Brak kierunków
Started By
kaszel1510
, 15 maj 2010 19:18
18 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
Napisany 15 maja 2010 - 19:18
Przeszukałem już kilka stron ale nic ciekawego nie znalazłem na ten temat.Awaria objawia się tym że po włączeniu kierunku lewego lub prawego nic się nie dzieje awaryjne oczywiście są .Pierwsze co to bezpieczniki wszystko ok dostałem rade oby zmienić pająk i po wymianie dalej nic.Następnie kumpel stwierdził że to może być przerywacz mimo że awaryjne działąja przerywacz zmieniony a usterka nadal jest .Poczyściłem wszystkie styki pomierzyłem i niby przejście jest na większości bezpieczników co jest dla mnie jakąś magią dodam że przerywacz dałem 100% sprawny pająk tak samo .Nie wiem co to może być kolega radzi wyjąc cała wiązke i ją przejrzeć lub dać nową lecz może ktoś miał coś podobnego i nie będe zmuszony tego robić.Dodam że wszystko inne w aucie działa bez problemu wszystkie światła zegary radio zapalniczka nawet podgrzewanie szyby.
#4 OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 00:58
Poczyściłem wszystkie styki pomierzyłem i niby przejście jest na większości bezpieczników
Mierzyłeś same bezpieczniki? Jak tak, to jeśli wszystkie są sprawne, to przejście musi być na wszystkich a nie tylko na "większości".
Weź kawałek jakiegoś przewodu, jeden koniec podepnij do plusa na akumulatorze, a drugi przyłóż do plusa przerywacza od kierunkowskazów (tam jest kostka, więc będzie trzeba ją trochę wysunąć) i spróbuj włączyć kierunkowskazy. Jak zadziałają, to problem leży gdzieś na linii stacyjka-bezpiecznik-przerywacz awaryjnych-przerywacz kierunkowskazów (jeśli dobrze pamiętam, czy to w tej kolejności podłączane jest, sprawdź sobie na schemacie najlepiej). Jeśli zaś kierunków nie będzie nadal, to trzeba szukać winy w połączeniu przerywacz-pająk.
#5 OFFLINE
Napisany 16 maja 2010 - 12:30
wymień ten pod szybą dojście masz od prawej strony pojazdu musisz go ręką wyszukać za dmuchawą.. standardowo jest tak puszka ale radzę wymienić na kostkę od el, ja tak zrobiłem i mam spokój z kierunkami działają zawszeTomek84 Mam fl i wymieniałem ten koło skrzynki bezpieczników przerywacz zaraz z rana w stane to to zbadam
Pozdrawiam
Karol13
Terytorium126p Oddział Wielkopolski
www.maluch-poznan.com relacje z imprez motoryzacyjnych
Karol13
Terytorium126p Oddział Wielkopolski
www.maluch-poznan.com relacje z imprez motoryzacyjnych
#6 OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 18:12
No wiec tak od awaryjnych przerywacz wymieniłem tak samo od kierunków i plastikowy i metalowa puszka dalej nic jak nie działało tak nie działą .Przejscie jest na kazdym tylko że miezyłem od przerywacza do bezpieczników o piszczał na 8 bo coś nie tak było z miernikiem.W każdym razie kupencja do szkoły trzeba jezdzić autobusem bo bez kierunków jezdzić sie nie da .Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł
#9 OFFLINE
Napisany 18 maja 2010 - 22:00
Ja w zimie mam często tak też w FL, że gdy włącze wentylator i światła, radio, i włączam kierunek to przez minute mignie ze trzy razy, bo akumulator mam słaby. Jak nacisne pedał gazu to częściej mryga bo więcej prądu dostaje. A jak sprawdzasz kierunki, przy zapłonie tylko? czy jak chodzi?
#12 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 07:21
Zepsuł ci się przerywacz od kierunkowskazów . A posłuchaj czy on cyka jak włączysz kierunek jakiś. Bo jeżeli nie to najprawdopodobniej to jest ta przyczyna. Nie powinien być drogi.A ja też mam pytanie w sprawie kierunkowskazów a mianowicie gdy je włączę to kontrolka mignie raz a migacze dalej działają i nie wiem o co chodzi. Ja mam jeszcze tą tubkę metalową.
#15 OFFLINE
Napisany 19 maja 2010 - 14:53
kaszlak_maniak sprawdzilem dalem plus z aku na przerywacz i działaja .Tylko że caly czas jest napiecie nawet na zgaszonej stacyjce mozna wlaczac kierunki.Czyli gdzie może lezec przyczyna nie podawania napiecia??.Narazie są podłączone na krótko do szkoły można jechać
#17 OFFLINE
Napisany 20 maja 2010 - 01:51
No właśnie nie mam przed sobą schematu, więc ciężko mi powiedzieć, bo nie pamiętam dokładnie, jak to jest po kolei podłączone. Ale możesz też zrobić tak, że sprawdź sobie na skrzynce bezpieczników, na których bezpiecznikach jest napięcie dopiero po włączeniu stacyjki i podłącz sobie od tego bezpiecznika nowy przewód bezpośrednio do przerywacza kierunkowskazów. A normalnie to jest podłączone z tego co tak, że od stacyjki idą przewody do bezpiecznika, od bezpiecznika przez przełącznik do awaryjnych (nie przerywacz jak wcześniej pisałem), a z przełącznika do awaryjnych idzie już przewód do przerywacza kierunkowskazów. A pytanie jeszcze, zmieniałeś sobie może deskę (albo same przełączniki) na te od eleganta? Bo jak tak, to to jest przyczyna nie działania kierunkowskazów, bo przełączniki od awaryjnych w FL i EL mają piny w różnych miejscach, dlatego jak się to przekłada, to trzeba albo przerobić kostkę, albo puścić osobny kabel.
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
brak iskry swap126p |
SWAP Center | krycha1996 |
|
|
|
Brak Ładowania - Brak mi sił |
Mechanika | xradar |
|
|
|
Brak cisnienia oleju po kapitalnym remoncie silnika wazne |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Brak mocy + spalanie stukowe |
Mechanika | turbogaraż |
|
|
|
brak luzu wzdłuznego na półoskach skrzyni |
Mechanika | Maciejsz |
|
|