Skocz do zawartości


Zdjęcie

Alternator jak podłączyć


21 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 20 czerwca 2011 - 22:49

Witam, ostatnio zabrałem sie za mojego malca, wymieniłem slinik, w mechanice jestem trochę słaby, i zapomniałem jak podłączyć alternator, Przy alternatorze wszystkie kabelki wydają się że są dobrze podłączone zostały mi tylko te 3 które są widoczne na poniższym zdjęciu, jeden wiem że jest + czyli zielony i podłączam go pod tą widoczną śrubkę Może mi ktoś powiedzieć od czego są dwa pozostałe ? podłączam wszystki 3 razem ?


Please Login or Register to see this Hidden Content




Gdy podłącze wszystkie 3 razem nie mam ładowania, gdy silnik pracuje na wysokich obrotach zaświeca się lampka akumlatora, a gdy chodzi na normalnych obrotach lampka gaśnie, co jest przyczyną braku ładowania proszę o pomoc.

#2 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 20 czerwca 2011 - 22:55

Zielony i czarny podłączasz pod tą śrubkę, ale ten 3 to chyba jest jakiś dodatkowy, bo może ładowania nie miał.

#3 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 03:50

ten miedziany, idzie do rozrusznika, czyli tez go podlaczyc ?

#4 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2011 - 11:37

Zielony idzie do rozrusznika to po co ten miedziany?

#5 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 czerwca 2011 - 11:55

takich przewodów na pewno nie było w malcu seryjnie :) więc zapewne ten miedziany to było wspomaganie ładowania, bądź zamiast ciągnąć kabel od aku do wzmaka, bądź innego pożeracza prądu, ktoś pociągnął od alternatora :)
MAŁY, ALE WARIAT

#6 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 13:54

czyli mogę go odkręcić od rozrusznika i wywyalic ?

#7 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 czerwca 2011 - 14:42

jeżeli został zastosowany, to zapewne nie bez powodu...może jest przepalony ten zielony, albo przetarty...
MAŁY, ALE WARIAT

#8 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 14:52

Zobacze jak go odłącze co sie będzie działo, mam jeszcze pytanie, od czego jest ten czarny kabelek? bo widziałem że inne maluszki tego nie mają.

#9 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2011 - 20:33

Każdy maluch miał, jakbyś nie zauważył on idzie do kondensatora...

#10 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 20:44

jakiego kondensatora ? wszystko podłączyłem i mam problem na wolnuch obrotacvh lampka akumlatora gaśnie, na wysokich zapala sie wymieniłem regulator i szczotki na alternatorze ładowanie wychodzi sprawdzałem miernikiem, a na akumlatorze nie ma, co jest grane wie ktos?

#11 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 czerwca 2011 - 20:50

kabel rozrusznik - aku, masa :)
MAŁY, ALE WARIAT

#12 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2011 - 21:08

Podłącz ten przewód z miedzi beztlenowej.

#13 OFFLINE   piotrekwielki

piotrekwielki

    Master

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 1 406 postów
    • Time Online: 7g 43m 22s

Napisany 21 czerwca 2011 - 21:18

jakiś ty szczegółowy....
MAŁY, ALE WARIAT

#14 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 21:57

czyli podłączyć ten przewód z alternatora do rozrusznika tak ?

#15 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2011 - 22:02

Podłącz wszystkie przewody i wtedy sprawdź.

#16 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 22:02

tak robiłem i to samo jest. . .

#17 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2011 - 22:04

Znajdź długi przewód minimum 1.5^2 i podłącz od alternatora do akumulatora bezpośrednio, a jak będziesz miał czas wejdź pod samochód i wyczyść styki przy rozruszniku, zaraz dam foto.

Please Login or Register to see this Hidden Content



To co jest zaznaczone na czerwono, prawdopodobnie zaśniedziało, musisz to oczyścić dokładnie i skręcić.

#18 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 22:41

ok, jutro to sprawdzę, a możesz mi powiedzieć co ma za zadanie przewód połączony z alternatorem i rozrusznikiem ?

#19 OFFLINE   morrek

morrek

    Master

  • Member
  • 1 732 postów
    • Time Online: 2d 2g 35m 4s
Garaż Zobacz Garaż

Napisany 21 czerwca 2011 - 22:45

Widzę, że dużo jeszcze musisz się nauczyć. Przewód plusowy podłączony jest bezpośrednio do rozrusznika, od rozrusznika odchodzi do alternatora...

#20 OFFLINE   domi19

domi19

    Początkujący

  • Użytkownik
  • Pip
  • 9 postów
    • :

Napisany 21 czerwca 2011 - 22:48

czyli bez niego mogą być problemy z ładowaniem ?



Similar Topics Collapse

  Temat Forum Rozpoczęty przez Statystyki Informacje o ostatnim poście






IPB Skin By Virteq
Witaj,
przeglądasz stronę jako gość, rejestrując się zyskasz dostęp do wielu dodatkowych opcji.