Centralny zamek w 126elx 1998r
Started By
metalzkudowy
, 20 mar 2011 07:13
53 odpowiedzi na ten temat
#23 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 20:37
Ten zestaw od STIGa to taka tandeta? Bo nie wiem czym się kierować przy wyborze alarmu i centralnego... Jakiegoś zestawu za 1000zł i tak nie kupię bo to nie ma najmniejszego sensu. Poleciłbyś coś czy po prostu zdać się na intuicję?
Ogólnie z tego co czytałem to bardzo dużo osób poleca te zestawy od STIGa. A problemy mieli tacy co łączyli wszystko na "drucik"
Ogólnie z tego co czytałem to bardzo dużo osób poleca te zestawy od STIGa. A problemy mieli tacy co łączyli wszystko na "drucik"
#24 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 21:31
Nie mowie ze zestaw STIGa to jest tandeta. Poprostu nie wszystko co ma chodzic u mnie chodzi dalej, ale moze poprostu mialem ferelny model
Zdalbym sie na intuicje albo poszukal informacji na forach tylu elektroda.
Poza tym poza allegro sa na pewno sklepy ktore sprzedaja zestawy alarmu + centralny zamek i w takich sklepach wydaje mi sie ze mozna dostac bardziej jakosciowy sprzet i nie koniecznie STIGa.
Zestaw do 1000zl Ci nic nie da, bo jak maja ukrasc to i tak ukradna. Ja jestem zadowolony z centralnego na pilota bo to jest dobra zabawka i z syrenki i migajacych kierunkow gdy alarm sie uzbraja Miny przechodniow bezcenne
Zdalbym sie na intuicje albo poszukal informacji na forach tylu elektroda.
Poza tym poza allegro sa na pewno sklepy ktore sprzedaja zestawy alarmu + centralny zamek i w takich sklepach wydaje mi sie ze mozna dostac bardziej jakosciowy sprzet i nie koniecznie STIGa.
Zestaw do 1000zl Ci nic nie da, bo jak maja ukrasc to i tak ukradna. Ja jestem zadowolony z centralnego na pilota bo to jest dobra zabawka i z syrenki i migajacych kierunkow gdy alarm sie uzbraja Miny przechodniow bezcenne
#26 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 22:00
tak, czujniki nawalily. reszta sie sprawuje. Silowniki daja rade bez problemu. Przy montazu trzeba troche druty wygiac bo na prostych drzwi nie chcialo zamykac ale drobiazg Poza tym jak zamontujesz centralny to masz silowniki master i slave. master dajesz po stronie kierowcy i nawet jak bedziesz kluczykiem otwieral to Ci sie drzwi pasazera tez otworza (jak kupowalem,to przede wszystkim mialo dzialac z pilota - nie pomyslalem, ze kluczyk dziala na tej samej zasadzie)
#29 OFFLINE
Napisany 20 marca 2011 - 23:19
bez jakich czujnikow ? chyba ruchu pod drzwiowki podlaczacz jak masz alarm z centralnym zamkiem to podpinasz pod zamykanie i otwieranie do bcm-a
podpinasz 12V(30).mase.12v(15)po zaplonie;kierunki;czujki drzwiowe;otwieranie i zamykanie jak masz zestrojony alarm z cetralnym zamkiem
stig jest dobry
podpinasz 12V(30).mase.12v(15)po zaplonie;kierunki;czujki drzwiowe;otwieranie i zamykanie jak masz zestrojony alarm z cetralnym zamkiem
stig jest dobry
#33 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 11:11
na pompe paliwa to ciezko poniewaz jest mechaniczna;ale pomyslowosc ludzka nie zna granic Wink
Idziesz do pierwszej lepszej montowni lpg, albo nawet na alledrogo kupisz sobie elektrozawór do paliwa od jakiejś używanej instalacji gazowej, poprowadzisz do niego plus ze stacyjki i umieścisz go gdzieś między pompką a bakiem, na tyle daleko, żeby żadne brudne łapska nie mogły go sięgnąć.
#35 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 11:37
mi najbardziej chodzi żeby jakieś łapska nie powyciągały mi z wnętrza autka różnych rzeczy. Więc najbardziej zależałoby mi żeby podczas grzebania w zamku lub po otwarciu drzwi alarm się uruchomił. Jak kolega wyżej pisał to dopiero włącza się alarm jak chce odpalić. Tylko złodzieje nie muszą go wcale odpalać przecież a pozabierać wszystko co jest w środku
#36 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 12:48
pierwsza mozliwosc:
jak ktos sie wlamuje do auta to przewaznie od strony kierowcy, wiec:
1. kupujesz centralny zamek na pilota z dwoma silownikami
2. montujesz central, silownik master po stronie pasazera
3. sprawdzasz czy wszystko dziala Ci z pilota i jest dobrze zalozone
4. po stronie kierowcy sciagasz ten plastikowy wihaster w drzwiach przy zamku = mozesz krecic zamkiem ile chcesz drzwi sie nie otworza.
