Od dłuższego czasu mam spore luzy w kierownicy. Jadąc prosto kierownica jest w połozeniu bliżej nieokreślonym... Skręcając kierownicę w lewo koła skręcają dopiero po około pół obrotu kierownicą. Ciężko się reguluje luzy czy po prostu coś padło i trzeba wymienić?
Okropne luzy w kierownicy...jak wyregulować?
Started By
metalzkudowy
, 17 maj 2011 20:03
1 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 17 maja 2011 - 20:03
mam wyje-bane w spalanie!
Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko
http://www.terytoriu...-cko-t8343.html
Fiat 126 ELX '98... bo musi być ELEGANT'cko
http://www.terytoriu...-cko-t8343.html
#2 OFFLINE
Napisany 17 maja 2011 - 20:30
Prawdopodobnie winna jest przekładnia i drążki, poproś kokoś o pomoc by kręcił kierownica w granicy luzu, sam połóż się pod auto i obserwuj i nasłuchuj. Pamiętaj by kręcił nią szybko , jeśli końcówki drążków są już na wykończeniu będą mieć charakterystyczny dźwięk, przekładnia może posiadać luz osiowy i miedzy zębny. Drążki można wymienić łatwo jak posiada się ściągacz, a w przekładnie można regulować, o regulacji przekładni możesz przeczytać w 5 zeszycie napraw. Sam w piątek będę zaglądał do przekładni bo ma luzy.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Luzy na kole |
Mechanika | cytadela102 |
|
|
|
Bluzy z haftem (i blachy) TRT zbieramy chętnych! |
Hydepark | Szczepan |
|
|
|
Pukanie i luzy na kole |
Mechanika | lutek |
|
|
|
luzy zaworowe 903... i przerwa w zapłonie |
SWAP Center | Mroziu126p |
|
|
|
luzy zamków pierścieni tłokowych |
Mechanika | Mato96 |
|
|