Skocz do zawartości


Zdjęcie

Polerowanie elementów silnika - co i jak ?


9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Low&Adrian&Slow

Low&Adrian&Slow

    Jade wolno bo mi wolno.

  • Member
  • 1 820 postów
    • Time Online: 13g 6m 5s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 25 czerwca 2011 - 20:04

Siemka. Chciałbym się dowiedzieć co można wypolerować w silniku ? I czy to dużo daje ? :)

Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków... pojeździć się da, ale jednak czegoś brakuje..
uz24f2cs.jpg


#2 OFFLINE   młody2

młody2

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 897 postów
    • Time Online: 2d 9g 57m 21s

Napisany 25 czerwca 2011 - 20:18

wszystko co z aluminium

#3 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 25 czerwca 2011 - 21:36

Polerka: kanałów wydechowych(na "lustro"), powierzchni czynnej tłoka(na "lustro"), klawiaturka zaworów, polerowana przepustnica, przeszlifowanie (nie polerka) kanałów ssących,

#4 OFFLINE   Damiano

Damiano

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 357 postów
    • Time Online: 5g 43s

Napisany 25 czerwca 2011 - 22:06

czyli ogólnie obrobienie całej głowicy tak?
Nie ważne czym, ale jak jeździsz...

Dodany obrazek

#5 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 25 czerwca 2011 - 22:08

Można tak też powiedzieć.

#6 OFFLINE   Damiano

Damiano

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 357 postów
    • Time Online: 5g 43s

Napisany 25 czerwca 2011 - 22:18

dobrze wiedzieć, i warto zrobić u siebie:D jakie koszta czegoś takiego? duża różnica jest jeżeli chodzi o osiągi i spalanie?
Nie ważne czym, ale jak jeździsz...

Dodany obrazek

#7 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 25 czerwca 2011 - 22:27

Hmn na serii mało odczuwalne różnice (chyba) :P przede wszystkim chodzi o to, żeby nagar się nie osadzał na tłoku klawiaturce i na wydechu... przeszlifowanie kanałów ssących ma na celu przede wszystkim poprawienie odparowywania mieszanki (prosto mówiąc).

#8 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 25 czerwca 2011 - 22:55

polerka w serii daje tylko wyższe poczucie estetyki auta z tego co ja praktykuje... no napewno tłoczki i kanałki będą mniej podatne na osadzanie nagaru tak jakmorrek wspomniał :) wiele da polerka korpusu gaznika, pompki :) ale do wyglądu :D, a co do osiągów, naprawdę wątpie żebyś cokolwiek odczuł...jeśli już to zapewne małe placebo :)
MAŁY, ALE WARIAT

#9 OFFLINE   arek

arek

    loża szyderców

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3 951 postów
    • Time Online: 3d 6g 45m 19s

Napisany 26 czerwca 2011 - 07:41

do osiągów mogło by dać trochę spasowanie kolanek z głowica żeby nie było progów, ogólnie najlepiej usunąć wszelkie niedoróbki fabryczne w kanałach, broń boże polerować kanałów dolotowych w głowicy nic to nie da a nawet zaszkodzi

#10 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 26 czerwca 2011 - 20:25

Tak jak arek mówi nie polerować, tylko przeszlifować.



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.