Poprawa ladowania seryjnego alternatora
Started By
Harnas
, 14 paź 2011 22:37
80 odpowiedzi na ten temat
#65 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 21:00
w polonezach też jest ten sam, bo podmieniałem, nie chodzi tutaj o sam problem ładowania, bo jak jest dobrze złożony i zdrowy to przyjmujemy że jest ok, chodzi o altek dla bardziej obciążonej instalacji pod mocniejsze car audio. Jak komuś w seryjnym wyposażeniu nie wyrabia, niechaj szuka przyczyny, bo coś musi być na rzeczy.
MAŁY, ALE WARIAT
#66 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 21:07
A no racja racja Ale mi sie popieprzyło. To do wirnika chyba im mniejsza ilość zwoi tym większy prąd i moc, ale za to są potrzebne większe obroty żeby tą moc wygenerować, także pomysł mógłby być dobry ale na wyższych obrotach, bo na biegu jałowym lipa. A im więcej zwoi na wirniku to obroty potrzebne są niższe ale i moc spada. Tu sie juz raczej nie myle.
Może sam regulator ogranicza prąd, albo mostek prostowniczy, chociaż przy mostku powinny się wtedy spalić diody.
Może sam regulator ogranicza prąd, albo mostek prostowniczy, chociaż przy mostku powinny się wtedy spalić diody.
#68 OFFLINE
Napisany 02 lutego 2012 - 23:49
Z nawinięciem stojana nie ma problemu ale znaleźć zakład który by przewinął wirnik to już problem. Założyłem mu jeszcze dodatkowy kabel jak wkładałem silnik jutro zdam relację czy coś się poprawiło. Na pewno mam jeszcze walnięte diody ponieważ cały czas żarzy się kontrolka ładowania a na wyższych obrotach ładowanie jest 14,5 bez świateł.
#71 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2012 - 13:36
powyzej 14,4V moze i nie bedzie, ale wazne sa spadki napiecia przy duzym obciazeniu. Mnie interesowalo, czy przy odpalonym silniku, powlaczanych swiatlach, radiach itp, napiecie mierzone przy aku (na nowym stojanie oczywiscie) dalej spada do 11V. O to chodzilo przeciez, zeby przy duzym obciazeniu ladowanie bylo wieksze i z tego co zrozumialem po to Magic przerabial stojan.
#73 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2012 - 14:53
Powiem tak ładownie spada na postoju przy obrotach poniżej 1000 jezeli podkręcę mu na gaźniku aby trzymał 1000 wzwyż to na światłach mam jakieś 13v. Na chwilę obecną mam altek oryginał i przy 3 tyś włączonych długich i muzyce ładowanie jest rzędu 14-14,5v
#75 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2012 - 15:15
Mierzyłem mu ładowanie na wolnych i przy pełnym obciążeniu i ładowanie spadało do 10v. Na seryjnym było identycznie. Ja zmiany w ładowaniu nie zauważyłem. Jedynie na tym co mam teraz jest idealnie przy jeździe rzędu 60 km/h mam 14-14,5v no i jeżeli jest mocne podbicie basu to ładowanie lekko spada poniżej 14v.
#77 OFFLINE
Napisany 06 lutego 2012 - 13:24
Nowości nie odkryłeś, bo Grociu był pierwszy. Temat już był.
#79 OFFLINE
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Spalony przewód od alternatora |
Mechanika | hiob |
|
|
|
Zmiana alternatora na prądnice |
Mechanika | pawel6320 |
|
|
|
Piasta wentylatora do alternatora 126p |
Mechanika | Bezelovsky |
|
|
|
Bicie wałka alternatora |
Mechanika | Mat |
|
|
|
650E z pradnica a kontrolka ladowania |
Mechanika | lukasz2002 |
|
|