Słuchajcie mam pytanie co do silnika mojego i kumpla od SC 899
Mianowicie czy wał od 899 pasuje do 903 ?? czy mają taki sam skok tłoka ? Mysle że tak ale potrzebuje porad ludków którzy to wiedza na pewno,silniki blokiem silnika sie w sumie nie różnią ale co z wałem ??
Proszę o stosowne komentarze
Pytanie o wał...
Started By
Stasiu126p
, 26 kwi 2010 22:30
9 odpowiedzi na ten temat
#3 OFFLINE
Napisany 26 kwietnia 2010 - 23:11
ello. wal w 899 jest identyczny jak w903 tylko ze nie ma napedu aparatu zaplomowego wiec musisz wrzucic digiplex.
Mam pyatnie nie w temat a jednak chodzi o 903 jakie predkosci osiakga na poszczegolnych biegach ,1,2,3,4???? sorry za OT.
dzieki z gory za odp.
Mam pyatnie nie w temat a jednak chodzi o 903 jakie predkosci osiakga na poszczegolnych biegach ,1,2,3,4???? sorry za OT.
dzieki z gory za odp.
#4 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 13:15
Pompka paliwa zasilana jest z krzywki na zębatce od rozrzadu tej dużej
Wiesz co 903 sie nawet nieźle zbiera ale żeby tak mierzyć nie mierzyłem jak złoże silnik napisze napewno
Wiesz co 903 sie nawet nieźle zbiera ale żeby tak mierzyć nie mierzyłem jak złoże silnik napisze napewno
#6 OFFLINE
Napisany 27 kwietnia 2010 - 22:56
Kurde wcześniej wydawało mi sie pisze inaczej
dobra mniejsza o to wiem jak jest zbudowany 899 i jak 903 spokojnie to wiem o tym
chodziło mi ogólnie o sam wał korbowy ale jest okey
Prędkości na 3 biegu jak mocno go przetergałem to tak 110 km/h
na 4 biegu szedł na 12 feldze 140 w 4 osoby
dobra mniejsza o to wiem jak jest zbudowany 899 i jak 903 spokojnie to wiem o tym
chodziło mi ogólnie o sam wał korbowy ale jest okey
Prędkości na 3 biegu jak mocno go przetergałem to tak 110 km/h
na 4 biegu szedł na 12 feldze 140 w 4 osoby
#7 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 00:59
Znowu prawie w temat,ale obok. Ja ptam bardziej o 2-gi bieg ??
ale i tak dzieki (jak pamietasz to opisz prosze ta 2-jeczke).
sorry stasiu z blad 899 ma mniejsze wykorbienie o 0,15mm co daje skok 67.7 a nie 68 jak w 903. Dziwne ze sprezanie sie nie zmienilo wogole w obu przypadkach 9bara.
ale i tak dzieki (jak pamietasz to opisz prosze ta 2-jeczke).
sorry stasiu z blad 899 ma mniejsze wykorbienie o 0,15mm co daje skok 67.7 a nie 68 jak w 903. Dziwne ze sprezanie sie nie zmienilo wogole w obu przypadkach 9bara.
#9 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 16:19
racja mistrzu, nie jasno sie wyrazilem jest mniejszy o 0.15mm promienia walka, czyli wychodzi 0.3mm srednicy, lecz cala reszta sie zgadza 67,7mm skoku.
Aha student (stasiu126p) masz tu jeszcze lekture do pocztania :
Pewnie ze nie przeszkadza jak wrzucisz ten wal ,dasz glowice do planowania i jakies 1,5mm, no 2mm max i kompresja Ci pieknie podskoczy tak do ok11-12bara i bedzie git.ale chyba to raczej nie przeszkadza z tego co gadałem z ziomkiem od wałów na praktykach
Aha student (stasiu126p) masz tu jeszcze lekture do pocztania :
#10 OFFLINE
Napisany 28 kwietnia 2010 - 18:44
Wiem o tym skoku tłoka itp już mam wszystko do poczytania
A co do planu główki to robię gdzieś na 2,5mm
teraz trochę pomodzimy 4 gary bo jak każdy mnie dobrze zna wie że długo serią nie jeżdżę
A co do planu główki to robię gdzieś na 2,5mm
teraz trochę pomodzimy 4 gary bo jak każdy mnie dobrze zna wie że długo serią nie jeżdżę
Similar Topics
Temat | Forum | Rozpoczęty przez | Statystyki | Informacje o ostatnim poście | |
---|---|---|---|---|---|
Wałek rozrządu |
Mechanika | Maniek 2406 |
|
|
|
wymiana tulejki wałka rozrządu w bloku |
Mechanika | Maciejsz |
|
|
|
Naprawa silnika ile by to kosztowało ? |
Mechanika | Mateusz_PL |
|
|
|
Jak rozpoznać wałek rozrządu? |
Mechanika | metaltymek |
|
|
|
Pytanie o termostat |
Mechanika | Qulek |
|
|