krótsze niż w osobówce?
Dodany obrazek

#17 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 10 lipca 2012 - 18:01

chyba krótsze żeby van miał więcej sily, najkrótsze są z Seicento Sporting Schumacher

#18 OFFLINE   Sejek

Sejek

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 642 postów
    • Time Online: 1g 50m 31s

Napisany 10 lipca 2012 - 18:18

VANowska skrzynia ma krótkie przełożenia, ale jak wpadnie gotówka to wkładam 6 abartha, tez na niej mozna dobrze polatac, przyspieszyc, jak i v-max dobry ;)

u mnie w seju już jeździ 1.4 16v od dziś :mrgreen:

Please Login or Register to see this Hidden Content





Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.