Czerwony EL by Magic
Started By
Magic
, 11 wrz 2011 08:39
375 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 11 września 2011 - 08:39
Witam Mam na imię Patryk i jako że od jakiegoś czasu przeglądam to forum postanowiłem się przedstawić/przywitać Mojego monstera dostałem na 18-ste urodziny który był w pełni serią Maluch został zakupiony przez moją mamę w 2009. Jako po zdaniu prawka odziedziczyłem owego bolida Nast. dnia po odebraniu prawka pojechałem spawać podłogę do kolegi ponieważ fotel się "zarwał". Po pewnym czasie głowica poszła w dół poniżej rowków odprowadzających spaliny w razie dmuchnięcia uszczelki, następnie został opuszczony. Sprężyny o 3/4 zwoja i później resor na początku na 16cm obecnie na 8cm w między czasie pospawany przód i zakonserwowana podłoga. Wrzucone jakieś tam audio pioneer deh-3900mp 2x 6x9 na tył + 13 cm w drzwi. Nabyta na złomie kierownica Monte Carlo(chyba) bez znaczka za "browara" Dołożony obrotomierz w licznik, zmieniona gałka od biegów i lotka na tylnej szybie. Obecnie czekam na jakieś ładne opony 13" i felgi od sejki na tył No i teraz trochę zdjęć aby nie było
Zdjęcie zaraz po włożeniu resora
Zdjęcie zaraz po włożeniu resora
#3 OFFLINE
Napisany 11 września 2011 - 09:36
Klapa akurat na "przymiarkę" była założona i tylko zrobione to zdjęcie Co do rdzy.. To duużo nie zostało z spodu. Prawy błotnik tu przy łączeniu się z progiem już zjedzony, przód jako tako (prawa strona po spawana) Nadkola lecą z przodu, pas przedni już dziurawy, z tyłu nie mam mocowań bałwanków, mocowana wahaczy tył też nie są "świetne" jak i tylny zderzak trzyma się tylko na śrubach w belce bo po bokach już niestety nie ma czego się trzymać..
Edit..
Dodałem coś z niedzielnej "leśnej" sesji niestety było by więcej zdjęć ale zakopałem się w jednym miejscu gdzie myślałem że będzie lekko mokro a było tragicznie że aż się powiesiłem na podłodze i już później nie był czysty aby robić mu zdjęcia..
Edit..
Dodałem coś z niedzielnej "leśnej" sesji niestety było by więcej zdjęć ale zakopałem się w jednym miejscu gdzie myślałem że będzie lekko mokro a było tragicznie że aż się powiesiłem na podłodze i już później nie był czysty aby robić mu zdjęcia..
#6 OFFLINE
Napisany 20 września 2011 - 21:36
No właśnie ta blacha.. Dużo osób właśnie mi mówi rób go ale to nie jest zbytnio opłacalne.. Wolę tą kasę którą bym miał włożyć w niego zostawić sprzedać go i kupić coś innego. Za dużo mam blachy w nim do wymiany a nie posiadam miga co jest tu największym problemem...
Ale jak na razie trzyma się "kupy" i jako tako wygląda więc dodam jakieś zdjęcie
(nikt nie ma za złe że dodałem to zdjęcie? )
Do ustawienie mam kąty bo nie podoba mi się taki negatyw jak i "kapcie" Cięgle mi piszczą..
Tak wyglądała kiedyś podłoga... Obecnie nie ma takich dziur ale jakieś zostały...
Ma ktoś jeszcze tu taką gałkę od biegów ?
Ale jak na razie trzyma się "kupy" i jako tako wygląda więc dodam jakieś zdjęcie
(nikt nie ma za złe że dodałem to zdjęcie? )
Do ustawienie mam kąty bo nie podoba mi się taki negatyw jak i "kapcie" Cięgle mi piszczą..
Tak wyglądała kiedyś podłoga... Obecnie nie ma takich dziur ale jakieś zostały...
Ma ktoś jeszcze tu taką gałkę od biegów ?
#14 OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 16:35
MadMajk nie jest źle, jak to mówi dynzel22. U mnie było trochę gorzej, kupiłem blachę 0,5mm(chyba) wyciąłem to , i wspawałem nową blachę. Na razie pośmiga, i u Ciebie bym zrobił to samo
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
#15 OFFLINE
Napisany 22 września 2011 - 20:30
Wszystko pięknie fajnie tyle że trzeba mieć kasę na takie "przedsięwzięcie" a mnie po prostu nie stać i nie mam spawarki a kumpla już nie chcę męczyć aby coś mi wstawił/wspawał bo trochę za dużo już u niego robiłem tego boba.. Co innego jak bym miał miga u siebie w garażu a elektryczną nie pospawa się blachy takiej cienkiej...
#19 OFFLINE
Napisany 14 października 2011 - 22:21
Dzięki Damiano dzięki
A więc tak ostatnio trochę pozbierałem części do nowego motoru. Zrobiłem dziadowi podstawkę pod gaźnik którą jutro zakładam. Na chwilę obecną nie mogę dostać nigdzie w okolicy pierścieni nominalnych.. Więc trochę minie zanim złożę drugi silnik..
Ogólnie miałem zmienić wspornik układu kierowniczego(Sam nawet nie wiem jak się to zwie więc nazwę podaję z allegro ) ale końcówki drążka nie chciały się wybić więc zmieniłem przekładnię na drugą lepszą ale i tak muszę ją wyjąć i wyregulować jeszcze raz..
A i pytanie nabyłem pompkę paliwa oryginał Włoską. Ona jest wydajniejsza? Jakieś zalety jej? I cenowo ile takie coś mogło by kosztować?
Trochę zdjęć żeby nie było
Sory za jakość ale dostępny maiłem aparat w telefonie
Wie ktoś jak dodawać miniaturki z Picassa? Bo nie mogę znaleźć na stronie...
I to co nabyłem ostatnio
A więc tak ostatnio trochę pozbierałem części do nowego motoru. Zrobiłem dziadowi podstawkę pod gaźnik którą jutro zakładam. Na chwilę obecną nie mogę dostać nigdzie w okolicy pierścieni nominalnych.. Więc trochę minie zanim złożę drugi silnik..
Ogólnie miałem zmienić wspornik układu kierowniczego(Sam nawet nie wiem jak się to zwie więc nazwę podaję z allegro ) ale końcówki drążka nie chciały się wybić więc zmieniłem przekładnię na drugą lepszą ale i tak muszę ją wyjąć i wyregulować jeszcze raz..
A i pytanie nabyłem pompkę paliwa oryginał Włoską. Ona jest wydajniejsza? Jakieś zalety jej? I cenowo ile takie coś mogło by kosztować?
Trochę zdjęć żeby nie było
Sory za jakość ale dostępny maiłem aparat w telefonie
Wie ktoś jak dodawać miniaturki z Picassa? Bo nie mogę znaleźć na stronie...
I to co nabyłem ostatnio