Wiercenie dziur w dnie puszki z filtrem, itp.
Started By
Low&Adrian&Slow
, 21 sie 2011 19:15
18 odpowiedzi na ten temat
#5 OFFLINE
Napisany 21 sierpnia 2011 - 20:13
mam to zrobione u siebie, i dało poprawę, z max. prętkości 115, zmieniło się na 130, i jeszcze chciał iść, tylko hamować musiałem, a robi się to 30 minut, prosta sprawa. zdejmujesz górną część oblachowania, i wycinasz faje, i blache która tam jest. postaram się zrobić jakiś schemat, i wrzucić tutaj.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Motoryzacyjny spot z Południe TEAM !zlot, samochody, kraków i 3 więcej... |
Motoryzacyjne życie - spoty, zloty, rajdy. | Galosik |
|
|
|
Cabriolet Bosmal dach montaz nap i szyny przedniej |
Teraz My! | jorgos-43 |
|
|
|
Podłączy mi ktoś porządnie alternator !? |
Car Audio i elektronika | Moch |
|
|
|
Lakiernik/blacharz, mechanik, elektryk południe Warszawy potrzebnyelektryk mechanik warszawa i 1 więcej... |
Hydepark | Pawelor |
|
|
|
Jak złożyć przekładnię kierowniczą? |
Mechanika | Majster5278 |
|
|