Witam wszystkich! Mam prośbę, a mianowicie rade Mam malucha z 1999r. w wersji ELX. Maluszek nie daje iskry, a rozrusznik nie kręci. W samochodzie jest immobiliser, który uległ uszkodzeniu, przewożone rzeczy w bagażniku go uszkodziły i mam pytanie jak to obejść, jakiego schematu się trzymać, jest też możliwość aby zrobić zapłon na stałe a rozrusznikiem kręcić na tzw. krótko bo jest to samochód do jazdy po łąkach. Niech mi ktoś poradzi jak spiąć te kable żeby on zapalił choćby z pychu czy z rozrusznika podpiętego na krótko.
Fiat 126p ELX 99r. Problem z zapłonem
Started By
Patryk352
, 08 mar 2011 14:26
10 odpowiedzi na ten temat
#2 OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:17
Łatwiej by było jak byś chociaż dał foto tego immobilisera. Ile producentów pewnie tyle różnych rozwiązań jest i nikt Ci z sufitu tego nie weźmie. U mnie np. do immo przychodził pęk kabli jednego koloru, z czego 4 z nich były wyraźnie grubsze od reszty. To właśnie były przewody od rozrusznika i zapłonu. Wystarczyło je przeciąć, przekręcić kluczyk i szukać dwóch, których połączenie powodowało włączenie się zapłonu, a dwa następne były od rozrusznika.
#5 OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:44
Nie o to mi chodzi, ten immo był wyjmowany, kombinowany po znajomych "elektronikach" i zaginął w trasie, dlatego proszę o pomoc w podpięciu instalacji na tzw. krótko, bo nie posiadam tego immo, jakbym go miał to bym się starał po nazwie znaleźć i kupić czy coś, ale nie mam i chce go zrobić na krótko, bo to jest i tak taki bolid do jazdy po łąkach, pomożesz?
#6 OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:46
Wszystko zależy jak został podłączony ten immo, próbowałeś odpalić na pych?
#8 OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:51
Próbowałem na pych i nic z tego, rozrusznik już sobie zrobiłem na przełącznik no osobnych kablach, teraz tylko kombinuje z tym zapłonem. Mam schemat, przeglądam go już któryś raz i nie mogę zrozumieć jak to spiąć, jak puścić który kabel
ps.
Tam jest moduł i ten moduł CUT OFF, oba zasilać? Z tego co ja zrozumiałem to plus muszę dać do pinu nr. 4 w module i 7 w module CUT OFF, proszę o sprawdzenie mojej teorii na schemacie, bo nie chce tam nic popalić.
ps.
Tam jest moduł i ten moduł CUT OFF, oba zasilać? Z tego co ja zrozumiałem to plus muszę dać do pinu nr. 4 w module i 7 w module CUT OFF, proszę o sprawdzenie mojej teorii na schemacie, bo nie chce tam nic popalić.
#9 OFFLINE
Napisany 08 marca 2011 - 15:56
Tak plus podajesz na 4 pin, a czy cut off też podłączasz to nie wiem, zawsze można go zdemontować
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
2022.08.12 - 18 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
2017.08.11 - 14 Ogólnopolski Zlot Fiata 126p, Sochaczew |
Relacje ze zlotów/spotów/rajdów | m.a.x.x. |
|
|
|
Problemy z obrotomierzem z ccs |
Stylistyka | Maluchomaniaq |
|
|
|
FIAT Wojtka |
Teraz My! | Brygada00 |
|
|
|
Cichy & Fiat 126p FL |
Teraz My! | ptrcichy |
|
|