5. po stronie pasazera zostawiasz po staremu, zebys w razie padniecia centralnego w ogole mogl sie dostac do auta
druga mozliwosc:
gdy stawiasz auto pod domem wyciagasz wszystko co wartosciowe z auta: radio, glosniki, fotele, licznik, tapicerke, wygluszenie podlogi, kanape, lusterko wsteczne i choinke zapachowa. Potem jak bedziesz chcial znowu jechac to poprostu to spowrotem zakladasz
trzecia mozliwosc:
przyciemniasz tylne szyby i nie widzac co wozisz w srodku ALE...ten zabieg w maluchu juz niemodny.
czwarta mozliwosc:
dodatkowe kłódki na drzwiach (widzialem cos takiego )
jak ktos sie wlamuje do auta to przewaznie od strony kierowcy, wiec:
1. kupujesz centralny zamek na pilota z dwoma silownikami
2. montujesz central, silownik master po stronie pasazera
3. sprawdzasz czy wszystko dziala Ci z pilota i jest dobrze zalozone
4. po stronie kierowcy sciagasz ten plastikowy wihaster w drzwiach przy zamku = mozesz krecic zamkiem ile chcesz drzwi sie nie otworza.
5. po stronie pasazera zostawiasz po staremu, zebys w razie padniecia centralnego w ogole mogl sie dostac do auta
druga mozliwosc:
gdy stawiasz auto pod domem wyciagasz wszystko co wartosciowe z auta: radio, glosniki, fotele, licznik, tapicerke, wygluszenie podlogi, kanape, lusterko wsteczne i choinke zapachowa. Potem jak bedziesz chcial znowu jechac to poprostu to spowrotem zakladasz
trzecia mozliwosc:
przyciemniasz tylne szyby i nie widzac co wozisz w srodku ALE...ten zabieg w maluchu juz niemodny.
czwarta mozliwosc:
dodatkowe kłódki na drzwiach (widzialem cos takiego )
#38 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 12:59
Zawsze alarm jest podlaczony pod czujniki w drzwiach - te od zapalania podswietlenia.
W maluchu czujnik ten jest tylko po stronie kierowcy, czyli drugi musisz sobie dokupic i samemu zamontowac. wtedy otwarcie drzwi na uzbrojonym alarmie uruchomi syrene.
sa tez alarmy z czujnikiem ruchu, ale to juz troche drozszy sprzet.
Ceny wyzsze, ale tutaj raczej placisz za jakosc. Pytanie czy warto
W maluchu czujnik ten jest tylko po stronie kierowcy, czyli drugi musisz sobie dokupic i samemu zamontowac. wtedy otwarcie drzwi na uzbrojonym alarmie uruchomi syrene.
sa tez alarmy z czujnikiem ruchu, ale to juz troche drozszy sprzet.
Ceny wyzsze, ale tutaj raczej placisz za jakosc. Pytanie czy warto
#39 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 13:06
z tej firmy mi odpisali że dodatkowe czujniki krańcowe
to nawet w mercedesach nie mają takich zabezpieczeń... nie mówiąc już o najczęściej kradzionych autach jakimi są VW Passaty (a niby takie zabezpieczenia dobre mają i alarmy)
po 3zl mają a czujniki krańcowe drzwiowe mają też po 3zł po to nawet w mercedesach nie mają takich zabezpieczeń... nie mówiąc już o najczęściej kradzionych autach jakimi są VW Passaty (a niby takie zabezpieczenia dobre mają i alarmy)
#40 OFFLINE
Napisany 21 marca 2011 - 13:12
czujnik kup sobie oryginalny do malucha i sie nie pierdziel z dobieraniem. wiersisz dziure, podciagasz kabel i po problemie... potem w drzwiach i tak musisz walnac jakis pierdzielnik ktory przy zamykaniu drzwi bedzie ten czujnik wciskal... poprostu to co masz po prawej musi byc tez po lewej jezeli chcesz zeby alarm dobrze dzialal.
jak masz pecha to i tak Ci ukradna..
jak masz pecha to i tak Ci ukradna..
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Fiat 126elx 1997 rok |
Teraz My! | Mosin_95 |
|
|
|
Licznik z CCS do 126elxlicznik cinquecento przeróbka |
Mechanika | TiMur_elx |
|
|
|
Zamek w drzwiach |
Stylistyka | Damcyk |
|
|
|
Fiat 126elx GRZYBOWÓZ by david123lost |
Teraz My! | david123lost |
|
|
|
Klasyczny El 126p 1998r. 46 tys km |
Teraz My! | 126p1998 |
|
|