skracanie osłon popychaczy i samych popychaczy ; )
#25 OFFLINE
Napisany 04 lutego 2012 - 22:46
#28 OFFLINE
Napisany 21 listopada 2017 - 11:05
Cześć
Właśnie jestem w trakcie remontu kapitalnego silnika 600. Zestaw napędowy trafi do malucha po pełnej renowacji, który nie będzie używany na co dzień, raczej dość sporadycznie. Przyszło mi do głowy aby co nieco dłubnąć ten silnik, ale bez większych nakładów, rajdówki nie zamierzam robić. Dostęp do parku maszyn mam. Myślałem o delikatnym splanowaniu głowicy lecz tak aby nie trzeba było przerabiać ani lasek popychaczy ani samych popychaczy. Pytanie ile można bezpiecznie stoczyć? Czytałem, że do dwóch milimetrów max. Myślałem jeszcze o stoczeniu koła zamachowego (do jakiej wagi) oraz o wstawieniu większej dyszy głównej do gaźnika
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
aluminiowa miska abarth , aluminiowe regulowane osłony popychaczy i pytania dotyczace głowicy 600 |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Osłony półosi przy skrzyni z CC 700 |
Mechanika | ddzkm |
|
|
|
Osłona pod silnik i skrzynię |
Mechanika | Hoffman9 |
|
|
|
Lakier na osłony silnika |
Stylistyka | Cewka |
|
|
|
Czarny lakier na osłony silnika |
Stylistyka | Yanke$ |
|
|