Mały Tunning GreenKida - Pomoc,Porady :)
Started By
Radnaro
, 18 sty 2012 20:15
40 odpowiedzi na ten temat
#21 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2012 - 12:00
Ja mam dyszę 120, filtr znajduje się zaraz za kolankiem 90stopni wychodzącym z gaźnika, przyspieszony lekko zapłon, pusty wydech(dwururka speeder'a), a w weekend posadzę głowicę 2mm niżej i wypoleruje kanały itd. Obecnie w trasie przy tempie ok. 70km/h spalanie wynosi ok. 4,5l a w mieście ok.5,5
Zastanawiam się nad lżejszym zamachem do tego, ale w tygodniu robię 60km w 2 strony do szkoły więc dlatego te wątpliwości.. Liczę na waszą poradę jak wyglądało to by ze spalaniem i prędkością.
Zastanawiam się nad lżejszym zamachem do tego, ale w tygodniu robię 60km w 2 strony do szkoły więc dlatego te wątpliwości.. Liczę na waszą poradę jak wyglądało to by ze spalaniem i prędkością.
#22 OFFLINE
Napisany 23 stycznia 2012 - 14:07
Do normalniej jazdy ja bym zostawił seryjne. Na trasie spalenia nie zmniejszysz a wręcz przeciwnie bo cięższe koło jak już bujniesz to się kręci a lżejsze gromadzi mniej energi kinetycznej. Nie wiem czy Wy ale ja zauważyłem, że po toczeniu koła prawa noga robi się cięższa
zapnij boka, furę złóż, tak cudownie leci kurz!
#23 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 19:49
Zastanawiam się nad lżejszym zamachem do tego, ale w tygodniu robię 60km w 2 strony do szkoły więc dlatego te wątpliwości.. Wink
Jak masz silnik z el'a to zostaw jak jest. Jak masz silnik FL'a lub starszy, to załóż elegantowskie koło. Jest ok. kilogram lżejsze.
#24 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2012 - 21:11
kaszlak_maniak, na serio jest lżejsze?
Daj mi malucha, Nim zwiedzę okolicę.
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
Będzie wstyd jak wyprzedzę Kubicę
Przez momo kierownicę cały świat jak na dłoni
Chociaż lepiej Brat nie mówić ile ten Fiat ma koni.
- O.S.T.R.
Niedrogi warsztat Łodź - pisac pw
#31 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 16:22
Co myślicie o takim modzie? Ja obecnie mam filtr założony jak na zdjęciu tylko mój ma jeden koniec zatkany. Jednak na dyszy 120 auto lepiej wkręca się gdy filtr jest wrzucony zamiast tłumika szmerów niż jak jest tłumik szmerów, a filtr znajduje się w puszcze. Z tego co się orientuję inż. Świątek dawaj jeden filtr do puszki a ten który był zamiast tłumika szmerów nie był zatkany jaku mnie.
#32 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 16:33
Moim zdaniem to nie jest dobry pomysł, bo ciepłe powietrze od silnika jest ponownie zasysane, i powinieneś mieć zrobioną dziurę, aby był przepływ powietrza, a obwód nie zamykał się przy "filtrze"
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
#35 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 17:05
Zobacz ten link
Z tego co dowiedziałem się od kumpli z BTK inż. Świątek zakłada właśnie go ponieważ reguluje ilość powietrza dostarczaną do cylindrów!
Działa na takiej zasadzie, gdy jest:
-mało powietrza - pobiera przez filtr potrzebną ilość
-za dużo - wydala potrzebną ilość
Z tego co dowiedziałem się od kumpli z BTK inż. Świątek zakłada właśnie go ponieważ reguluje ilość powietrza dostarczaną do cylindrów!
Działa na takiej zasadzie, gdy jest:
-mało powietrza - pobiera przez filtr potrzebną ilość
-za dużo - wydala potrzebną ilość
#38 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2012 - 19:05
Ja mam filtra w miejscu tłumika szmerów, założony na to kolanko 90 stopni i wkręca się jak głupi w porównaniu z puszką. Oczywiście filtr oryginalny czyli zatkany z jednej strony. Z dyszą 120 wkręca się jak głupi póki co chyba tak zostanie
Dla tych co nie czają:
Ten filtr który widać na tym zdjęciu w miejscu tłumika szmerów:
Jest taki jak ten(z jednej strony jest zatkany):
Póki co jestem zadowolony, a taki mod wprowadziłem już na jesień i jakoś nie odczułem wpływu ciepłego powietrza na przyspieszenie
Dla tych co nie czają:
Ten filtr który widać na tym zdjęciu w miejscu tłumika szmerów:
Jest taki jak ten(z jednej strony jest zatkany):
Póki co jestem zadowolony, a taki mod wprowadziłem już na jesień i jakoś nie odczułem wpływu ciepłego powietrza na przyspieszenie
#39 OFFLINE
Napisany 14 lutego 2012 - 15:30
Odgrzeje kotletusa
Byłby ktoś w stanie zrobic mi głowice? (ktoś z łodzi) w sensie plan 2mm, te osłony popychaczy to niewiem jak kto uwazą, tam zgranie tych kolanek. spiłowanie nadlewów. no ogólnie zrobić tą głowice tak żeby było gitez.
Jeśli tak to jak to z kosztami by było ; P
Byłby ktoś w stanie zrobic mi głowice? (ktoś z łodzi) w sensie plan 2mm, te osłony popychaczy to niewiem jak kto uwazą, tam zgranie tych kolanek. spiłowanie nadlewów. no ogólnie zrobić tą głowice tak żeby było gitez.
Jeśli tak to jak to z kosztami by było ; P
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Mój mały Groszek |
Teraz My! | Jurek85 |
|
|
|
Mały ale szalony |
Teraz My! | PERSEUS//126 |
|
|
|
zielony ELegancik Fiony 1997 w taki małym stylu retro;) |
Teraz My! | tucio |
|
|
|
126p FL 93` Mały Książe . |
Teraz My! | Mały_Ksiaże |
|
|
|
Mały Viper FL91 by Calanthe |
Teraz My! | Calanthe |
|
|