Alternator jak podłączyć
Started By
domi19
, 20 cze 2011 22:49
21 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 22:49
Witam, ostatnio zabrałem sie za mojego malca, wymieniłem slinik, w mechanice jestem trochę słaby, i zapomniałem jak podłączyć alternator, Przy alternatorze wszystkie kabelki wydają się że są dobrze podłączone zostały mi tylko te 3 które są widoczne na poniższym zdjęciu, jeden wiem że jest + czyli zielony i podłączam go pod tą widoczną śrubkę Może mi ktoś powiedzieć od czego są dwa pozostałe ? podłączam wszystki 3 razem ?
Gdy podłącze wszystkie 3 razem nie mam ładowania, gdy silnik pracuje na wysokich obrotach zaświeca się lampka akumlatora, a gdy chodzi na normalnych obrotach lampka gaśnie, co jest przyczyną braku ładowania proszę o pomoc.
Gdy podłącze wszystkie 3 razem nie mam ładowania, gdy silnik pracuje na wysokich obrotach zaświeca się lampka akumlatora, a gdy chodzi na normalnych obrotach lampka gaśnie, co jest przyczyną braku ładowania proszę o pomoc.
#2 OFFLINE
Napisany 20 czerwca 2011 - 22:55
Zielony i czarny podłączasz pod tą śrubkę, ale ten 3 to chyba jest jakiś dodatkowy, bo może ładowania nie miał.
#4 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 11:37
Zielony idzie do rozrusznika to po co ten miedziany?
#9 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 20:33
Każdy maluch miał, jakbyś nie zauważył on idzie do kondensatora...
#10 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 20:44
jakiego kondensatora ? wszystko podłączyłem i mam problem na wolnuch obrotacvh lampka akumlatora gaśnie, na wysokich zapala sie wymieniłem regulator i szczotki na alternatorze ładowanie wychodzi sprawdzałem miernikiem, a na akumlatorze nie ma, co jest grane wie ktos?
#12 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 21:08
Podłącz ten przewód z miedzi beztlenowej.
#15 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 22:02
Podłącz wszystkie przewody i wtedy sprawdź.
#17 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 22:04
Znajdź długi przewód minimum 1.5^2 i podłącz od alternatora do akumulatora bezpośrednio, a jak będziesz miał czas wejdź pod samochód i wyczyść styki przy rozruszniku, zaraz dam foto.
To co jest zaznaczone na czerwono, prawdopodobnie zaśniedziało, musisz to oczyścić dokładnie i skręcić.
To co jest zaznaczone na czerwono, prawdopodobnie zaśniedziało, musisz to oczyścić dokładnie i skręcić.
#19 OFFLINE
Napisany 21 czerwca 2011 - 22:45
Widzę, że dużo jeszcze musisz się nauczyć. Przewód plusowy podłączony jest bezpośrednio do rozrusznika, od rozrusznika odchodzi do alternatora...
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Jak prawidłowo zrobić SWAPa w BISieswap, 126, bis |
SWAP Center | Fifi |
|
|
|
Spalony przewód od alternatora |
Mechanika | hiob |
|
|
|
Wymiana prądnicy na alternator |
Mechanika | Rocco007 |
|
|
|
Zamiana pradnicy na alternator. |
Mechanika | ziomekstg |
|
|
|
Jak ustawić zapłon elx |
Mechanika | kzh600 |
|
|